ΚΛΙΚΑΡΟΥΜΕ!ΔΕΝ ΛΟΥΦΑΡΟΥΜΕ!

Friday, January 16, 2015

Στο ...... ΕΛ.ΛΑ.Δ.Α είμαστε μια ωραία ατμόσφαιρα!

Η xristin δεν σκόπευε να κάνει ανάρτηση μέχρι τις εκλογές αλλά ο φίλος της ο ΝΕΡΩΝΑΣ  που δεν έχει δικό του blog και εκτονώνεται στο blog της τις έστειλε ένα μήνυμα που έλεγε τα εξής:
"xristin αν αφήσεις τον πρόεδρο σου απλωμένο σαν μπουγάδα μέχρι τις εκλογές θα το θεωρήσω casus belli(αιτία πολέμου άσχετη γυνή) που τύφλα νάχει το Casus belli της Τουρκίας για την επέκταση των χωρικών υδάτων από τα έξι στα δώδεκα ναυτικά μίλια από την Ελλάδα, άσε που κουράστηκα βρε αδελφέ να τον βλέπω πρωί,μεσημέρι,βράδυ".
Όταν διάβασε το μήνυμα η  xristin πρώτα χοροπήδησε από χαρά επειδή διαπίστωσε ότι υπάρχει τρελός,sorry χριστιανός που μπαίνει στο blog της πουρνό,πουρνό και με την τσίμπλα στο μάτι,κάνει μετά και μια περαντζάδα το μεσημέρι μέχρι να  χωνέψει τις φακές και πριν τον πάρει(τον ύπνο λέμε) κάνει μια τελευταία γύρα  προς εμπέδωση των  αναμασημάτων της ελπίζοντας ότι  θα του φέρουν ύπνο γλυκό και ασκανδάλιστο.
Τις διαπιστώσεις αυτές τις ανέφερε στον ΝΕΡΩΝΑ και εκείνος της είπε……
-αι στο διάολο xristin και εσύ και οι αναρτήσεις σου που το μόνο που μου προσέφερες με την τελευταία σου ήταν να με αναγκάσεις να πηδάω το πρώτο στάδιο του ύπνου (NREM) που τα όνειρα τα ψάχνεις με το κερί για να βρεθώ ταχύτατα και βίαια στο δεύτερο στάδιο επονομαζόμενο και REM που είναι τίγκα στα όνειρα και να περιμένω σαν μ…..ς να δω τι τι όνειρο θα μου φέρει ο Μορφέας για να στανιάρω.
Από αυτόν λοιπόν τον σκοτεινό τύπο η xristin έχει μια……λογιστική εξάρτηση καθότι παίζει στα ποδαράκια του τα οικονομικά λύνοντας τις περίπλοκες λογιστικές εξισώσεις μέχρι να πεις κύμινο και επειδή δεν την έπαιρνε να κάνει τουμπεκί ψιλοκομμένο την παρατήρηση του τον ρώτησε όλο γλύκα…….
-Και τι να βάλω στο blog μου μία εβδομάδα πριν τις εκλογές;
Όσο νάναι ένας πρόεδρος κόμματος φέρνει έναν……προεδρικό αέρα,πώς να το κάνουμε βρε ΝΕΡΩΝΑ!
-Αφού θέλεις ντε και καλά πρόεδρο ψωνισμένη xristin πάρε έναν πρόεδρο να ξεχαρμανιάσεις.
-Και ποιος είναι αυτός ΝΕΡΩΝΑ μου;
-Αυτός!!!

Και αν δεν σου φτάνει η φωτογραφία πάρε και ένα video για  να εμπεδώσεις τις αρχές του κόμματος!Επειδή όμως είσαι άσχετη σε ενημερώνω ότι πρόεδρος είναι ο Κωνσταντίνος Παπανικόλας  πλαισιωμένος από τον…… Κολοκοτρώνη και τον….. Παπαφλέσσα η αλλιώς:
          Τρία πουλάκια κάθονταν στου Διάκου το ταμπούρι
          Το΄να τηράει τη Λειβαδιά και τα΄άλλο το Ζητούνι,
          Το τρίτο το καλύτερο μοιρολογάει και λέει.
         -Πολλή μαυρίλα πλάκωσε,μαύρη σαν καλιακούδα.
          Μην ο……. Κολοκοτρώνης έρχεται,μην  ο……           Παπαφλέσσας.
         -Νούδ΄ο…….Κολοκοτρώνης έρχεται,νούδ΄ ο…..Παπαφλέσσας.
        Ο Παπανικόλας πλάκωσε με…..2-3 χιλιάδες.


              
Α,και κάτι ακόμη xristin!
Αν κοιτάξεις καλά την φωτογραφία θα δεις ότι ανάμεσα στον πρόεδρο και τον Κολοκοτρώνη και δίπλα στην Ακρόπολη υπάρχει χώρος για έναν ακόμη.
Τυχερούλα!Για σένα τον άφησαν βρε!

Αυτά!

Bookmark and Share

54 comments:

  1. Τι ανάρτηση είναι αυτή ; Μήπως περιμένεις να γελάσουμε xristin με τον Κ. Παπανικόλα και την ΕΛ.ΛΑ.ΔΑ ; Βρε κορίτσι μου έτσι σου διαφεύγει η ευκαιρία για το μεγάλο γέλιο ,το πολύ αστείο , που είναι το 2% πάνω-κάτω που δίνουν οι δημοσκοπήσεις στον ΓΑΠ , μοιάζει , ακούγοντας τον μάλιστα στα διάφορα κανάλια , με κωμωδία του παλιού Ελληνικού κινηματογράφου , παρόμοια αποδοκιμασία δεν θυμάμαι να έχει καταγραφεί ποτέ σε δημοσκοπήσεις για κόμμα πρώην πρωθυπουργού , ο ΓΑΠ λοιπόν μας ……. τελείωσε . Το σοβαρό όμως είναι , γράψε κάτι και εσύ xristin για αυτό , αν ο επόμενος στην διαδοχή της πολιτικής οικογένειας Παπανδρέου , ο εκ Σαν Φρανσίσκο συγγραφέας Νικόλαος , θα ανταποκριθεί στο χρέος του απέναντι στην συνέχιση της κωμικής εκδοχής της πολιτική δράσης εν Ελλάδι που μας άφησαν σαν παρακαταθήκη οι δύο γίγαντες Έλληνες πρωθυπουργοί : ο ……. Κουρασμένος και ο ΓΑΠ και που το έργο τους θα μπορούσε άριστα να συνεχίσει σκορπίζοντας άφθονο γέλιο σε μας και ερμηνεύοντας , για τους ιστορικούς του μέλλοντος , με κωμικό τρόπο τα αίτια αυτής της τραγωδίας που εδώ και πέντε χρόνια ζούμε !...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Εσύ δεν μου πρότεινες τον Παπανικόλα να ξεχαρμανιάσω καμάρι μου;
      Ακολούθησα τις οδηγίες σου κατά γράμμα!
      Α και κάτι ακόμη!Εχω σε εκκρεμότητα το κτηματολόγιο των Τρικάλων!
      Προετοιμάσου να σου αλλάξω τα φώτα!
      Τις φιλούρες μου

      Delete
  2. Απαπαπα το βιντεάκι τους θρίλερ! Τους οικολόγους του Βέργη όμως του γυμνιστή φαφούτη κανένας δεν τους ξεπερνά σε βλακεία ακόμα!
    Τσίου Μπίου!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αν το κόμμα του Παπανικόλα έχει τα ίδια κρυφά προσόντα με του γυμνιστή Βεργή λέω να τρέξουμε......όλες!
      Τσίου Μπιόυ!!!!

      Delete
  3. Τέλειο, Xristin, αλλά τι θα κάνεις με τον Γ.Α.Π. που σου ξεσκονίζει κάθε μέρα το γραφείο για να το βρεις καθαρό; Δεν νομίζεις ότι έχεις ηθική υποχρέωση απέναντί του;

    ReplyDelete
    Replies
    1. Τελικά είμαι.....προεδρόπληκτη,τι να λέμε τώρα!
      Φοβάμαι ότι αν μου την πέσει και άλλος πρόεδρος.....θα λυγίσω!
      Για τέτοια πολιτική σταθερότητα μιλάμε!
      Τις φιλούρες μου

      Delete
  4. χαχαχαχα τι τραβάς και συ κορίτσι μου με τις κατά παραγγελίαν αναρτήσεις!!!!!!!!!!!! χαχαχαχαχα
    Πάντως σοβαρά σοβαρά τόσα κόμματα υποψήφια βρε παιδί μου στη χώρα μας που σε λίγο θα αντιστοιχεί ένα κόμμα σε κάθε γειτονιά!!!!!!
    Καλή σου μέραααααα

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ο Καραβάτζιο έκανε έργα ζωγραφικής κατα παραγγελία των Μεδίκων η xristin κάνει ανάρτηση κατά παραγγελία του.......ΝΕΡΩΝΑ!
      Τελικά οι ιδιοφυΐες μόνο με παραγγελίες δείχνουν το ταλέντο τους.
      Τι είπα η μεγάλη!Φτύσε με!
      Τις φιλούρες μου

      Delete
  5. Καλά δεν το συζητώ μου έδωσες ένα νόημα στην ζωή!!!!
    Βρήκα τι θα ψηφίσω στις εκλογές.
    Τι κάθομαι τόσο καιρό και σπάω το κεφάλι μου με βλακείες!
    Αυτό είναι το κόμμα!!!
    ΕΛ.ΛΑ.Δ.Α.
    Τέλος!
    Να σαι καλά βρε κορίτσι που μας άνοιξες τα μάτια!
    Φιλιά και ζήτω ο Κολοκοτρώνης και ο Παπαφλέσσας!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αν σε βοήθησα Ελενα να βρεις τον κομματικό σου προσανατολισμό δεν έχω λόγους να ζητήσω κάτι άλλο από την ζωή μου!Έκλεισα ως...... κομματόσκυλο!χα,χα,χα,χα,χα
      Τέλος
      Τις φιλούρες μου

      Delete
  6. Xristin μου καλημερα!
    Χristin και Νερωνας = Γελιο με ρεαλισμο και φαντασια! ;)
    Δε ξερω τι θα ψηφισουμε στις εκλογες παντως ξερω οτι αν δεν αλλαξουμε προς το καλυτερο τη βαψαμε. Και το λεω αυτο εγω που ειμαι αισιοδοξη φουλ.

    Φιλακια πολλα! Καλο σκ να εχετε!

    ReplyDelete
    Replies
    1. xristin και ΝΕΡΩΝΑΣ= μην σου τύχει να βρεθείς στην παρέα τους.
      Θα τρέχεις με χίλια να κρυφτείς!
      Για τέτοιο δίδυμο μιλάμε
      Τις φιλούρες μου

      Delete
  7. Φίλη μου ήρθα να σε γνωρίσω μία δύσκολη μέρα για τη μπλοκογειτονιά και μία ακόμα δύσκολη για το μέλλον της χώρας μας.Φανερά και δηλωμένη απογοητευμένη ΄πως με έχουν κάνει όλοι αυτοί οι..ισχυροί και σωτήρες ,ακόμα και το χιούμορ που διαθέτω με το..τσουβάλι έχει χαθεί μπροστά σε όσα βλέπω και ακούω στις ειδήσεις.Το "λυπάμαι" είναι λίγο..το "ελπίζω" το βρίσκω κάτι το αμφίβολο..θέλω να ελπίζω μόνο στο θαύμα που λέγεται Θεός και ίσως λυπηθεί την πανέμορφη χώρα μας .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Δεν μπορώ να κάνω χιούμορ με μία φίλη που περνάει δύσκολες μέρες.
      Το μέλλον της χώρας αναγκαστικά κάποτε θα βρεί τον δρόμο του.
      Ο άνθρωπος που χάθηκε δεν θα μπορέσει δυστυχώς να είναι μαζί μας για να το χαρεί.
      Τα φιλιά μου

      Delete
  8. Χριστίν μου καλημέρα
    Τρία πουλάκια κάθονταν και...έπλεκαν πουλόβερ! Για γέλια και για κλάματα είμαστε. Η φουστανέλα του λείπει!
    Φιλιά!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Και η φουστανέλα του Κολοκοτρώνη καλέ τι είναι;Τζίν;χα,χα,χα,χα
      Τις φιλούρες μου

      Delete
  9. Προειδοποία βρε χριστινάκι μου πριν ανοίξουμε το βιντεάκι!
    Και μπορεί να μένεις με το στόμα ανοιχτό, αλλά έτρωγα το καημένο! Και μου πετάχτηκε έξω η μπουκιά. Πάει η οθόνη!
    Σε αφήνω...έχω να καθαρίσω τώρα !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Εγώ Αριστέα έχω μάθει από έξω το τραγουδάκι και κάνω ντουέτο με την κυρία!
      Αυτή πρώτη φωνή και εγώ δεύτερη!
      Περνάμε μούρλια σου λέω!
      Δοκίμασε το και εσύ!
      Τις φιλούρες μου

      Delete
  10. Α τους έχω δει αυτούς τους σύγχρονους ήρωες. ΔΑΓΚΩΤΟ!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Να και ένας ενημερωμένος πολίτης!
      Εύγε Πρόεδρε !
      Τις φιλούρες μου

      Delete
  11. Κοπελιά, μας λες εμάς να μην κάνουμε "προπαγάνδα" από κει κι έρχομαι εδώ και βρίσκω αυτά; :))))))))))
    Φιρι φιρί το πας να μας την αλλάξεις την άποψη (προ)τελευταία στιγμή! :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Να είσαι καλά και καλή συνέχεια
      Τα φιλιά μου

      Delete
  12. Δεν είναι μακριά. Σε λίγα χρόνια θα φωτογραφίζονται τα 3 τζιμάνια μας, οι εγχώριοι τροϊκανοί που υπέγραψαν τα μνημόνια και μας γονάτισαν, με περικεφαλαίες και σημαιούλες, θα παρακαλούν να μπουν στη βουλή.
    Κολοκοτρώνης, ο Βαγγέλας βέβαια... Το άλογο μόνο λυπάμαι...
    Φιλιά πολλά Χριστινάκι μου και μας χρειαζόταν λίγη αποσυμπίεση απ' το έντονο προεκλογικό κλίμα.
    Όσοι ψάχνονται ακόμα και θέλουν κι άλλες ενδείξεις για το τι ΔΕΝ πρέπει να ψηφίσουν, το κρίμα στο λαιμό τους (και στο δικό μας φυσικά)...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Το προεκλογικό κλίμα θέλει και τον......αποσυμπιεστή του Μαρία μου!
      Εδώ είμαι να το αποσυμπιέζω!
      Τις φιλούρες μου και ψιλά το κεφάλι

      Delete
  13. πλακα πλακα τους βρισκω πιο σοβαρους χαχα

    ReplyDelete
    Replies
    1. Εγώ βασικά τείνω να ταυτιστώ μαζί τους γιατί χρησιμοποιούμε την ίδια βαφή με τον πρόεδρο τους.
      Μεγάλο πράγμα η χρωματική ταύτιση!
      Τις φιλούρες μου

      Delete
  14. Τί εννοείς? Θα "πουλήσεις" τον Γιωργάκη γι' αυτούς?
    Ε, όχι! Δεν το δέχομαι!!!
    Τί δηλαδή? Επειδή δεν έχει τραγουδάκι ο ΓΑΠ?!
    Μην τον εγκαταλείπεις, Xristin!!!
    ;-)
    ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά και... τραγουδιστά!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Έτσι είμαι εγώ!
      Μόλις δω νέο πρόεδρο,ξεχνάω τον παλιό!
      Τις φιλούρες μου

      Delete
  15. Ευχαριστούμε Χριστίνα που έλυσες το πρόβλημα των αναποφάσιστων!
    Γιατί εχθρός του φόβου, είναι το χιούμορ!

    Τα τρία μας κουκλάκια, σαν τα τρία γουρουνάκια,
    με παρόμοια τραγουδάκια
    το ΕΛ.ΛΑ.ΔΑ, θα το φαν σαν φασολάδα.
    Τον Σωκράτη θα υμνήσουν
    και τη χώρα θα θρηνήσουν!

    (τώρα ξέρεις γιατί δεν παίρνω μέρος σε διαγωνισμούς ποίησης)!!!

    ΑΦιλάκια πολλά πολλά και καλή μας φώτιση!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αναποφάσιστοι όλου του κόσμου......ενωθείτε!
      Τώρα που σας βρήκα κόμμα......θα το ευχαριστηθείτε!
      Τις φιλούρες μου Στεφανία

      Delete
  16. Σαν πας xristin στον πηγαιμό την επομένη Κυριακή για το εκλογικό κέντρο να είσαι χαρούμενη που μπορείς να επιλέξεις τον Παπανικόλα ,τον ΓΑΠ ,τους Ψεκασμένους ότι θες τέλος πάντων .Όμως , σαν πολίτης αυτής της ένδοξης χώρας , μην ξεχνάς xristin τρία βασικά πράγματα :
    1ο . Είσαι μια γυναίκα που την λένε Ελληνίδα και που παριστάνει την Ευρωπαία.
    2ο. Ζεις σε μια χώρα που την λένε Ελλάδα και παριστάνει ότι ανήκει στην Ευρώπη.
    3ο . Μην ξεχάσεις την ημέρα αυτή να βάλεις την ολόσωμη μαύρη μπούργκα που τόσο πολύ σου πηγαίνει.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ΝΕΡΩΝΑ είμαι ευτυχισμένη που μπορώ να επιλέξω ανάμεσα στον Alexis,Antonis,Bagelis,Panos,Fotis,GAP και Stavros.Πίστεψε με γιατί σε κάτι άλλες πολιτείες δεν έχουν ούτε αυτή την πολυτέλεια.
      Μια χαρά είναι οι δικοί μας σε σχέση με κάτι σκοτεινούς τύπους με πολλά μούσια και γένια και με την χαντζάρα έτοιμη να σε κοντύνει κατά.....ένα κεφάλι.
      Τις φιλούρες μου

      Delete
  17. Μου το έστειλαν χτες σε μήνυμα στο fb το βιντεάκι και δε θα αντέξω να το ξαναδώ...το κακό βέβαια είναι πως το θυμάμαι ακόμα!!!

    Φιλιά πολλά και καλό ξημέρωμα!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Όπως φαίνεται ήρθα δεύτερη και καταϊδρωμένη Μαρία μου!
      Τις φιλούρες μου

      Delete
  18. Πιασμένοι στα δίκτυα της αναγκης και επιβίωσης, εξυπηρετουνε , τους μεγάλο-έχοντες και τις ανισότητες

    ReplyDelete
    Replies
    1. Τι να πω Μορφέα μου!
      Για να το λες,κάτι περισσότερο θα γνωρίζεις!
      Τις φιλούρες μου

      Delete
  19. Καλημερα και καλες εκλογές......
    τελικά εχει γελιο πολυ η υπόθεση το να ψηφίζεις.... αχαχαχχα

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αν δεν τα παίρναμε όλα τόσο του.....θανατά ως έθνος θα μπορούσε να είναι μια ευχάριστη διαδικασία.
      Αν δε προσφέρει και λίγο γέλιο,ακόμη καλύτερα!
      Τις φιλούρες μου

      Delete
  20. Δεν γινεται αλλη παρωδια σ αυτες τις εκλογες... Αυτο που με φοβιζει ειναι πριν γελαμε ολοι... Μετα;

    ReplyDelete
    Replies
    1. Μην μου στεναχωριέσαι καμάρι μου!
      Έτσι είναι οι εκλογές παντού.Πίστεψε με δεν αποτελούμε εξαίρεση ως έθνος.
      Για το μετά......θα δούμε!
      Τις φιλούρες μου

      Delete
  21. Aυτό........με αποτελείωσε !!! Βρε Xristin αντέχουμε τα πάνδεινα ,από Αντώνη, Βαγγέλη, Σταύρο, Φώτη, Πάνο ε.....πιά, όμως ο πρόεδρος με το κομοδινί μαλλί (το βάφει με πατζαρόζουμο) δεν αντέχεται με τίποτα !!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αχ βρε Κλαυδία να είσαι καλά γιατί με βοήθησες να καταλάβω τι στον κόρακα χρώμα είναι αυτό στην κουρούπα του προέδρου.
      Κομοδίνί,αυτο ακριβώς είναι!
      Και πάλι σε ευχαριστώ για την χρήσιμη πληροφορία.
      Τις φιλόυρες μου

      Delete
  22. Kαλησπέρα Χριστινάκι μου!!Κάπου είδα πού σατύριζαν τό κόμμα τού Παπανικόλα!!
    Εχη νά πέσει πολύ γέλιο μετά τίς εκλογές!!!Η κλάμα?Τί λές??
    Καλό βράδυ καί καλή εβδομάδα!!!Φιλιά!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Το κόμμα του Παπανικόλα δεν το σατιρίζουμε όσοι ασχολούμαστε μαζί του αλλά το......προσκυνούμε!χα,χα,χα,χα
      Καλό σου βράδυ

      Delete
  23. Τρομερή φωτό!..."Ο δρόμος με τις λεύκες" με τον Κρούγκερ είναι βιντεοπαιχνίδι μπροστά στους 3 "ήρωες"!..
    Τρόμος και γέλιο μαζί!....
    Να 'σαι καλά...σκιάζομαι αλλά...γελάω συνέχεια!...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Γέλα,γέλα εσύ greendim αλλά όπως τον βλέπω τον Κολοκοτρώνη μοιάζει έτοιμος να κηρύξει την δεύτερη Ελληνική Επανάσταση.
      Και πες ότι βρίσκουμε Έλληνες έτοιμους για ένοπλη εξέγερση!
      Οθωμανική Αυτοκρατορία που θα βρούμε μου λες;
      Τις φιλούρες μου

      Delete
  24. Ο παραλληλισμός σου πάντως πετυχημένος!Είναι σαν εκείνα τα παιχνίδια που έχουν τα σταυρόλεξα για να περνάς την ώρα σου και σε προτρέπουν να βρεις τις διαφορές!Κατά βάθος όμως αν αντέξεις να δεις τα βιντεάκια που έβγαλαν όλα σούργελα είναι, μόνο που έχουμε κάνει και τις εκλογές παιχνίδι και γι' αυτό δεν πρόκειται να βγούμε απ' τα αδιέξοδα!
    Δεν είναι μόνο διασκεδαστική, αλλά κι αιχμηρή δημοσίευση!
    Να 'σαι πάντα καλά xristin για να μη χάσεις το χαμόγελο με το εξαιρετικό χιούμορ σου!!!:-)

    ReplyDelete
  25. ΑΠΟΚΡΙΕΣ ΧΩΡΙΣ ΤΟΥΣ ΑΥΘΕΝΤΙΚΟΥΣ ΜΑΣ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΔΕΣ

    Σήμερα xristin τελείωσαν οι ελπίδες μας , σήμερα έχουμε εκλογές και δυστυχώς τους ……….. χάνουμε . Κρίμα γιατί σε μια βδομάδα ανοίγει το τριώδιο... και ατυχώς αυτές οι αποκριές που έρχονται θα είναι πάλι μια από τα ίδια , όπως πέρσι ,όπως πρόπερσι .Είχαμε την ελπίδα ότι φέτος θα γλεντούσαμε τον καρνάβαλο με τους πολιτικούς μας ηγέτες . Φρούδες οι ελπίδες μας. Χάνουμε τον Κ.Παπανικόλα με την ΕΛ.ΛΑ.ΔΑ και το ωραίο τραγούδι του. Χάνουμε τον εικονολάτρη πρωθυπουργό μας , που έπιανε λακριντί με τον Θεό και με εντολή Του ανέβαζε ο αθεόφοβος τις Εικόνες σαν την Αυτοκράτειρα Ειρήνη την Αθηναία τον Θ΄ αιώνα ; Πως θα κάνουμε αποκριάτικο κέφι χωρίς τους αυθεντικούς πολιτικούς μας κλόουν του μεγέθους και της βαρύτητας ενός Γεράσιμου , ενός Χαϊκάλη ,ή μίας Ραχήλ ; Δυστυχώς η βάσκανος μοίρα μας καταδίκασε . Στο φετινό καρναβάλι θα περιμένουμε πάλι το καθιερωμένο και κονσερβαρισμένο κέφι από την Πάτρα .

    ReplyDelete
  26. Εγώ, η άγνωστη φίλη, σου χαρίζω ένα Liebster Award!!! Well done xtristin!!!
    http://2-3pragmatapoudenxerogiaftin.blogspot.gr/2015/01/blog-post_23.html

    ReplyDelete
  27. Ελα Χριστινάκι μου ώρες μετράμε... ... δεν ήμουν και στα καλύτερα μου να περάσω πιο νωρίς αύριο ξημερώνει μια όμορφη μέρα... φιλακιααααα!!!

    ReplyDelete
  28. Ειναι οι εκλογές παγίδα
    για την χαζή μαρίδα .

    Σύνθημα στα οδοφράγματα του Παρισιού το 1968

    ReplyDelete
  29. Αν υποψιαστώ ότι αποφάσισες να μας προτείνεις αυτόν.....
    θα πεθάνω.
    Άργησα φιλενάδα μου αλλά επιτέλους συνήλθα και πέρασα να δω τι γίνεται κι από εδώ....
    Αρκετά σας άφησα ανεξέλεγκτους όλους....
    ήρθα να βάλω τάξη.
    Φιλάκια πολλά πολλά.

    ReplyDelete
  30. Αν υποψιαστώ ότι αποφάσισες να μας προτείνεις αυτόν.....
    θα πεθάνω.
    Άργησα φιλενάδα μου αλλά επιτέλους συνήλθα και πέρασα να δω τι γίνεται κι από εδώ....
    Αρκετά σας άφησα ανεξέλεγκτους όλους....
    ήρθα να βάλω τάξη.
    Φιλάκια πολλά πολλά.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...