ΚΛΙΚΑΡΟΥΜΕ!ΔΕΝ ΛΟΥΦΑΡΟΥΜΕ!

Saturday, June 6, 2015

Αναζητώντας την…….origanum vulgaris στην Άνδρο!

Ναι καλοί μου φίλοι!
Η xristin κατοικοεδρεύει πλέον στην Άνδρο και όπως κάθε χρόνο είπε να μαζέψει….5,6,7 σακούλες ρίγανη για φίλους και συγγενείς που περιμένουν με ανυπομονησία το βαζάκι με το μοσχομυριστό φυτό.
Λοιπόν,πάμε μαζί να βρούμε την ρίγανη;

Αυτή δεν είναι ρίγανη!Αυτό είναι το.....ονόπορδον το ακάνθιον(το γαϊδουράγκαθο ντε)!
Ούτε αυτή είναι ρίγανη!
Αυτό είναι το σπάρτιον το…..βουρλοειδές!


Ούτε αυτή είναι ρίγανη!
Αυτή είναι η capparis spinosa  άνευ καπαρόμηλων!     


Ούπς! Origanum vulgaris δεν βρήκαμε αλλά πέσαμε στον Μήτσο!Πρόσωπο σημαντικό στο μικρό χωριό με μυαλό κατά ….100 γραμμάρια ελαφρύτερο από της xristin,γιαυτό και η xristin κάνει μαζί του τις πλέον βαθυστόχαστες και φιλοσοφημένες κουβέντες.
-Μήτσο,δεν βρίσκω ρίγανη!Κάτι πρασινάδες που μοιάζουν με ρίγανη βρίσκω αλλά χωρίς ανθό!Μάλλον δεν είναι ρίγανη!
-Άνοιξε τα στραβά σου και θα την δεις!
-Τι γίνεται ρε γαμώτο;Μετά τον βαρύ χειμώνα…..βάρυνε και ο Μήτσος!Βαρύς μάγκας με τα…..ούλα του!
-Μήτσο μίλα μου πιο γλυκά γιατί τα χόρτα τα κόψαμε αλλά η κατσίκα σου δεν πρόκειται να τα γευτεί,αλλά και ο γάιδαρος σου θα καλοπεράσει!Για να μην σου πω ότι εκείνο το καθημερινό καφεδάκι με το κουλουράκι πάει περίπατο!
Ο Μήτσος μαλακώνει και δείχνει στην xristin τα…..ούλα του!
Ναι φίλοι μου,ο Μήτσος δεν έχει δόντια και γελάει επιδεικνύοντας τα….ούλα του σε όλη τους την μεγαλοπρέπεια!
-xristin,ο  γάιδαρος μου πέθανε!
-Ο γάιδαρος σου Μήτσο ψόφησε!
-Όχι,ο γάιδαρος μου πέθανε!
-Επιμένω,ότι ο γάιδαρος σου ψόφησε!
-Αν ψόφησε ο γάιδαρος μου τότε ψόφησε και ο κυρ Μανώλης!
-Ψόφησε(άι στο διάολο ρε Μήτσο) πέθανε ο κυρ Μανώλης;
-Γιατί λες ότι ο κυρ Μανώλης πέθανε ενώ για τον γάιδαρο μου λες ότι ψόφησε;
-Γιατί ο γάιδαρος σου έχει τέσσερα ποδάρια ενώ ο κυρ Μανώλης μόνο δύο,άσε που ο γάιδαρος σου έχει ουρά που δεν την είχε ο δόλιος κυρ Μανώλης.
-Δηλαδή xristin και η κατσίκα μου δεν θα πεθάνει αλλά θα ψοφήσει;
-Πόσα ποδάρια έχει η κατσίκα σου Μήτσο;
-Τα μπροστινά η τα πισινά;
-Κάνε μου μια σούμα με τα μπροστινά και τα πισινά!
-Τι είναι σούμα;
-Σούμα είναι όλα τα ποδάρια της κατσίκας σου χωρίς την ουρά!
-Δηλαδή αν βάλουμε και την ουρά δεν είναι σούμα!
-Μήτσο,δίνε του!Πάω να ψάξω για ρίγανη!
-Μα είναι νωρίς για ρίγανη γιατί πρέπει να ανθήσει πρώτα για να την μαζέψεις και αυτό θα γίνει μετά από 10-15 μέρες!
-Και γιατί δεν μου το λες τόση ώρα;
-Γιατί ήθελα να μάθω τι είναι η…. σούμα!
-Άι στο κόρακα ρε Μήτσο!

Υ.γ
Η xristin πάντως σας διαβεβαιώνει ότι θα μαζέψει ρίγανη ο κόσμος να χαλάσει και θέλει επίσης να σας διαβεβαιώνει ότι στην Άνδρο τα γαϊδούρια συνεχίζουν να …..ψοφάνε! Μόνο του Μήτσου πεθαίνουν!
Αυτά!




Bookmark and Share

59 comments:

  1. να σου πω την αλήθεια, κάτι άλλα γαϊδούρα, αν είναι να τα κακαρώσουν, προτιμότερο είναι να ψοφήσουν από το να πεθάνουν, γιατί, αν είναι να πεθάνουν, θα πρέπει κάποιος να τους κλάψει, ενώ αν είναι να ψοφήσουν, κανένας δεν θα νοιαστεί
    και κοίτα μην πάθεις τα περσινά με το internet, και δεν μάθουμε, αν έμαθε ο Μήτσος να κάνει σούμα

    ReplyDelete
    Replies
    1. Βλέπω "παντελόνι" που είσαι και "καμπάνα" τα έχεις πάρει κρανίο!
      Κούλαρε καλέ!
      Δεν αξίζει σου λέω!
      Άσε τις κηδείες στους..... τέσσερις, και ο παπάς... πέντε!
      Εμείς έχουμε πιο σοβαρές δουλειές!Έλα να μαζέψουμε......ρίγανη και κάπαρη!

      Υ.γ
      Ο Ιντερνέτης τρέχει με ταχύτες φωτός!
      Δεν τον προλαβαίνω σου λέω!
      Τις φιλούρες μου

      Delete
  2. 1. Άκου να δεις: τα ζα ψοφούν οι άνθρωποι πεθαίνουν, που το περίεργο;
    2. Πρόσεξε μη μπερδέψεις τη ρίγανη με το θυμάρι, γιατί μοιάζουν τρομερά!
    3. Παραγγελιά: Λατρεύω την κάπαρη, παρακαλώ όταν βγουν τα φρουτάκια, θέλω και φρουτάκια και τα φυλλαράκια για να τα κάνω σαλάτα!
    4. Ζηλεύω αφόρητα τις φωτό σου, ειδικά αυτές που κουνιούνται, υπάρχει περίπτωση να μου/μας δώσεις το site με το πώς θα κουνήσω και τις δικές μου φωτό;
    5. Να περάσεις υπέροχα και να μας γράψεις και τι κάνουν και τα άλλα ζα, γατιά, σκυλιά, κότες κλπ!!!
    6. ΑΦιλάκια άπειρααααααααααααααααααα! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 1.Στεφανία,για μας καθόλου περίεργο,για τον Μήτσο όμως…….
      2.Τι λες τώρα!Τρέχω να δω τι έχω στο βαζάκι με την περσινή……ρίγανη!Βρε λες!
      3.Θα σκεφτώ πως μπορώ να ικανοποιήσω την επιθυμία σου(όταν μαζέψω THN κάπαρη,βεβαίως,βεβαίως).
      4.Τις φωτογραφίες μου τις "κούνησα" με ένα πρόγραμμα επεξεργασίας φωτογραφίας που μας σύστησε η Έλλη(Funky Monkey,να είναι καλά το κορίτσι) και λέγεται LUNAPIC.
      Είναι εύκολο πρόγραμμα αλλά αν αντιμετωπίσεις πρόβλημα μπορώ να σε βοηθήσω.
      5.Ζα δεν έχουμε ακόμη αλλά σε λίγες μέρες θα βρεθούμε να κάνουμε παρέα με μια μικρή ……ψιψίνα,γιατί δεν νοείται καλοκαίρι στην Άνδρο άνευ ψιψίνας.
      Κάποιος πρέπει να κυνηγάει τις σαύρες.
      6.Τις φιλούρες μου
      Πάρε και το link του LOUNAPIC http://www181.lunapic.com/editor/

      Delete
    2. Πολύ πολύ σ' ευχαριστώ για το link.... τώρα τι θα καταφέρω είναι άλλη υπόθεση... Οψόμεθα! ;-)
      ΑΦιλάκιααααααααααααααα! :)

      Delete
  3. Xristin μου το πόσο γέλασα με τον φιλοσοφημένο διάλογο δεν λέγεται, αλλά και εγώ συμφωνώ με τον Μήτσο, ο γάιδαρος του πέθανε, γιατί όταν ζεις παρέα με ένα ζωντανό για χρόνια το θεωρείς φίλο σου.
    Καλό μάζεμα της ρίγανης.
    Φιλιά!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Μάλλον δίκιο έχεις Ελένη αλλά που να το καταλάβω η γυνή αφού μία ζωή πορεύτηκα χωρίς γάιδαρο αν και θα έπρεπε να έχω μεγαλύτερη κατανόηση γιατί στο τεστ......τι ήσασταν στην προηγούμενη ζωή,πάντα μου βγαίνει ότι ήμουνα γαϊδούρα!
      Τις φιλούρες μου

      Delete
  4. Πολύ όμορφες οι φωτογραφίες σου και απολαυστικός ο διάλογός σου με τον Μήτσο.
    Πολλά φιλιά στην Άνδρο, όπου δεν έχω πάει (ακόμα)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Να είσαι καλά Pippi και να επισκεφτείς την Άνδρο οπωσδήποτε,αλλά όχι τώρα γιατί ο Αίολος έχει τα νεύρα του.
      Όταν ηρεμήσει έλα και δεν θα το μετανιώσεις!
      Τις φιλούρες μου

      Delete
  5. Πολύ μου κάθεται να είσαι από τώρα στην Ανδρο Χριστινάκι μου !!! Η πισίνα δική σου είναι ;;Ακου να σου πω φιλενάδα μου γάιδαρο δεν έχω αλλά αν είχα συντάσσομαι με το Μήτσο και μένα θα πέθαινε!!!!
    Να περνάς καλά και επειδή είμαι των βουνών καλά λέει ο Μήτσος δεν είναι καιρός για ρίγανη!!!!
    Σε μοσχοφιλώ!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ε όχι και να χρεώνεις το .......Reflecting water στην πισίνα!χα,χα,χα
      Για τον.....πεθαμένο γάιδαρο του Μήτσου(είδες τι καλός άνθρωπος που είμαι;) έχω να πω....... αιωνία η μνήμη του!
      Τελικά όλοι ξέρουν ότι η ρίγανη αργεί ακόμη εκτός από εμένα!
      Φτού σου xristin
      Τις φιλούρες μου

      Delete
  6. Δε μαζεύεις καλύτερα φεγγάρια, θάλασσες και ξάπλες;
    Ρίγανη βρίσκεις και στην Αθήνα, Κυκλάδες όμως;
    Φιλιά πολλά Χριστινάκι μου και καλά να περνάς στο νησί!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ποιες ξάπλες,ποιες θάλασσες,ποια φεγγάρια Μαρία μου;
      Κάτι μου λέει ότι μετά τον γάιδαρο του Μήτσου θα ψοφήσουμε και εμείς από το....κρύο!
      Τις φιλούρες μου

      Delete
  7. Κάτι έχει η Άνδρος
    και οι αναρτήσεις της xristin πάντα από εκεί είναι πιο αεράτες, πιο μυρωμένες και κεφάτες.

    Καλές διακοπές στο νησάκι σου

    (και.. αν μείνεις πολύ, πού ξέρεις μπορεί και να εμφανιστώ- λόγω νέου βιβλίου όπου με καλούν πάω για παρουσιάσεις και το καλοκαίρι είπα να το δώσω στα νησιά..)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Δάφνη θα μείνω για αρκετό καιρό στην Άνδρο και αν εμφανιστείς για την παρουσίαση του βιβλίου θα ήθελα οπωσδήποτε να με ενημερώσεις.
      Θα είναι και η Φλώρα(TEXNISTORIES) και δεν σκοπεύουμε να χάσουμε την ευκαιρία να γνωριστούμε,να σε ακούσουμε και βεβαίως,βεβαίως,να σε διαβάσουμε!
      Τις φιλούρες μου

      Delete
  8. Τι ωραίααααα από τώρα στην Άνδρο... ελπίζω να προσέχεις τον αέρα. Εδώ φυσσάααααα
    Οι φωτο σου πολύ ωραίες, αλλά μη σε απογοητεύσω ο Μήτσος έχει δίκιο, από τώρα θες εσύ να βρεις ρίγανη καλέ ???
    Εκτός αν είχες κάνει ειδική παραγγελία και σε περιμένει σε κανένα σακκουλάκι για να μας ξεγελάσεις χιχι
    Θέλω φωτο να σε βλέπω να την μαζεύεις !!!!!! Πειστήρια Κριστίν πειστήρια .....
    Καλά να περνάς γλυκιά μου !!!! Φιλιά !!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Μα καλά όλοι το ξέρατε για την ρίγανη;
      Γιατί δεν μου το σφύριξε κανείς;
      Τις φιλούρες μου Ράνια

      Delete
  9. Απολαυστικός ο διάλογος σου με το Μήτσο , Χριστινάκι !!!!!! Χα χα χα !!!!!!!!
    Κάνε υπομονή και θα ανθίσει και η ρίγανη !!!!!!! Να περνάς υπέροχα στην όμορφη Άνδρο !!!!!!!!
    πολλά φιλιά

    ReplyDelete
    Replies
    1. Θα κάνω υπομονή Νίκη γιατί την ρίγανη της Άνδρου δεν σκοπεύω να την χάσω με τίποτα!
      Τις φιλούρες μου

      Delete
  10. Εγώ ψηφίζω team Μήτσος! Δεν έχω ούτε γάιδαρο, ούτε κατσίκα, αλλά αν είχα θα πέθαιναν και θα τα έκλαιγα κτλ κτλ κτλ...
    Όσο για τη ρίγανη, μόνο στο βαζάκι από το σούπερ- μάρκετ την αναγνωρίζω, οπότε όπως καταλαβαίνεις υπάρχουν και χειρότερα χαχαχα!
    Καλά να περνάς! ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Τι έγινε καλέ;
      Όλοι με τον Μήτσο;
      Εσείς τελικά θα με κάνετε να......ψοφήσω από την στεναχώρια!χα,χα,χα
      Τις φιλούρες μου

      Delete
  11. Ααα!! Έφυγες νωρίς-νωρίς για Άνδρο και ζηλεύω...
    Να περάσεις υπέροχα - καλό καλοκαίρι!

    Υ.Γ.1: Το "σπάρτιον" μοσχοβολάει και μου αρέσει πολύ ως φυτό... Οπότε, μάζεψε ρίγανη για τους φίλους σου, και μερικά κλωναράκια σπάρτα για μένα!!
    Υ.Γ.2: Καλά τα λέει ο κυρ-Μήτσος... Κι εγώ ποτέ δεν μπόρεσα να πω "ψόφησε" για ζώο που αγαπούσα!
    Φιλιά πολλά!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Έλλη, μετά από την ομαδική κατακραυγή και μπροστά στον κίνδυνο να με φτύσει σύσσωμη η μπλογκόσφαιρα δηλώνω ότι ο γαιδαρος του Μήτσου πέθανε!ΠΕΘΑΝΕ!
      Κοίτα που ο Μήτσος τελικά δικαιώθηκε!
      Τις φιλούρες μου

      Delete
  12. Δηλώνω επίσημα πως το "σπάρτιον" το αγαπώ πολύ....τόσο πολύ που μια Πρωτομαγιά είχα μαζέψει ένα πορτ μπαγκάζ!
    Άπειρα στεφάνια έφτιαξα!
    Η δική μου ρίγανη (στη γλάστρα) άνθισε...λες να είναι έτοιμη για συγκομιδή?
    Όσο για τον έρμο το γάιδαρο....θα συμφωνήσω με τον Μήτσο!
    Φιλά πολλά και καλά να περνάς!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ρίγανη στην γλάστρα;
      Ωραίο μου ακούγεται!Θα μαζέψεις για σας και για όλο το σόι!χα,χα,χα
      Μαρία επειδή όλοι συμφώνησαν με τον Μήτσο προβληματίστηκα η γυνή και έψαξα να βρω πως περιγράφεται το τέλος του γαϊδάρου του.....Χότζα!
      Λοιπόν ο γάιδαρος του Χότζα περιγράφεται ότι.....πέθανε οπότε και ο γάιδαρος του Μήτσου δικαιούται να πεθάνει!
      Ο αγώνας σου Μήτσο τώρα δικαιώνεται!
      Τις φιλούρες μου

      Delete
  13. Να είσαι καλά Ευρυτάνα και σε ευχαριστώ για το πέρασμα.
    Τα φιλιά μου

    ReplyDelete
  14. Χαθήκαμε... Στον κήπο μου η (φυτεμένη) ρίγανη γιγαντώθηκε και απειλεί να πνίξει τη γειτονική της λεβάντα... Να σου στείλω; :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Πράγματι χαθήκαμε αλλά που θα πάει,θα ξαναβρεθούμε!
      Πόσο χρόνο χρειάζεται η ρίγανη για να γίνει ριγανούλα φουντωτή;
      Δηλαδή αν την φυτέψω φέτος του χρόνου θα κάνω και εξαγωγές;
      Τις φιλούρες μου

      Delete
    2. Ναι, περίπου ένα χρόνο κάνει για να φουντώσει. Βάλ'την στον κήπο. Με σχετικά συχνό πότισμα (παρ' ότι φυτρώνει στην ξεραΐλα, το νεράκι το γουστάρει) θα φουντώσει πιο γρήγορα... Επίσης να ξέρεις ότι αν βάλεις ένα κλαράκι στο νερό πετάει ρίζες γρήγορα και είναι έτοιμο για φύτεμα.'Ετσι μπορείς να κάνεις ολόληρη φυτεία... Θα προσλάβεις και μελαψούς εργάτες (που θα σε φωνάζουν "μπουάνα") και μετά ποιός σε πιάνει! Μέχρι και έργα θα γυρίζουν στις φυτείες σου (εξωτικό και το νησί)...! :-)

      Delete
    3. χα,χα,χα!Πως τα λες έτσι βρε Heliotypon!
      Ριγανοαποικία θα το ανακηρύξω το κτήμα και εγώ θα είμαι η…..μπουάνα η αποικιοκράτισσα!
      Τις φιλούρες μου

      Delete
  15. Καλά να περνάς Χριστίν μου στην 'Ανδρο....Και για μένα ο γάιδαρός μου- αν είχα- θα πέθαινε!!!!!!! Οπότε ψηφίζω Μήτσο !! χαχαχαχα
    Η ρίγανη υπέροχη, να μαζέψεις, να μαζέψεις.
    Καλή σου μέρα απολαυστική Χριστίν
    Καλή εβδομάδα

    ReplyDelete
    Replies
    1. Και εσύ Βρούτα με τον Μήτσο;
      Κοίτα να δεις που το fun club του Μήτσου μέρα με την ημέρα γιγαντώνεται!
      Θα μείνω μόνη και καταφρονεμένη!
      Οϊμέ!
      Τις φιλούρες μου

      Delete
  16. Καλά να περνάς !!!!
    Χαιρετίσματα στο αγαπημένο νησί !
    Τον Αύστουστο λέω να έρθω !!!
    Φιλιά

    ReplyDelete
    Replies
    1. Να έρθεις,να έρθεις!
      Η Άνδρος σε περιμένει!
      Τις φιλούρες μου

      Delete
  17. Παιδί μου κάνε κανένα μπάνιο στην θάλασσα που λύσαξες με την ρίγανη!!
    Πάρε τον Μήτσο και αντέστε για καμιά βουτιά!
    Ζηλεύω λέμε!!!!!!!
    Φιλιά!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Μπάνιο με τον Μήτσο;
      Ωραία ιδέα!
      Το ξεψείρισμα και το ξετσιμπούριασμα μου ποιος θα το αναλάβει;
      Τις φιλούρες μου

      Delete
  18. Σου έχει συμβεί να είσαι σίγουρη πως... ακούς τη φωνή αυτού που γράφει το ποστ?
    Στ' ορκίζομαι, Xristin! Νομίζω πως άκουσα τον διάλογό σας!
    (ή μήπως ήταν τίποτα περίεργα βότανα/φυτά και έχω... παραισθήσεις???!!!)
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά!
    Να περάσεις πολύ όμορφα!
    --Και μη... ζυγίσεις εγκεφάλους!!! Γενικά, απέφευγε τις ζυγαριές... καλοκαίρι είναι!!! χαχα!)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Εγώ δεν ακούω την φωνή αυτού που γράφει το ποστ αλλά κάτι ακουστικές ψευδαισθήσεις αλά Ζαν ντ Άρκ τις έχω και χθες μάλιστα άκουσα την φωνή της πατρίδας που με καλούσε να σώσω την χώρα!
      Είναι καλό αυτό γιατρέ;χα,χα,χα
      Τις φιλούρες μου

      Delete
  19. καλη εβδομάδα, φιλια στην Άνδρο.
    Για ρίγανη θα παμε στο βουνι μετα τις 10 Ιουλίου....

    ReplyDelete
    Replies
    1. 10 Ιουλίου;
      Oh my god(που λένε και στο χωριό μου στα Τρίκαλα!)
      Εγώ skoulikaki έχω ένα κρυφό μέρος που βρίσκεται στο......μονοπάτι 9.λίγο πιο πάνω από τον Πιτροφό αλλά δεν το μαρτυράω σε κανέναν όσα βασανιστήρια και να μου κάνουν!χα,χα
      Τις φιλούρες μου

      Delete
    2. Ολα τα μονοπατια, ολα τα βραχωδη μερη της ανδρου εχουν ρίγανη

      Delete
  20. Καλησπέρα!
    Στην Άνδρο δεν έχω έρθει, αλλά είναι στο πρόγραμμα με τους αγαπημένους προορισμούς.
    Εύχομαι να κόβετε σωστά τη ρίγανη κι όχι να ξεριζώνετε όλο το φυτό :) {μας το έλεγαν συνεχώς οι δάσκαλοι όταν ήμασταν πιτσιρίκια κ πηγαίναμε εκδρομές!}

    ReplyDelete
    Replies
    1. Πολύ σωστή η παρατήρηση σου Σεβάχ για τον τρόπο συγκομιδής της ρίγανης.
      Εγώ που μαζεύω ρίγανη 7-8 χρόνια την μαζεύω από ένα συγκεκριμένο μικρό κομματάκι γης με πολύ προσοχή και με ψαλίδι γιαυτό και εκείνη με περιμένει στην θέση της κάθε χρόνο.
      Στην Άνδρο να έρθεις απλώς πες στον Αίολο να σου υποσχεθεί ότι δεν θα φυσάει τον Αύγουστο!
      Τις φιλούρες μου

      Delete
  21. Καλά να περνάς
    Φιλάκια ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Να είσαι καλά Έλενα
      Φιλούρες

      Delete
  22. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Το καλύτερο σχόλιο που μου έχεις κάνει μέχρι τώρα akrat!xa,xa,xa,xa,

      Delete
  23. Βρε Χριστίν δεν σου το[πε ο Μήτσος ότι την ρίγανη την μαζεύουμε του Αι-Γιάννη του Ριγανά
    στις 24 Γιούνη??
    Εχε το νου σου λοιπόν να μαζέψεις τότε!

    Καλά να περνάς
    Φιλάκια σου στέλνω Ριγανάτα!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ο Μήτσος zoyzoy μου δεν ξέρει ότι ο χρόνος έχει 12 μήνες και ένας εξ αυτών λέγεται Ιούνιος!χα,χα,χα
      Πάντως πλέον κατάλαβα ότι η ρίγανη θέλει τον χρόνο της!
      Τις φιλούρες μου

      Delete
  24. Xristin μου γι΄αυτό λες οι κόρες μου να μου φέρανε δυό γλάστρες με ρίγανη;;;Για να μην παίρνω τα βουνά και για να εξασφαλίσουνε "σπιτικά" βότανα τσάμπα;;; Πάντως κάπαρη δεν μου φέρανε, αλλά δεν αποτολμώ να μαζέψω από του Φιλιπάππου γιατί είναι χιλιοκατουρημένη από τα σκυλιά της περιοχής.....στο σπάρτιον και στο ονόπορδον το ακάνθιον έχω μία περίεργη αδυναμία, μου ασκούν μία ανεξήγητη έλξη, λες να ήμουνα κι εγώ γαϊδούρα σε προηγούμενη ζωή;;;;;
    Σε φιλώ

    ReplyDelete
    Replies
    1. Με αυτές τις δύο γλάστρες Κλαυδιά έχεις εξασφαλίσει την ρίγανη.....ενός χρόνου μην σου πω ότι θα κάνεις και εξαγωγές!χα,χα,χα
      Εσύ γαϊδούρα στην προηγούμενη ζωή;
      Never!
      Εσύ πουλάκι μου το πολύ,πολύ να ήσουνα.....μελισσούλα!
      Τις φιλούρες μου

      Delete
  25. Xristin μου έτσι είναι η ρίγανη θέλει το χρόνο της -είναι σαν τη συμφωνία, πρέπει να ωριμάσει!!!!!!!!!!!!! Η νησιώτικη ρίγανη είναι πολύ αρωματική !!!γιαυτό βιάστικες να την μαζέψεις ? Ωραία είναι στην Ανδρο και οι φωτογραφίες σου υπέροχες!!! Να προσέχεις τον καημένο το Μήτσο γιατί του λείπει ο φίλος του..Δέν νομίζω να τον μάθενε να μην τρώει σαν το Χότζα και γιάυτό να πέθανε? Να περνάς καλά ,καλές βουτιές!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. metaxia λες να πληρώσω και φόρο για την ωριμασμένη ρίγανη;
      Γιατί για την ωριμασμένη συμφωνία σίγουρα θα πληρώσω γιατί όσο αυτή ωριμάζει,ωριμάζουν και οι φόροι που θα πληρώσω!
      Τον Μήτσο τον προσέχω σαν τα μάτια μου μην σου πω ότι τον έχω υιοθετήσει!
      Τις φιλούρες μου

      Delete
  26. Καλά έκανα τόσο καιρό και ούτε που άνοιγα το pc.
    Τι κατάλαβα που πέρασα από εδώ;
    Ζήλεψα η δόλια την συνομιλία σου με το Μήτσο.
    Δύσκολα βρίσκει Μήτσο κανείς , όσο δύσκολα βρίσκει και ρίγανη.
    Πάντως για να μην κοπιάζεις σου λέω πως προχθές αγόρασα απ΄το Μπαχάρ
    μια σακκούλα μεγάλη α' ποιότητας με μόνο 1,80ευρώ.
    Οπότε μην κουράζεις τη μέση σου για να μαζέψεις και για μένα.
    Επιπλέον μήπως θέλεις να σου φέρω απ' το Μπαχάρ μια μεγάλη σακκούλα
    μην μου κουράζεσαι γενικότερα;
    Μετράω μια μία τις ημέρες μέχρι να έρθω!!!!
    Φιλιά πολλά πολλά

    ReplyDelete
    Replies
    1. Θα σε μαλώσω Φλώρα!
      Ρίγανη από το......Μπαχάρ ενώ έχουμε μοσχομυριστή ρίγανη στην Άνδρο;
      Εγώ θα μαζέψω και θα μαζέψω και για σένα για να κάνεις και την σχετική σύγκριση.
      Για να δούμε ποια ρίγανη θα κερδίσει σε ευωδιά;
      Σε φιλώ και σου στέλνω φιλιά και από τον.....Μήτσο!χα,χα,χα,χα

      Delete
  27. χριστίν είσαι μοναδική! να περνάς καλά στην Άνδρο!! Υπέροχο νησί... το έχουμε δει λίγο...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...