ΚΛΙΚΑΡΟΥΜΕ!ΔΕΝ ΛΟΥΦΑΡΟΥΜΕ!

Thursday, December 17, 2015

Περιμένοντας το δώρο από τον Βασιλάκη!

Ήταν να μην πέσει η xristin σε Άγιο Βασίλη με κοιλιακούς.....να με το συμπάθιο!
Αφού κάρφωσε τα μάτια της πάνω του τον κοίταζε,τον κοίταζε,τον κοίταζε και αφού τον χόρτασε
είπε να μην πάνε χαμένοι οι κοιλιακοί του και τον......στόλισε!
Καλά δεν έκανε;
Αν εσείς πάλι νομίζετε ότι κάτι δεν πάει καλά με την xristin,με ένα στόμα και με μια καρδιά αναφωνήστε........
Σώσον,Κύριε τον λαόν σου,και εύλόγησον την.......τρέλα της xristin!
Τις φιλούρες μου και να περάσετε όλοι καλά












Η xristin σας προτείνει να δείτε ένα video από γάμο στην Γεωργία.
Η xristin που το είδε τρελάθηκε από την ζωντάνια,το σκέρτσο,την χάρη και  την τσαχπινιά της νύφης και της κουμπάρας  και την σβελτάδα και σπιρτάδα του γαμπρού και του κουμπάρου(γεια σου  ρε κουμπάρε!) 

Αυτοί δεν χορεύουν,αυτοί πετάνε like πουλιά!
Η εισαγωγή αυτή έγινε για να προετοιμαστεί το έδαφος για την βαρυσήμαντη δήλωση που θα κάνει η xristin παρακάτω!
Έχουμε και λέμε λοιπόν:
Η xristin δηλώνει ενώπιον των φίλων μπλογκεράδων ότι  αν ξαναπαντρευτεί θα πάρει Γεωργιανό με σύνδρομο ανήσυχων ποδιών(ΣΑΠ) και Γεωργιανό κουμπάρο και κουμπάρα με τα ίδια συμπτώματα(sorry,προσόντα) γιατί τι να τον κάνεις μάνα μου τον μισό Ανδριώτη και μισό Πελοποννήσιο που όταν φτάνει η στιγμή να κουνήσει τα πόδια του παθαίνει αυτό......πως το λένε ρε γαμώτο,α ναι, παθαίνει αυτήν την πολιτιστική-πολιτισμική κρίση ταυτότητας σαν την κρίση ταυτότητας του ΣΥΡΙΖΑ ένα πράμα που ενώ εφαρμόζει με ταχύτατους ρυθμούς τους όρους των δανειστών καλεί τους πολίτες σε απεργίες κατά της λιτότητας του......ΣΥΡΙΖΑ!

Πόσο ακόμη θα σειέται και θα λυγιέται μόνη της η xristin στους απελπιστικά αργούς ρυθμούς του τσάμικου;
Enough πια!!  




Bookmark and Share

71 comments:

  1. Αααααυτός είναι Santa(s)!!!! Με τα όλα του!
    Υπ' αυτήν την έννοια (Μητρόπουλος), παιδί μου, δεν του ζητάς του Αγίου.
    Απαιτεί και εσύ λες Ναι σε όλα!
    Το λεβέντικο ζεϊμπεκικο της Όλγας και το αντριλίκι του Μητρόπουλου, δεν λέω, με εντυπωσίασαν. Έχουμε, ρε παιδί μου, πολιτικούς με βαρύτητα λόγου και πράξεων, με συνέπεια, και μόρφωση. Το παιδί - θαύμα εξήρε το συγγραφικό έργο του Λάκη στο θεατρικό, χωρίς να ρωτήσει να μάθει. Είναι Γαλλική ταινία, εγώ την έχω δει στη Nova και δεν νομίζω πως ο σκηνοθέτης αγόρασε τα πνευματικά δικαιώματα απ' τον Λαζόπουλο!!!!
    Υπ' αυτήν την έννοια, τι καθόμαστε και συζητάμε τώρα.....
    Καλά κι' αξέχαστα Χριστούγεννα να περάσεις, Χριστίν μου, Χρόνια πολλά για τη γιορτούλα σου (και η κόρη μου γιορτάζει) και ο Νέος Χρόνος να σου φέρει ό,τι λαχταράς και ονειρεύεσαι.
    Σε φιλώ

    ReplyDelete
    Replies
    1. Τολμάς και λες το παιδί-θαύμα γκαφατζή η.......ακαλλιέργητο;
      Σκύψε να σε......ραπίσω τέκνο μου!
      Τις φιλούρες μου και όλα τα καλά του κόσμου for you!

      Delete
  2. Χριστίν μου!!!
    Καλες γιορτες με υγεια, χαρα και αγαπη!
    ΠΟλλα πολλα χαμογελα σαν αυτα που μας προσφερεις παντα με τις απολαυστικες σου αναρτησεις
    Φιλια πολλα

    ReplyDelete
    Replies
    1. Καλά Χριστούγεννα Κική μου και ένα 2016 γεμάτο χαρά.
      Τι είπες;
      Δεν αντέχεις τόση χαρά;
      Ελα μωρέ,χαρά είναι θα περάσει!
      Τις φιλούρες μου

      Delete
  3. Χα χα χα !!!!!! Δεν παίζεσαι Χριστινάκι !!!!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks Νίκη και Καλές Γιορτές σε σένα και σε όλη την οικογένεια σου
      Φιλάκια

      Delete
  4. Xristin μου ο Άγιος Βασίλης σου λες να κουνιέται όπως ο Γεωργιανός, γιατί αν είναι έτσι ποιος λογαριάζει την κρίση του ΣΥΡΙΖΑ..
    Καλές γιορτές σου εύχομαι!
    Φιλιά!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Δεν το βλέπω Ελένη,δεν το βλέπω Ελένη γιατί ο Άγιος Βασίλης μου απ' ότι φαίνεται στον καθρέπτη του κοιτιέται και από μόνος του αγαπιέται.χα,χα,χα
      Τα φιλιά μου και Καλές Γιορτές

      Delete
  5. Αχ έχασα το ζεϊμπέκικο της Όλγας; Τι κρίμα...
    Χριστινάκι μου γλυκό, να'σαι καλά να μας απαλύνεις τα φαρμάκια με το κέφι και το χιούμορ σου! Κοιλιακούς κάνουμε απ' τα γέλια λέμε...
    Φιλιά πολλά και την ταινία επιφυλάσσομαι να τη δω το βράδυ απ' το σπίτι...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Έχασες το ζεϊμπέκικο της Όλγας Μαρία;
      Σκύψε και εσύ ευλογημένη να σε ραπίσω (όπως την τολμηρή Φιλία πιο πάνω!
      Τις φιλούρες μου και καλές γιορτές με τα αγαπημένα σου πρόσωπα

      Delete
  6. Καλά Χριστούγεννα και σε εσένα, Xristin! Καλά έκανες και τον στόλισες τον Άγιο Βασίλη, ο καθένας στολίζει ό,τι θέλει, άλλοι καράβι, άλλοι δέντρο, όλα παίζουν.
    Όσο για το γαμπρό και τον κουμπάρο και την κουμπάρα κτλ κτλ, αν ξαναπαντρευτείς θα πρέπει να φροντίσεις πολύ για το παρκέ, από όσο μπορώ να δω στο βίντεο. Και μπορεί ο μισός Πελοποννήσιος μισός Ανδριώτης να έχει πρόβλημα με το παρκέ, όμως σε ανοιχτό χώρο, όλο και κάτι καλύτερο θα κάνει από τον Γεωργιανό...
    Πολλά φιλιά και ευχές.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Να στολίσει η xristin δέντρο Pippi μου;
      Never,όπως λέμε εμείς οι Θεσσαλοί,και πάλι never!
      Για του χρόνου έχω μπανίσει ένα αρνάκι άσπρο και παχύ της μάνας του
      καμάρι στο village μου για στόλισμα,τεφαρίκι πράμα,που θα σκάσουν όλοι από την ζήλια!χα,χα,χα
      Καλές γιορτές Pippi μου

      Delete
  7. Άτσαααα αποτρίχωση ο Santa!! (Οι κοιλιακοί με αφήνουν αδιάφορη! Έχει φάει μωρέ αυτός ποτέ μελομακάρονο? Άσε μας από 'κει!)
    ;-)
    Για το βιντεάκι τί να πω? Έχω δηλώσει πως είμαι αγγούρι, οπότε δεν με παίρνει να μιλήσω! (Κοίτα τώρα την ανωμαλία μου: Να ασχολούμαι με γάμους κι όμως να μπαίνω στη διαδικασία να δω κι άλλα βιντεάκια με τέτοια... θεματολογία!! Άβυσσος η ψυχή... μπλα μπλα μπλα!)
    ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, Xristin και πρόσεχε το παλικάρι με τους κοιλιακούς! Μην τον έχεις στον αέρα και κουδουνίζουν οι μπάλες του!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Γιάννα μου αυτοί η έλλειψη σεβασμού προς τους......κοιλιακούς του Santa μου είναι αχαρακτήριστη!
      Σε συγχωρώ μόνο και μόνο επειδή είσαι η Γιάννα,η σπιρτόζα ύπαρξη που αγαπάω και θαυμάζω πολύ!
      Τις φιλούρες μου και σου εύχομαι Καλές Γιορτές

      Υ.γ
      Αν θες να ξέρεις ο Santas μου τρώει μελομακάρονα και μάλιστα αυτά με επικάλυψη σοκολάτας (σκάσε τώρα από την ζήλια)!

      Delete
  8. *Επίσης έχω μια απορία: Το γατόνι πάνω-πάνω γιατί μας βγάζει γλώσσα? Να πέσει να πάρει 20 κάμψεις ΤΩΡΑ!!!
    ;-)
    ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ ξανά!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Η εντολή εξετελέσθη!ΣΤΟΠ
      Το γατόνι βρίσκεται μπρούμυτα στο πάτωμα και κάνει με μανία κάμψεις!ΣΤΟΠ
      Τι άλλο να κάνω για σένα;ΣΤΟΠ

      Delete
  9. Καλές γιορτές να περάσεις Κριστίν μου!!!! Χρόνια πολλά και για την εορτή σου και εύχομαι το 2016 να σου φέρει ό,τι καλλίτερο!!!!! Νά'σαι πάντα καλά και να μας χαρίζεις γέλιο σε κάθε σου ανάρτηση!! Καταπληκτικο το σύνδρομο ανήσυχων ποδιών(ΣΑΠ)!!!!!! χα χα χα!
    Φιλάκια πολλά!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Καλές γιορτές και σε σένα Marie-Anne και με την ευχή να διατηρήσουμε το χιούμορ μας όλοι γιατί όπως είπε κάποιος......"το χιούμορ είναι ο πιο σύντομος δρόμος από έναν άνθρωπο σε έναν άλλον"!
      Τα φιλιά μου



      Delete
  10. Ευλόγησον, ευλόγησον το χιούμορ της Κριστίν !!!!
    Καλά να περάσεις αγαπητή, Χρόνια σου πολλά και με υγεία και χαρές η νέα χρονιά !!!!
    Τα φιλιά μου !!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Καλές γιορτές Ράνια και εύχομαι ΥΓΕΙΑ, ΑΓΑΠΗ και ΓΑΛΗΝΗ σε όλη την οικογένεια σου.
      Τις φιλούρες μου

      Delete
  11. Τον είδα καρδιά μου τον Βασίλειο και μέχρι εμένα που είμαι ολίγον δύσκολη με συγκλόνισε !!! Αλλά λέω όχι αυτός είναι της xristin δεν θα μπω εμπόδιο !!! Ζήτα του ότι θες λοιπόν !!! Και έλα να λικνιστούμε στα Γεωργιανά τερτίπια ένευ δευτέρου γάμου !!
    Φιλιά πολλά και να έχεις καλές γιορτές !!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. nicol πάντα σε έχω στην καρδιά μου για το τακτ ,την διακριτικότητα και την λεπτότητα αισθημάτων!
      Τώρα ανακαλύπτω και άλλη μία φωτεινή πλευρά του χαρακτήρα σου δηλαδή την.......ανιδιοτέλεια!χα,χα,χα
      Τα φιλιά μου γλυκιά nicol

      Delete
  12. Μωρέ αυτοί χορεύουν ζεϊμπεκοτσάμικα κι εμείς... στο ταψί αναστενάρηδες!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευρυτάνα μου,και ως αναστενάρηδες μπορούμε να περάσουμε όμορφα και γαλήνια Χριστούγεννα.
      Την διάθεση να περάσουμε απλά και όμορφα δεν μπορεί να μας την πάρει κανείς!
      Τα φιλιά μου με την ευχή να περάσεις όμορφα δίπλα σε αγαπημένα πρόσωπα

      Delete
  13. Απίθανος ο χορός του γάμου!! Αυτή και αν είναι εκτόνωση. Γελάω όμως με το ΣΥΡΙΖΑ και τις ανησυχίες του χαχααχαχα είσαι φοβερή!Όσο για τον Βασίλειο παιδάκι μου με κολάζεις χρονιάρες μέρες...χαλάλι σου βρε..
    Να ευχηθώ και εγώ καλά Χριστούγεννα
    Να περάσεις όμορφα όπως εσύ θέλεις
    Με κέφι και χαμόγελα
    Φιλιά πολλά

    ReplyDelete
    Replies
    1. Άννα μην το πεις σε κανέναν αλλά η xristin(γνωστή χαχαχούχα και λάτρης του χορού) προσπάθησε να σύρει τα πόδια της στους γεωργιανούς ρυθμούς,αλλά βρέθηκε τανάσκελα με......διάστρεμμα αστραγάλου!Άστα να πάνε!
      Τις φιλούρες μου και Καλά Χριστούγεννα

      Delete
  14. θα χρειαζόταν πάντως ένα ντιμπέιτ Αδωνι-Λάκη να δούμε ποιος είναι περισσότερο σκουπίδι!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Πόσα σκουπίδια πια να αντέξουμε Πρόεδρε;
      Τις φιλούρες μου και καλές γιορτές

      Delete
  15. Χριστίνα μου, λυπάμαι αλλά στον Αη Βασίλη δεν θα συμφωνήσω.
    Εγώ τον θέλω λίγο πιο εκλεπτυσμένο, λίγο λιγότερο φουσκωτό
    επομένως δεν θα τον χειροκροτήσω.
    Το ζεύγος απ' τη Γεωργία και οι κουμπάροι μαζί βάλθηκαν να καταπλήξουν τα πλήθη
    αλλά αν δεν ακούσει ο Έλληνας τη σωστή τη ζεμπεκιά δεν κάνει κέφι με τέτοιες μουσικές.
    Καλά Χριστούγεννα και σε σένα και όλη την κυβέρνηση ή μάλλον όλη τη Βουλή.
    Χριστουγεννιάτικα φιλιά.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Φλώρα μου που στον κόρακα να βρω εκλεπτυσμένο SΑΝΤΑ καμάρι μου;
      Δεν έχεις δει τι κυκλοφορεί από......SANTAδες στην πιάτσα;
      Κάτι ξεχυλωμενοι και μονίμως πιωμένοι με αποτέλεσμα τον Άγιο Βασίλη να τον φωνάζουν......πλέον Βασιλό-πιτα(χα,χα) γιαυτό εσύ γονάτισε στα πόδια του Βασιλάκη και ζήτα του......συχώρεση πριν μας την κοπανήσει!
      Τις φιλούρες μου

      Delete
  16. Αντε καλε Χριστινακι τι μας κάνεις; για τον στολισμό λέω που του έκανες του ευλογημενου απαπα θελω και εγω να μαθω να στολίζω...τι μονο εσύ θα το κατεχεις το αθλημα;...είδες τα αλλα τα προσπερασα γιαβρί μου... γιατί δεν καταλαβαινω..τα κινεζικα..χανω ε;.. το ξερω και απο μυαλά και απο ολα χαμενο ειμαι... ευτυχως που υπαρχει και το χιουμοπρ και ισιώνει το πραγμα...οπως λες πιο πανω για καποιν που ειπε ... ."το χιούμορ είναι ο πιο σύντομος δρόμος από έναν άνθρωπο σε έναν άλλον"!......το βιντεο απιστευτο πως να μην θελει δευτερο γαμο.. με τόσα που βλέπεις και εύ.. θα λαλήσουμε στο τελος όλοι... να περνας ομορφα θα τα πουμε μεχρι τα Χριστουγεννα .. ναι; φιλακιαααα!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σμαραγδένια μου καλά κάνεις και δεν το κατέχεις το ......άθλημα γιατί και εγώ που καταπιάνομαι με την πάρτι τι κατάλαβα;
      Να είσαι καλά και σου εύχομαι καλές γιορτές

      Delete
  17. Όμορφη ανάρτηση
    Φιλάκια ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks Μαρία Έλενα.
      Τις φιλούρες μου και καλές γιορτές

      Delete
  18. Χαχαχα!! Βρε τον γαμπρό... πολύ γέλασα! (και με το ΣΑΠ - μα πού τα σκέφτεσαι;)
    Καλές γιορτές, Χριστίνα μου, με υγεία και χαρά! Φιλιά πολλά!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Καλές γιορτές και σε εσένα Έλλη και την οικογένεια σου!
      Τσάκο και τις φιλούρες μου να πορεύεσαι στην ζωή σου

      Delete
  19. καλημερα, παντα χαρισματική και εύστοχη στα λογια σου.....
    καλες γιορτες, καλα Χριστούγεννα!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αχ skoulikaki μου,τι ωραία που τα λες!
      Πες μου και άλλα,πες μου και άλλα!χα,χα,χα
      Να είσαι καλά και καλές γιορτές

      Delete
  20. Να ζήσουν τα παιδιά και να χορεύουν συνεχώς, αν κουραστούν μπορούν να βγάλουν τις μπαταρίες!
    Αν η μαντάμμμμ που χορεύει από πάνω όταν εμείς βογκάμε δεν έχει μπαταρίες, ας της βγάλει κάποιος το καλώδιο από την πρίζα....ή ας της βάλει το δάχτυλο στην πρίζα να δούμε αν φωτίζει και γίνεται λαμπατέρ!
    Το πόσο γέλασα με τον Άγιο Βασίλη που...στόλισες!!...χαχα!
    Καλές γιορτές με πολλούς χορούς (γιατί εμείς πρέπει να χορεύουμε, για να ξεχνιόμαστε, ενώ αυτοί που μας βυθίζουν στα Τάρταρα πρέπει να ντρέπονται και να βρουν τρύπα να χωθούν, όχι πίστα να ξεσαλώνουν)...
    Φιλιά πολλά!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Μαρία θέλεις να βγάλεις την Ολγίτσα μου από την πρίζα;
      Γιατί καμάρι μου;Τι σου έκανα και θέλεις να στερήσεις το ψωμάκι(sorry παντεσπάνι) από την xristin;
      Λαμπατέρ η Ολγίτσα!χα,χα,χα Είσαι φοβερή
      Τις φιλούρες μου και......ας αρχίσουν οι....χριστουγεννιατικοί χοροί!

      Delete
  21. Όταν μετά κυματισμών και λοιπών παραπλανητικών εφέ και εικόνων (του Αγίου Στολισμένου!) μας κρύβεις την ουσία και δεν σχολιάζεις ούτε τους χρυσούς φιόγκους στις καρέκλες, ούτε τη μέση δακτυλίδι της νύφης, αρνούμαι να σχολιάσω το πολιτικό εικονογραφημένο ρομάντζο της εποχής και επειδή παίρνω ρεπό απ΄το blogging, εύχομαι σε όλους μας, καλά μυαλά, ειρήνη στις καρδιές μας και χρόνια πολλά σε Χριστίνες, Χρίστους, Στέφανους, Ευγενείες Βασίλιδες κλπ!

    ΑΦιλάκια πολλά πολλά Χριστινάρα! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Στεφανία έχω πέσει τελευταία με τα μούτρα σε γάμους ζευγαριών από την Γεωργία και μου έχει πεταχτεί ο οφθαλμός όξω από την.......ψευτογκλαμουριά που επικρατεί στην συμπαθέστατη χώρα και κυρίως στην πρωτεύουσα το Tbilisi.
      Τύφλα νάχει η δικιά μας βλαχο-γκλαμουριά!
      Οι χρυσοί φιόγκοι είναι τίποτα μπροστά σε άλλες απίστευτες υπερβολές και νομίζω ότι έχει κατσικωθεί για τα καλά η υποκουλτούρα των βλαχοκυριλέδων,των χλιδάτων και των επιδειξιομανών.
      Δεν τους βλέπω καλά τους γλυκύτατους Γεωργιανούς.
      Μήπως να πεταχτώ να τους ενημερώσω για τα δικά μας κατορθώματα της εποχής της ευμάρειας μπας και παραδειγματιστούν και αποφύγουν τα χειρότερα;
      Τις φιλούρες μου και καλές γιορτές

      Delete
  22. χριστιν με το χιουμορ σου, καλά Χριστούγεννα!!! Με υγεία!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Καλά Χριστούγεννα Παρασκευή με υγεία και με κέφι(βεβαίως,βεβαίως)

      Delete
  23. καλα χρισοτυγεννα κι απο μενα ευχες για οτι καλυτερο
    να γελαμε παντα , κατι που εσυ φροντιζεις με το καλλιτερο τροπο

    ReplyDelete
    Replies
    1. Να είσαι καλά άσωτε και σου εύχομαι καλές γιορτές

      Delete
  24. Κορίτσι μου, δεν είμαι σίγουρη αν θα έχω πρόσβαση σε υπολογιστή αύριο, οπότε ας σου ευχηθώ από σήμερα!
    Πολύχρονη να είσαι!
    Καλά Χριστούγεννα! Με υγεία, χαμόγελο και πολλή-πολλή αγάπη!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σε ευχαριστώ γλυκιά μου Γιάννα και σου εύχομαι τα καλά να έρθουν όλα μαζεμένα το 2016!
      Τις φιλούρες μου

      Delete
  25. Ξαναπερνω να αφησω τις ευχες μου Χριστινακι μου για τα Χρόνια σου πολλα να σε χαίροναι οι αγαπημενοι σου και εγω την κόρη μου... να περασεις τα καλύτερα σου ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ με αγαπη παντου.. !! με υγεια και χαμογελα πολλα..!!! φιλακιαααα!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σε ευχαριστώ Σμαραγδένια και να σου ζήσει η κορούλα σου και συνονόματη μου!
      Τις φιλούρες μου

      Delete
  26. Καλά Χριστούγεννα!!!!! Χρόνια πολλά με υγεία!!!!! Φιλιά

    ReplyDelete
    Replies
    1. Καλή χρονιά εύχομαι από καρδιάς.
      Τις φιλούρες μου

      Delete
  27. Χρόνια σου πολλά με Υγεία, χαρά, αγάπη κι ευτυχία Χριστιν μου!
    Κάθε σου επιθυμία να πραγματώνεται με επιτυχία, και να νοιώθεις την ολοκλήρωση
    και την εγκυρότητα της ευτυχίας!
    Καλές γιορτές με αγάπη, ειρήνη και πολλά χαμόγελα!
    Η όλη σου ανάρτηση είναι εξαιρετικη!!! Ακόμα κι αυτό το video του γάμου, ήταν θαυμάσιο!
    Αυτά τα βήματα είναι τρομερά δύσκολα, για μένα τουλάχιστον...
    Φιλιά πολλά με μια ζεστή αγκαλιά!!!❤️

    ReplyDelete
    Replies
    1. Κατερίνα μου σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές,τις ανταποδίδω ολόθερμα και σου εύχομαι τα ΚΑΛΥΤΕΡΑ!
      Τις φιλούρες μου

      Delete
  28. Χρόνια πολλά με χιούμορ !!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Το μήνυμα ελήφθη!ΣΤΟΠ
      Θα το τρελάνουμε το 2016 σίγουρα Ναι!ΣΤΟΠ
      Τα φιλιά μου

      Delete
  29. Χρόνια πολλά, xristin, με χαρά, υγεία, έμπνευση!

    Καλή κι ευλογημένη χρονιά!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σε ευχαριστώ Ευάγγελε και σου εύχομαι Καλή Χρονιά!
      Τις φιλούρες μου

      Delete
  30. Τις πιο θερμές ευχές μου για μια καλή κι ευτυχισμένη χρονιά!!!
    Με υγεία και χαρά για σένα και τους αγαπημένους σου και ειρήνη στον κόσμο!!!
    Πολλά φιλιά!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευχαριστώ Marie-Anne και σου εύχομαι τα καλύτερα για το 2016!
      Τα φιλιά μου

      Delete
  31. καλη χρονια Χριστινα μου με υγεια , ελπιδα κια πολλα πολλα χαμογελα !!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks Κάτια και τσάκο και τις φιλούρες μου μαζί με όλα τα καλά του κόσμου
      για σένα και την γλυκήτατη οικογενεια σου!

      Delete
  32. Πολλές ευχές για Καλή κι δημιουργική χρονιά !!! Με υγεία ,αγάπη και πολλές χαρές για σένα και τους αγαπημένους σου !! Και βέβαια πολλές αναρτήσεις για σχολιασμό της επικαιρότητας με πολύ γέλιο !!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Να είσαι καλά Νίκη και καλή συνέχεια στο σωτήριον έτος 2016!
      Τα φιλιά μου

      Delete
  33. Καλή κι ευλογημένη χρονιά, Xristin!!!
    Γιορτινά γλυκά φιλιά <3

    Ωραίος ο νέος στη φωτό. Δε μου φαίνεται και πολύ... άγιος όμως ;)))))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Καλή Χρονιά να έχεις γλυκιά μου αλλά αν υποψιαστώ ότι την πέφτεις στον Santa μου θα τα χαλάσουμε!
      Τις φιλούρες μου

      Delete
  34. Χρόνια πολλά και Καλή Χρονιά με υγεία και πολλές πολλές χορταστικές αναρτήσεις! Φιλιά πολλά!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Καλή Χρονιά και σε εσένα και σε όσους σε περιβάλλουν με αγάπη!
      Τα φιλιά μου

      Delete
  35. Ζήλεψες Χριστίν μου το γαμπρό ?
    τι κούνημα τι σκέρτσα είναι αυτά,
    χαλάλι του, είχαν κάνει και τόσες πρόβες με τον κουμπάρο!

    Και ο san -Basilis γλύκας
    του χρόνου ένα τέτοιο θα ζητήσω!!

    Καλή Χρονιά να'χεις κοπέλα μου
    με πολλά κέφια να σατιρίζεις όπως εσύ ξέρεις
    την επικαιρότητα!

    Φιλάκια πολλά!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Εγώ βασικά zoyzoy μου ζήλεψα τον.....κουμπάρο και μην πάει το μυαλό σου στο..... ο κουμπάρος την κουμπάρα,5-6-7-8 φορές την εβδομάδα απλά θυμήθηκα τον δικό μας....δυσκίνητο κουμπάρο και μου ανεβαίνει η πίεση μετά από......σιγά μην σου πω μετά από πόσα χρόνια γάμου!χα,χα,χα,
      Τις φιλούρες μου και Καλή Χρονιά

      Delete
  36. χριστινάκι μου ήρθα κι εγώ τελευταία και κααϊδρωμένη μετά από πολλά ζόρια και δυσκολίες που μου επιφύθλαξε το 1915 στο φεύγα του....ελπίζω το 16 να ξχαστούνε όλα τα ζόρια, να μην έρθουνε δύσκολα, να είμαστε καλά , να αντέχουμε και να μη μας εγκαταλείψει το χιούμορ και το κουράγιο!!! Σε φιλώ

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...