ΚΛΙΚΑΡΟΥΜΕ!ΔΕΝ ΛΟΥΦΑΡΟΥΜΕ!

Wednesday, June 29, 2016

Να ζήσεις CAPITAL CONTROLS και Χρόνια Πολλά!!!


Αγαπητό μου CAPITAL CONTROLS!!!

Τα πρώτα γενέθλια σου σήμερα και θέλω να σου 
πω ότι περνάμε τόσο όμορφα μαζί σου που θέλουμε να μείνεις 
για άλλα…..100 και βάλε χρονάκια!
Γλυκύτατο μου Capital CONTROLS δεν φαντάζεσαι τι οικονομίες έκανα με 
το όριο ανάληψης που μου επέβαλες.
Ενώ ήμουνα πρωταθλήτρια στην οικονομική κραιπάλη

 ήρθες
εσύ σαν την άνοιξη και με νοικοκύρεψες.
Με τα ευρουδάκια που μάζεψα τρέχω αύριο να αγοράσω
μια LG TV Smart 4k με μέγεθος οθόνης……. 98" και 3D τεχνολογία
που την βρήκα σε τιμή ευκαιρίας........(9834.26 ευρώ)


Την TV θα την πληρώσω με δόσεις(βεβαίως,βεβαίως)

Δεν με νοιάζι που είναι με δόσεις 

γιατί τις άπλωσα
 (όχι τις μπουγάδες καλέ,τις δόσεις λέμε!) 
για....100 χρόνια και έτσι ούτε που θα τις καταλάβω!
Όπως την κόβω την TV δυστυχώς 

δεν  θα χωρέσει στο σαλόνι γιατί είναι ολόκληρη
γκουμούτσα και έτσι θα βάλω μάλλον και λίγη στην….. κουζίνα!
Σιγά μην κάτσω να σκάσω



Τα φιλάκια μου στα γλυκά μουτράκια σου και να ξέρεις
ότι σε αγαπάμε πολύ και σε θέλουμε στην παρέα μας
Με αγάπη 


xristin
animated-kiss-image-0040

Υ.γ1
Γιούπι!
Βρήκα τα πρώτα 34.26 ευρώ!
Που θα πάει,θα βρω και τα υπόλοιπα........9800 ευρώ!

Υ.γ2
By the way,αφού έψαχνα που έψαχνα στον γούγλη  είπα να δω τι άλλο πωλείται σε τιμή ευκαιρίας γιατί είπαμε…..λεφτά υπάρχουν μετά τα CAPITAL CONTROLS  και έτσι βρήκα εκτός από TV
- Καλάσνικοφ σε τιμή ευκαιρίας(1500 €)
- εραστή σε τιμή ευκαιρίας(150 €).Πω,πω!Θα περάσουμε μούρλια!
-νεφρό σε τιμή ευκαιρίας(1200 €)
-σοβά σε τιμή ευκαιρίας(δεν κάνω πλάκα).
Ο σοβάς αποδείχτηκε ότι ήταν το……βαρύ μεικάπ που κάνουν οι γυναίκες!
-7 ελληνικά νησιά σε τιμή ευκαιρίας
 -ένα ωραιότατο τρακτέρ σε τιμή ευκαιρίας(δυστυχώς χωρίς τον αγρότη με το γραμμωμένο κορμί).
Δεν έψαξα για άλλα προϊόντα γιατί μετράω ακόμη τους κοιλιακούς του αγρότη!


Μιλάμε για πολλές φέτες!Χάθηκα στο μέτρημα!

ΑΥΤΑ!!!

Bookmark and Share

33 comments:

  1. να μας ζήσει να μας ζήσει... Το ήθελα λίγο μικρότερο στα 200 ευρώ μηνιαίως (δεν αστειεύομαι) και με μπόνους υπέρ της κάρτας αλλά δεν πειράζει... Όταν το λέω στους φίλους μου το έχω ονοματίσει "Το Άγιο Κάπιταλ Κοντρόλ" με κοιτάν σαν χάνοι.... Είμαι υπερ χαρούμενος που το έχουμε. Προσωπικά ΓΛΥΤΩΣΑ αυτό το μαρτύριο το ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ μαρτύριο να συναντιέμαι κάθε Παρασκευή στο γραφείο του αφέντη και να μου μετρά .... φτου 50 ευρά φτου άλλα 50... Και δώστου μέχρι το τέλος και "πως πάει η δουλιά" και έχω παράπονο από σένα.... "Και κάτσε μισό λεπτό στο κινητό ο πελάτης" Μισή ως τρία τέταρτα ΚΑΘΕ ΠΑΡΑΣΚΥΕΗ....
    Μόλις μπήκε το καπιταλ κοντρολ ΗΡΕΜΗΣΑ....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αγαπητέ akrat αν το CAPITAL CONTROL κατάφερε να φέρει ευτυχία σε σένα που αγαπώ και εκτιμώ ιδιαίτερα τότε είμαι έτοιμη να φωνάξω μαζί σου.......ΖΗΤΩ ΤΟ ΑΓΙΟ ΚΑΠΙΤΑΛ ΚΟΝΤΡΟΛ γιατί κάτι μου λέει ότι δεν είσαι μόνος σε αυτήν την ευτυχία καθότι μόλις σήμερα ένας φίλος μας μου είπε.....ευτυχώς Παναγιά μου που έφεραν τα Capital Control και κατάφερα να μαζέψω την σπάταλη κόρη μου.
      Και δώστου να σταυρωκοπιέται και να ξανασταυρωκοπιέται!
      Κάτι ξέρει αυτός!
      Τις φιλούρες μου

      Delete
  2. Το καλάσνικοφ να πάρεις! Αν συνεχίσεις να συγκεντρώνεις χρήματα, θα σου χρησιμεύσει σε περίπτωση ληστείας, ή απαγωγής, ή οτιδήποτε άλλο!
    Α, ρε Xristin! "Δεν χωράει στο σαλόνι" λέει " και έβαλα και λίγη στην κουζίνα"!! αχαχαχα!
    Να το χαιρόμαστε! Να το βλέπουμε να μεγαλώνει (τί???) και να το καμαρώνουμε!
    ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, παλαβιάρα!
    (Τελείωσες με το μέτρημα???!)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ότι θα πάρω το Καλάσνικοφ πρώτα Γιάννα αυτό είναι σίγουρο αλλά αφού πάρω πρώτα τον.....γραμμωμένο αγρότη!
      Τζάμπα μετράω τις φέτες του τρεις μέρες τώρα;
      Τις φιλούρες μου

      Delete
  3. Α έχουμε κι αυτό το κάπιταλ κοντρόλ...ούτε που το κατάλαβα, αφού να σκεφτείς το μισθό μου τον παίρνω κατευθείαν σε μια ανάληψη και τον παίρνει ευθύς η ανάληψη!
    Άμα δω εγώ τέτοια τηλεόραση, η έστω ένα νησί, γράψε μου (πάω στοίχημα πως τα νησιά πιο φτηνά θα είναι)!

    Φιλιά πολλά!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Καλέ ούτε και εγώ το κατάλαβα γιατί όπως λέει και ένα γνωστό "ρητό"......εγώ 20 ευρώ βενζίνη έβαζα πρίν τα CAPITAL,20 συνεχίζω να βάζω και μετά τα Capital Control!χα,χα,χα
      Τις φιλούρες μου

      Delete
  4. χαχαχαχαχαχαχαχα μιλάμε έχω λιώσει με τα προϊόντα ευκαιρίας που βρήκες!!!!! Καλάσνικοφ, εραστής και τρακτέρ είναι χρήσιμα πράγματα στις μέρες μας!! χαχαχαχα Γμτ εγώ σε λάθος χωριό πάω κάθε καλοκαίρι.. Όλοι οι αγρότες έχουν κοιλιά που φτάνει στο τιμόνι, τρίχες και το πουκάμισο ανοιχτό να φαίνεται το μαυρισμένο τους κορμί!! Για να μην μιλήσω για τις κλασσικές άσπρες φανέλες που φοράνε μερικοί.. Που είπαμε ότι μένει το αγόρι με τις φέτες??? χαχαχαχα
    Φιλιάαα και να μας ζήσει!! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ελεάνα μήπως είμαστε από το ίδιο χωριό καμάρι μου γιατί αυτή η ξεχειλωμένη κοιλιά plus τρίχα κάγκελο στο στέρνο και τα.....αυτιά κάτι μου θυμίζει εμένα!Τέσπα!
      Πάντως αυτόν τον.......φετωμένο(από τις φέτες) αγρότη τον είχε στο πρόγραμμα του ANTENA ο κύριος Αρνιακός ο οποίος αφού μας πέταξε τους οφθαλμούς όξω δείχνοντας φωτό με τον γραμμωμένο,μας προσγείωσε ανώμαλα αμέσως μετά παρουσιάζοντας τους τρόπους αντιμετώπισης
      της…….μουχρίτσας στο χωράφι!
      Αμάν κύριε Αρνιακέ!Λυπηθείτε μας!
      Έχουμε και κάποια ηλικία!Δεν ήμεθα και μπεμπέκες!
      Τις φιλούρες μου

      Delete
  5. Καλή σου μέρα Xristin.
    Μια ανάρτηση από τις πιο ωραίες που έχω διαβάσει.
    Γέλασα με την ψυχή μου.
    Υπέροχες οι αγορές που επέλεξες.
    Τι να πω; Να σκεφτείς ότι είμαι από αυτούς που αγωνίστηκα μια ζωή για να δει κάποια μέρα ο τόπος μας μια αριστερή κυβέρνηση.
    Καλό καλοκαίρι.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Και έλεγα και εγώ!
      Ποιος τον έβγαλε,ποιος τον έβγαλε(για τον Αλέξη μας τον πρωθυπουργό μιλάμε) αφού εγώ δεν τον ψήφισα γιατί πήγα να μαζέψω τα……7 ρόδια της μητρός στο χωριό,
      η φίλη μου η Λίτσα δεν τον ψήφισε γιατί τον καταριόταν πριν ακόμη τις κόψει την σύνταξη,
      η φίλη μου η Πίτσα επιθυμεί διακαώς να επιστρέψει ο εξαδάκτυλος(ο βασιλιάς ντε),
      η φίλη μου η Κίτσα περιμένει να μεγαλώσει ο γιός του Καραμανλή και της Νατάσας και η φίλη μου η Γίτσα έριξε την ψήφο της που ήταν και η μοναδική που βρέθηκε στον πάτο της κάλπης στο ΕΕΚ(Εργατικό Επαναστατικό Κόμμα) και τώρα κρύβεται γιατί ενώ την ψάχνουν οι συναγωνιστές να ξεκινήσει την επανάσταση εκείνη το κολοβαράει!
      Μένεις εσύ Ντένη ως ο κύριος ύποπτος για την ανάδειξη του Αλέξη μας!
      Κοίτα να δεις που τόσον καιρό σε ψάχνω και τώρα που σε βρήκα δεν μπορώ να εκτονωθώ γιατί σε συμπαθώ τα μάλλα,άσε που είσαι και ξενιτεμένο πουλί και σε αγαπώ ακόμη περισσότερο.χα,χα,χα,χα
      Τις φιλιά μου Ντένη και να μου χαιρετίσεις την μαμά Αμερική(έχομεν και τις αδυναμίες μας,τι να κάνουμε τώρα!

      Delete
  6. Κράτα μου κανένα νησί! Τα κάπιταλ προβλέπεται να μην μας αφήσουν οπότε θα το πάρω με δόσεις 100 χρόνων. Και να δεις που και εγώ θα το ξεχρεώσω χωρίς να το καταλάβω.
    Να μας ζήσουν βρε. Τους έκανες τουρτίτσα; Με ένα κεράκι; χαχαχαααα πρωί πρωί και κακάριζα σαν κότα κυρία μου από τα γέλια!!!
    Καλημέρα Χριστίν και πολλά φιλιά
    Καλό μήνα!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αννα ρίξε μια ματιά στην ανάρτηση και θα δεις μια τούρτα γενεθλίων των Capital Control να με το συμπάθιο!
      Και όλα αυτά γιατί η xristin δεν χαλάει χατίρι στους φίλους μπλογκεράδες!
      Ελπίζω να σου αρέσει!
      Τα φιλιά μου

      Delete
  7. Και τα καπιταλ ήρθαν και μας κατσικωθηκαν εδώ, να χαίρεσαι τις ωραίες επιλογές για αγορά, γιατί οπως μας είναι βεβαίως βεβαίως σε όλους γνωστό λεφτά υπάρχουν... στις ξένες τσέπες όμως κι όχι στην δική μας
    καλό καλοκαίρι!

    ReplyDelete
    Replies
    1. skoulikaki άφησα και για σένα κάποιες επιλογές,ρίξε λοιπόν μια ματιά και θα βρεις απίστευτα πράγματα σε τιμές ευκαιρίας για να ξοδέψεις όσα έμειναν απο τα......λεφτά υπάρχουν!
      Τις φιλούρες μου

      Delete
  8. Α ρε Χριστινάκι! Είσαι απίστευτη!!!
    Κι έχεις δίκιο. Μας χρόνισε το "βρέφος" που υποτίθεται ότι ήταν προσωρινό μέτρο.
    Αλλά ουδέν μονιμότερον του προσωρινού ε;
    Απολαυστική και καυστική όπως πάντα.
    Να'σαι καλά!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Μαρία έλα να το ρήξουμε στο τραγούδι
      Πάμε λοιπόν
      "Παναγιά μου ένα μωρό
      που μπήκε μέσα στο χορό
      το κορμί του μια φωτιά
      που καίει κι από μακριά

      Να χαρώ, να χαρώ, να χαρώ,
      το μωρό, το μωρό, το μωρό,
      να χαρώ, να χαρώ, να χαρώ,
      το μωρό, το μωρό, το μωρό.
      Τις φιλούρες μου

      Delete
  9. Χρόνια πολλά να μας ζήσει και να το καμαρώνουμε όπως επιθυμούμε....
    Επίσης να καμαρώνεις την ΤV σου την καινούρια
    και τον αγρότη με τις φέτες...
    Φιλάκια πολλά

    ReplyDelete
    Replies
    1. Φλώρα δεν θα το πιστέψεις αλλά τώρα που ήμουνα στο χωριό στα Τρίκαλα ήρθε ένα.....Αλβανός αγρότης να μας κόψει τα χόρτα και ήταν τίγκα στις γνωστές φέτες αλλά δυστυχώς .....μύριζε η αναπνοή του ένεκα μερικών σάπιων δοντιών!
      Τελικά είναι δύσκολο να βρεις τον τέλειο αγρότη!χα,χα,χα
      Τα φιλιά μου

      Delete
  10. χριστίν, αστέρι μου, τι κέφι είναι αυτό!!!! άσε που για μια στιγμή νόμισα ότι πήγα σε ανάρτηση για τον Νέο Χρόνο, με αυτά τα χρόνια πολλά που είδα!!!...

    Ελπίζω να απαλλαγούμε από τέτοια γενεθλια...με γειες η Τιβι!!!!!!...

    και καλό μας καλοκαίρι!!! Δροσερό!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Γιατί καλέ να απαλλαγούμε;
      Είδες τι οικονομίες έκανα εγώ;
      Mέχρι και TV γίγαντα θα πάρω!
      Τα φιλιά μου

      Delete
  11. Ουφ! ελπίζω να μην έφτασα πολύ καθυστερημένη για να φάω και λίγη κοντρολαρισμένη επετειακή τούρτα και ελπίζω να έχει φρέσκα υλικά, γιατί από "φρεσκάδα" δεν μας σερβίρεται πια τίποτα!
    ΑΦιλάκια Χριστινάκι μου, πάντα χαμογελαστά και καλά μπάνια, καλές διακοπές και καλά μυαλά σε όλους μας! :))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Να είσαι καλά Στεφανία και μακριά από την συγκεκριμένη τούρτα γιατί δεν είναι από τα χεράκια μου(λες και υπάρχει περίπτωση να φάει κάποιος τούρτα από τα χεράκια μου αλλά τέλος πάντων) και την βρήκα καταχωνιασμένη στα υπόγεια όπου έχει τα αζήτητα της η Google!
      Στεφανία σήμερα ρώτησα μία φίλη μου πως είναι και μου απάντησε ως εξής......"δεν ειμαι στα καλά μου!!!Είμαι στα καλύτερα μου!!!"
      Αυτά τα.....καλύτερα της φίλης μου εύχομαι να γίνουν και τα καλύτερα όλου του κόσμου!
      Τα φιλιά μου

      Delete
  12. Ασ'τον αγρότη Χριστίν μου θα σε χρεώσει,χροκοπημένα κορμιά είναι οι αγρότες
    και με τόσες φέτες θα σου φάει όλες τις οικονομίες ούτε ευρώ
    για τσίχλα δεν θα σου μείνει.
    Μήπως να κάνουμε άλλη μία τούρτα για το ΟΧΙ που έγινε ΝΑΙ
    και ζηλεύουν οι Αγγλοι και ρωτάν τον Τσίπρα πως τα κατάφερε??

    Φιλούθια πολλά
    καλά να περνάς !!

    ReplyDelete
    Replies
    1. zoyzoy εγώ θέλω να ζήσω τον δικό μου μύθο με.....φετωμένο αγρότη και θα τον ζήσω ο κόσμος να χαλάσει!
      Τα φιλούρες μου

      Delete
  13. ΚΑΛΑ ΜΕΛΤΕΜΙΑΣ ΤΗΝ ΑΝΔΡΟ ..... ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ .... ΚΑΛΑ ΜΠΑΝΙΑ xristin ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Που είσαι εσύ παλικάρι μου;
      Σε έχασα και ανησύχησα η τρελή γυνή!
      Καλό καλοκαίρι να έχεις και να μας......γράφεις!
      Τα φιλιά μου

      Delete
  14. Έφτασα ουφ....καθηστερημενη και θα έχει φαγωθει η τουρτα..σιγουρα τοση πεινα .. δεν προλαβα η γυναικα παλι νιστικη θα μεινω.. την πείνα μέσα...αλήθεια βρε Χριστινακι μου πότε πέρασε κι όλας χρονος;.. εγω νομισα πως σταματισε .!!....εσύ μην ξεχασεις τον αγροτη ναι; καλα να περνας οπως περναμε και εμεις εδω οταν ερχομαστε μια στο τόσο .. δηλαδή.. που κανεις αναρτησεις.... καλό Σαββατοκυριακο να περασεις .. φιλακιαααααα!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Και όμως πέρασε ένας χρόνος και μάλιστα τα συνηθίσαμε τόσο πολύ τα Capital Controls που υποψιάζομαι ότι θα κλάψουμε με μαύρο δάκρυ όταν φύγουν!
      Να περνάς καλά
      Τα φιλιά μου

      Delete
  15. Capital controls
    Capital ξε-controls

    η τσέπη είναι πανί με πανί!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Να είσαι καλά Ευρυτάνα με Capital η άνευ!
      Τα φιλιά μου

      Delete
  16. xristin τι κάνεις; καλόν Χειμώνα και νάμαστε καλά...Σε πεθύμησα...
    Υ.Γ. Κι εγώ ψάχνω τους αναγνώστες μου... όχι τόσους πολλούς όμως... !!! Φιλιά!!! Και τα λέμε... με το καλό!

    ReplyDelete
  17. χριστιν, εδώ... και πάλι, χαίρομαι που επανήλθες.. θα τα λέμε!!! Φιλιά!!!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...