ΚΛΙΚΑΡΟΥΜΕ!ΔΕΝ ΛΟΥΦΑΡΟΥΜΕ!

Thursday, October 6, 2016

Όταν η xristin ανταποκρίθηκε στο κάλεσμα Κατρούγκαλου για αγώνα!

                      animated-spider-image-0165
Πω,πω αράχνες, αναφώνησε η xristin ανοίγοντας την πόρτα του blog της  και ανατριχιάζοντας από το δαιμονισμένο τρίξιμο των αλάδωτων μεντεσέδων!
Από πού να ξεκινήσω ρε γαμώτο και τι μπόχα είναι αυτή που πνίγει τον χώρο;
animated-spider-image-0116Σαν ψοφίμι μυρίζει!
Ρε λες να κλείδωσα την γάτα της προ αμνημόνευτων χρόνων Ανδριώτικης ανάρτησης και να τα τέζαρε το ζωντανό έτσι ατάιστο και απότιστο που το είχα παρατήσει;-αναρωτήθηκε η xristin
Eτρεχε πάνω κάτω στο blog της ψάχνοντας την πηγή της δυσοσμίας μέχρι που την βρήκε στην…..μισο-αποσυνθεμένη κορμάρα ενός ποντικού ο οποίος κείτονταν τανάσκελα με τα ποδάρια ψιλά και δίπλα στην προ τριών μηνών ανάρτηση από το ματς του Ολυμπιακού με την  Πανέμορφη(sorry,Καλλονή Λέσβου) όπου η έρμη Καλλονή έφαγε 5 γκόλ!
Δεν πάμε καλά είπε η xristin στην xristin και ξεκίνησε την φασίνα!
Ξαράχνιασε,ξεσκόνισε,κατέβασε σκουπίδια,έτριψε την λεκάνη που ήταν τίγκα στο πουρί,σφουγγάρισε και ξεβούλωσε τον νεροχύτη.   
animated-mouse-image-0132Για το πτώμα του ποντικού ζήτησε βοήθεια στις……3 η ώρα την νύχτα από τον γνωστό σε πολλούς από εσάς φίλο της Νέρωνα, αυτόν δηλαδή που δεν έχει δικό του blog και εκτονώνεται στο δικό της και που του έχει ιδιαίτερη αδυναμία η xristin γιατί παίζει στα ποδαράκια του τα μαθηματικά  plus λογιστικά και όταν η xristin ψάχνει να βρει το….. εµβαδόν του χωρίου που περικλείεται από την καµπύλη , και τον άξονα των x για 1 ≤x ≤e, αυτός (ο Νέρωνας  δηλαδή)το βρίσκει αμέσως χρησιμοποιώντας την παραγοντική ολοκλήρωση!
Για τέτοια διευκόλυνση μιλάμε!animated-spider-image-0006
Ο Νέρωνας λοιπόν που είναι ένας ευγενέστατος κύριος αλλά και φίλος συνάμα εμφανίστηκε στην άλλη άκρη του SKYPE με την τσίμπλα στο μάτι και τις ελάχιστες τρίχες που του έχουν απομείνει στην κεφαλή όρθιες σαν τους στρατιώτες της Βόρειας Κορέας σε επίσημη παρέλαση μπροστά από τον σχιζοφρενή με το πριόνι(sorry,αρχηγό τους) και  τις είπε το εξής ευγενικό……."α πάγαινε από δω άσχετη xristin που μου ζητάς νυχτιάτικα να σου μαζέψω τα ποντικοπτώματα από το ηλίθιο blog σου με τις ακόμα πιο ηλίθιες αναρτήσεις!Ούτε ο Τσίπρας δεν θα μου το ζητούσε και ας έχετε το ίδιο ακριβώς IQ!
Μα πόσο Τσίπρας είσαι τέλος πάντων xristin;

-Με βρίζεις Νέρωνα η μου φαίνεται;
-Σε βρίζω γιατί βαρέθηκα να με ρωτάς αν είναι καλύτερα να ανοίξεις MKO η offshore και  αν το καθρεφτάκι που έχεις στο αμάξι είναι μόνο για να τσεκάρεις το μακιγιάζ η έχει και άλλη χρήση!
-Νέρωνα,κάτι μου λέει ότι δεν χάρηκες ιδιαίτερα που επέστρεψα στο κονάκι μου!
Λες να συμβεί το ίδιο με τους φίλους μπλογκεράδες;
-Γιατί το λες αυτό xristin;Χάρηκα με τον τρόπο μου και το ίδιο φαντάζομαι θα κάνουν και τα φιλαράκια σου!
-Δηλαδή,δηλαδή τι έκανες;
-Να,κατέβασα όλα τα…….καντήλια να τα……γυαλίσω!
-Λες να κατεβάσουν και οι φίλοι μου τα καντήλια τους για……γυάλισμα;
-Μόνο τα καντήλια;Και τους πολυελαίους, και τους πολυελαίους xristin και τώρα άσε με να πάω να ξεραθώ για να ξεχάσω και εσένα και τον καταραμένο ΕΝΦΙΑ που είχα πιστέψει ότι θα εξαφάνιζε ο Αλέξης μας και δεν τον πλήρωνα τόσον καιρό!
Τώρα ρίχνω το κλάμα της αρκούδας που ευτυχώς μου κάνει  καλό γιατί μου…..καθαρίζει τα μάτια,τους πνεύμονες,φτιάχνει την όψη μου και κατευνάζει τον θυμό μου!
-Εντάξει Νέρωνα,πήγαινε να ξεραθείς αλλά αύριο θα επικοινωνήσω μαζί σου για να μου πεις  σε ποια κατεύθυνση πρέπει να κινηθεί ένα……έντομο που βρίσκεται σε τοξικό περιβάλλον για να βρεθεί το συντομότερο σε περιοχή χαμηλότερης τοξικότητας!
Να σε ενημερώσω ότι ο βαθμός τοξικότητας στο σημείο (x,y) δίνεται από την συνάρτηση:
T(x,y)=2x ²- 4y², το δε έντομο βρίσκεται στο σημείο(-1,2).
Θέλω την απάντηση γρήγορα πριν βρει η τοξικότητα στο δόξα πατρί το έντομο και το χάσουμε το καημένο!
-Δηλαδή θέλεις την απάντηση εδώ και τώρα;
-Αν μπορείς, θα με υποχρεώσεις!
Βεβαίως και μπορώ,απάντησε ο Νέρωνας και την έστειλε την απάντηση φίλοι μου και είναι αυτή που βλέπετε!

Σκασίλα μου,σκέφτηκε η xristin και πήγε να φορέσει την ειδική στολή επαναστατικής γυμναστικής για να ανταποκριθεί  στο κάλεσμα του Κατρούγκαλου που την θέλει να ξεκινήσει ανένδοτο αγώνα εναντίον του…… Κατρούγκαλου μετά από επίσημη πρόσκληση του…… Κατρούγκαλου!
Τι έγινε ρε γαμώτο;

Μήπως έχασε επαναστατικά επεισόδια  η πρέπει  να ρίξει μια δεύτερη ματιά στα "Άπαντα"του Λένιν και το "Κεφάλαιο" του Μάρξ;
Ρε λες να απορροφήθηκε τόσο πολύ από την ……."Μπαχάρ" ώστε να……. πηδήξει το κεφάλαιο από το"Κεφάλαιο" του Μάρξ που λέει ότι τις διαμαρτυρίες και τις διαδηλώσεις τις προκαλεί και οργανώνει η εκάστοτε……κυβέρνηση που την εποχή του Μάρξ και Λένιν λεγόταν στυγνοί καπιταλιστές  και τώρα λέγεται…….Κατρούγκαλος;
Τα  "Άπαντα του" Λένιν ούτε που τα πλησίασε γιατί τους κρατάει μούτρα από τότε που έσπασε το πάνω,πάνω ράφι της βιβλιοθήκης και πέσανε στο κεφάλι της και οι…….55 τόμοι των  "Άπάντων"! 
Εκείνο το……"Άπαντο" που πόνεσε ιδιαίτερα ήταν ο «Υλισμός και εμπειριοκριτικισμός» που στις κιτρινισμένες σελίδες του υπήρχε μια αγωνιώδης προσπάθεια να δοθεί απάντηση στο ερώτημα…….τι είναι η νόηση,και η xristin αρνήθηκε να δεχτεί την εξήγηση ότι σκέψη είναι απλά "λόγος πλην ήχος" γιατί μετά το……"Άπαντο" που δέχτηκε στην κουρούπα της κατάλαβε ότι σκέψη είναι…….λόγος συν πολλά  ουρλιαχτά( πόνου)!
Αυτά!!!



Bookmark and Share

41 comments:

  1. χριστιννν! μας ελειψες

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αμοιβαία τα αισθήματα μωρό μου!
      Φιλούρες

      Delete
  2. Καλέ τι ανανέωση!!!!!!1
    Και τα λόγια σου χείμαρρος ένα πράγμα
    Καλορίζικο!!!!
    Ήρθα με το δεξί χα χα χα !!!

    Σε φιλώ πολύ (φεύγω μην φάω κανένα τόμο στο Δόξα Πατρί)♥♥♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Τώρα τουλάχιστον καταλαβαίνεις Ελένη γιατί είμαι όπως είμαι!
      55 τόμοι είναι αυτοί,να μην αφήσει ο κάθε ένας από ένα κουσούρι στην xristin;
      Τα φιλιά μου

      Delete
  3. Να είμαι και εγώ στο ίδιο κλίμα με τους δυο προλαλήσαντες !!!
    Οι παλαιοί μπλογκερς είμαστε για τα μπάζα.
    Φέρνεις ένα φρέσκο αεράκι!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Γιατί παλαιοί εσείς αφού την ίδια......μπλογκοηλικία έχουμε πάνω κάτω habilis!
      Για την άλλη,αυτήν την κακιά δεν βγάζουμε άχνα!
      Κορόιδα είμαστε;χα,χας,χα
      Η xristin όταν την ρωτάνε πόσο χρονών είναι απαντάει όλο χάρη......όσο χρονών είναι και το blog μου και καθαρίζει!
      Thanks για τα καλά σου λόγια
      Τις φιλούρες μου

      Delete
  4. Έλα βρε Κριστίν και μας έλειψες τόσο !!!! Κατα ευχαριστήθηκα που επέστρεψες στο κονάκι σου και βέβαια κεφάτη και ανανεωμένη !!!!! Άντε αφού τελειώσεις με όλες τις δουλειές, σε περιμένουμε εναγωνίως να ξανα γράψεις !!!! Καλό Φθινόπωρο.... σε φιλώ !!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Καλό φθινόπωρο Ράνια!
      Ελπίζω να τα λέμε πιο συχνά τώρα!
      Φιλιά

      Delete
  5. καλώς μας επέστρεψες, η Ανδρος ξελογιάστρα σε πηρε μακρυά απο το μπλογκ σου.....
    Αληθεια δεν ερχεσαι και σε μας να ξαραχνιάσεις και πετάξεις τα ........πτώματα μας;; αχαχαχαχαχ

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αγαπητό skoulikaki πράγματι η Άνδρος είναι η αιτία που ξεχνάω ότι έχω blog και μου αρέσει που το ξεχνάω γιατί δεν θέλω να πέσω στην παγίδα της επιφανειακής κοινωνικοποίησης που προσφέρει το διαδίκτυο αλλά της ουσιαστικής που προσφέρει η καθημερινή επαφή με ανθρώπους(φίλους,συγγενείς κλπ.) και η καλοκαιρινή Άνδρος είναι ευκαιρία για συντήρηση των παλιών και δόμηση νέων σχέσεων,και όλα αυτά,πρόσωπο με πρόσωπο.
      Να είσαι καλά και τσάκο και τις φιλούρες μου

      Delete
  6. χαχαχαχα!
    μου ελειψες! πολυ!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Να είσαι καλά Κική!
      Φιλιά

      Delete
  7. Ενδιαφέρον το σύγγραμα περί Κατρούγκαλου και λοιπών ζωών... το πιο ενδιαφέρον όμως είναι πως πριν τρις μέρες μπήκα στο μπλόγκι σου να δω μήπως είχε μπει κανένα ποστίδιο και δεν βρήκα τίποτα, σκέφτηκα ν' αφήσω το γνωστό μου "toc toc είναι κανείς εδώ;" αλλά αι αράχναι δεν με άφησαν... όλα αυτά για να σου πω, πως χαίρομαι που είσαι πάλι κοντά μας και επί τέλους θα μπορώ να φιλοσοφήσω με σοβαρότατο άτομο... Α! και σήμερα έμαθα πως είναι η μέρα του χαμόγελου, άρα :) :) :) Να δούμε τι άλλες βλακείες θα σκαρφιστεί ο νους του ανθρώπου για να χαμογελάσει!!!

    ΑΦιλάκιαααααααααααα και καλή μας σεζόν! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σιγά μην πας αλλού να το φιλοσοφήσεις Στεφανία όταν έχεις αυτόν τον…….φιλοσοφικό ογκόλιθο την xristin που από τότε που έμαθε ότι……"το να προσπαθείς να είσαι κατανοητός είναι αυτοκτονία για τη φιλοσοφία",προσπαθεί να την σώσει(την φιλοσοφία λέμε) και λέει ότι τρελό κατεβάζει η κούτρα της με αποτέλεσμα να την καταλαβαίνει μόνο η……xristin και η φιλοσοφία (μερικές φορές).
      Τι λέω θεέ μου η γυναίκα και δεν πέφτει.....η φιλοσοφία να με πλακώσει(στο ξύλο)!
      Τα φιλιά μου Στεφανία

      Delete
  8. Πόσο μου έλειψες! Καλώς μας ήρθες και πάλι!
    Φιλάκια

    ReplyDelete
    Replies
    1. Καλώς σας βρήκα Pippi μου!
      Τις φιλούρες μου

      Delete
  9. Έφυγες κυρία, ως Χριστίν δηλαδή κι επέστρεψες ως χείμαρρος, θα έλεγα και κυρία, αλλά εκείνα τα "στρατιωτικά" με αποπροσανατολίζουν και με πάνε αλλού!
    Τι πού αλλού;
    Στον ανέκδοτο αγώνα...ε στον ανένδοτο αγώνα, ήθελα να γράψω!
    Φιλιά πολλά και καλώς ήρθες!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Μαρία,εκτός από χείμαρρος επέστρεψα και με 3 κιλά παραπάνω και όπως καταλαβαίνεις με βολεύει πολύ ο ανένδοτος του Κατρούγκαλου γιατί,δεν μπορεί ρε γαμώτο, η επαναστατική γυμναστική θα κάνει την δουλειά της!
      Τις φιλούρες μου

      Delete
  10. Καλώς την, καλώς την!! Σε χάρηκα έτσι που γύρισες, ορεξάτη για αγώνες! Τελικά δηλ έμαθα ότι για να γνωρίσεις τους φίλους σου πρέπει να τους ξυπνάς μέσα στην άγρια νύχτα ε;
    Πάντως πολυελαίους δεν κατέβασα αλλά πρέπει να κατεβάσω για....καθάρισμα.
    Σ'ευχαριστώ για το γέλιο που μου χάρισες και μη χάνεσαι πια....σκέψου τα ποντίκια
    Καλή σου εβδομάδα
    Φιλιά πολλά

    ReplyDelete
    Replies
    1. Άννα όπως είναι παγκοίνως γνωστό,όταν η xristin επιστρέφει στο κονάκι της μετά από απουσία 2,3,,4 μηνών είναι τίγκα στην ενέργεια και την διάθεση για δράση!
      Το κακό είναι ότι μετά από λίγο ξεφουσκώνει σαν μπαλόνι(η ενέργεια και η διάθεση,βεβαίως,βεβαίως)!χα,χα,χα
      Αλλά έτσι είναι η xristin και μην την παίρνεις ποτέ στα σοβαρά!
      Είναι σίγουρο ότι θα χάσεις!
      Τα φιλιά μου και καλώς σε ξαναβρήκα

      Delete
  11. Χαχαχαχαχα, μου έφτιαξες το βράδυ μου, έκανα καινούργιο συκώτι
    από το γέλιο, να είσαι καλά το χρειαζόμουν!
    Φιλιά και καλώς σε βρήκα ξανά και από εδώ :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Μαζί με το καινούριο συκώτι Melaxrinaki στις xristin θα κάνεις καινούρια…..σπλίνα,χολή,πάγκρεας και ολοκαίνουριο παχύ έντερο!
      Αμ πως!
      Τις φιλούρες μου και καλώς με ξαναβρήκες

      Delete
  12. Χριστίνα μου με τα ωραία σου!! Καλώς ήρθες και πάλι, καλό φθινόπωρο! Φιλιά!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Καλό φθινόπωρο Ελλη αυτή την φορά και με την βούλα της μετεορολογικής υπηρεσίας!
      Τα φιλιά μου

      Delete
  13. Τωρα τι να πω ότι δεν είσαι νοικοκυρά; θα πέσει κανενας τόμος να με πλακωσει.. Χριστίν μου..!! γιατί δεν αφηνες τα κακόμοιρα τα ζωντανα να σου κανουν παρέα;.. εκανα που έκαναν καταληψη στο σπίτι σου.. γιατί να τα διώξεις χρυσό μου;...
    Οσο για τον Νέρωνα τι να σου πώ και εγω βρε κορίτσι μου.. μεταμεσονυχτια σε εποιασε η προκοπή; τι να κανει ο ανθρωπος μονο 10 δάχτυλα είχε..χα..χα..
    καλα πολύ σου πάει η στολή της στρατιωτινας βρε Χριστιν μου.. αλλα εκεινο το μικρό σπιράκι τι σου εφταιγε να το βγαλεις φάτσα φορα;..χα..χα.. αντε και καλο χειμωνα να έχουμε που δεν το βλέπω εδω φέτος...
    Χαρήκαμει που είσαι παλι εδώ ..είναι καλά .... αλλα.. εκει έξω ειναι ακομα καλύτερα.ε; να περνας ομορφα είτε βολτάροντας .. είτε ξεσκονίζοντας.. φιλιά καλοκαιρινά...!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Νάμαστε πάλι εδώ Σμαραγδένια και οι δρόμοι τρέχουν χιαστί,που λέει και το τραγούδι και θα συνεχίσουμε τεμπέλικα μεν αλλά θα συνεχίσουμε.
      Τις φιλούρες μου

      Delete
  14. Ήρθα να ξαραχνιάσω μαζί σου! Με ξέρανες στα γέλια πάλι! Αχ σ' ευχαριστώ πολύ γι' αυτό! Χαίρομαι πάντα να βλέπω ορμητικούς χείμαρρους σαν και σένα! Πολλά φιλιά καλή εβδομάδα!

    ReplyDelete
  15. ΚΑΙΡΌΣ ήταν να επιστρέψεις xristin!
    Καλώς ήρθες!καλό..χειμώνα !!!
    την αγάπη μου!

    ReplyDelete
  16. Καλώς επέστρεψες :) :)

    ReplyDelete
  17. Καλώστηνε κι ας άργησε !!! Ξαράχνιασες, φιλοσόφησες, μας επιστράτευσες στον αγώνα εναντίον του Καρούμπαλου.....άντε καλό Φθινόπωρο να έχουμε, να λέμε, να κλαίμε, να γελάμε και να πορευόμαστε όπως μπορούμε και αντέχουμε.....

    ReplyDelete
  18. Πότε θα... ανταποκριθείς και στο κάλεσμα του πλανητάρχη για... ειρήνη;;;

    ReplyDelete
  19. Xristin, μια μεγάλη αγκαλιά για να χωθείς μέσα...
    Τίποτα άλλο... Μόνο αυτό...

    ReplyDelete
  20. Εορταστικές ευχές.
    Υγεία-δύναμη-αλληλεγγύη!

    ReplyDelete
  21. Και ποιος θα μου/μας έλεγε πως η Xristin, θα έκανε γιορτές, θα γιόρταζε την ονομαστική της γιορτή και θα υποδεχόταν το 2017 με τον Κατρούγκαλο...
    Εύχομαι να είσαι καλά πάνω απ΄όλα και να έχεις ένα συνειδητό 2017, έτσι όπως εσύ το επιθυμείς!
    ΑΦιλάκια με μια μεγάλη ζεστή αγκαλιά! :)

    ReplyDelete
  22. Ηρθαν και περασαν κιόλας οι γιορτες.. και η ζωή ξαναγυριε στην καθημερινοτητα της...Χριτιν μου και εσύ αφαντη..ηθρθα να εφησω ευχες εστω και καθυστερινεενς ουτως η άλλως λείπεις.. αλλά εγω θα τις αφησω να βρισκονται για καλο που λεμε... Καλη σου χρονια απαρετητα πρωτα με υγεια .. με πολύ αγαπη..και περισοτερα χαμογελα.. να περνας ομορφα ...φιλακιαααα

    ReplyDelete
  23. Α!!ΚΙ ΕΓΩ ΓΙΑΥΤΟ ΠΕΡΑΣΑ!!!
    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!
    Γραφεις..2016, πέρασε και το 2017,μισός μήνας απο τον Γενάρη του 18 κι ακομα...που τριγυρνάς xristin?
    Να είσαι καλά, αυτό μόνο!
    φιλιά!!!

    ReplyDelete
  24. Εμείς κλικάρουμε δεν λουφάρουμε ..εσύ που εισαι;...πολλες αραχνες εδω μεσα Χριστινακι..!! ατιμο fb που λέει και μια φιλη.!! φιλακιαααα!!

    ReplyDelete
  25. ΔΑΝΕΙΑ ΜΕ ΤΟ LIGHTSTREAM ©


    Η καλύτερη εταιρεία δανείων LIGHTSTREAM είναι εδώ για να σας χορηγήσει το δάνειο που αναζητούσατε χωρίς άγχος ή πολύ χαρτί χωρίς κρυφές πληρωμές. Έχετε προβληματιστεί για το πού να πάρετε δάνειο; απορρίφθηκε από τις τράπεζες λόγω της χαμηλής πιστωτικής βαθμολογίας σας; ή ανησυχείτε για τον online δανεισμό.

    Μην ανησυχείτε άλλο γιατί η LIGHTSTREAM LOANS θα σας χορηγήσει δάνειο με επιτόκιο έως 3%. Επικοινωνήστε μαζί μας (lightstreamloansinc@gmail.com).

    Οι υπηρεσίες μας περιλαμβάνουν. Δάνεια επιχειρήσεων, Δάνεια αυτοκινήτων, Στεγαστικά δάνεια, Φοιτητικά δάνεια, πραγματική χρηματοδότηση, επενδυτής ακινήτων, δάνεια κατασκευών, στεγαστικά δάνεια. Καταναλωτικά δάνεια, δάνεια FHA, προσωπικά δάνεια, δάνεια αυτοκινήτων κ.λπ.

    Το LIGHTSTREAM προσφέρει δάνεια χωρίς κρυφές πληρωμές από 1.000 έως 20.000.000 EUR / USD / POUNDS για διάρκεια 1 έως 20 ετών. Είμαστε στη διάθεσή σας όλες τις ώρες της ημέρας. Οι μέθοδοί μας είναι απλές και σύντομες, πράγμα που σημαίνει ότι μπορείτε να υποβάλετε αίτηση και να λάβετε δάνειο εντός 24 ωρών.
    Μην διστάσετε, μην αφήσετε αυτό το οικονομικό βάρος να σας πνίξει. Μην αφήσετε τη χρηματοδότηση να σταματήσει αυτήν την επιχείρηση, να σας στερήσει αυτό το μηχάνημα, ένα νέο αυτοκίνητο ή ένα νέο σπίτι.

    Επικοινωνήστε μαζί μας σήμερα στις επίσημες διευθύνσεις email μας

    Email 1: (lightstreamloansinc@gmail.com)
    Email 2: (lightstreaminc@zohomail.com)

    LIGHTSTREAM ©

    ReplyDelete
  26. "Thank you for nice information
    Please visit our website unimuda and uhamka"

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...