ΚΛΙΚΑΡΟΥΜΕ!ΔΕΝ ΛΟΥΦΑΡΟΥΜΕ!

Tuesday, April 27, 2010

Ετσι,για να σκάσει το χειλάκι μας!

Image and video hosting by TinyPic
Είμαστε έτοιμοι  να υποδεχτούμε τους ελεγκτές του ΔΝΤ.


Image and video hosting by TinyPic Προβληματισμοί της Lindsay Lohan.Να το βγάλω το βρακί μου να μην το βγάλω.Αντε μωρέ .Θα το βγάλω.Μήπως με βλέπει και κανείς


Image and video hosting by TinyPic Η χαρά δεν κρύβεται.Πρίν απο λίγο έμαθε οτι μας έρχεται το ΔΝΤ.


Image and video hosting by TinyPic Τι είδαν και δεν κλείνουν τα μεγάλα και μπιρμπιλωτα μου μάτια; Τον Αλογοσκούφη να παραδίδει μαθήματα πολιτικής οικονομίας στο Πανεπιστήμιο.


Image and video hosting by TinyPic Είπαμε να ξενιτευτούμε,αλλά όχι να πάμε και στο φεγγάρι.Καλές είναι και οι στοές του Βελγίου.


Image and video hosting by TinyPic Lady Gagagagagagagagagagagagagagagagagagagaga!




Image and video hosting by TinyPic Πόσες περιφέρειες είπαμε οτι θα αποκτήσουμε με το πρόγραμμα του  Καλλικράτη;


Image and video hosting by TinyPic Είμαι κεφάτος,Ακούω Τζούλια Αλεξανδράτου!


Image and video hosting by TinyPic Στα μούτρα σου,ξεδιάντροπη!


Image and video hosting by TinyPic Γιαγιά,δεν φταίει το μωρό αν σου μειώσανε την σύνταξη του ΟΓΑ!


Image and video hosting by TinyPic Κάθε φορά που βλέπει τον Καραμανλή στην Ραφήνα,πετάει απο την χαρά του!


Image and video hosting by TinyPic
 Κάτω το ποδήλατο!Κάτω το κανό!Ζήτω το πατίνι!


Image and video hosting by TinyPic
Καλά,εσύ έφυγες νωρίς.Εμείς να δούμε τι θα κάνουμε!

Bookmark and Share

8 comments:

  1. άστο..μη το κουράζεις ,πες της...
    αυτός...δεν τσιμπάει με τίποτα..

    ReplyDelete
  2. Πρώτα-πρώτα να σε ευχαριστήσω για την επίσκεψη.
    Την ανταποδίδω με πολλή χαρά και βλέπω ότι εδώ μέσα ξεσκάτε ε; Θαύμα! Θα έρχομαι τακτικά για λίγο χαμόγελο ή γιατί όχι "σκασιμο στα γέλια"
    Καλημέρα και με κέφια

    ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ

    ReplyDelete
  3. Καλά και πολύ πετυχημένα :))

    ReplyDelete
  4. Πρός zoyzoy:
    Ευχαριστώ!
    Κάνουμε οτι μπορούμε γιατί αλλιώς θα πρέπει να πάρουμε το κανό και να ξενιτευτούμε.

    ReplyDelete
  5. Πολύ καλό...γέλασα με την ψυχή μου,να'σαι καλά!!!

    ReplyDelete
  6. Ειμαι πραγματικά συγκινημένη με την εμφάνιση σας στο σαλονάκι μου.Σερβίρω και καφέ με ολίγη.
    Τι λέτε?Κάνουμε μια συμφωνία?
    Εσείς την πανέμορφη λόγια γλώσσα σας και εγώ τις ανάλαφρες σαχλαμάρες μου.
    Και που ξέρετε?
    Μπορεί να περάσουμε ωραία.

    ReplyDelete
  7. Πρός CHRISTOBAL:

    Για σας προετοίμασα τον καφέ με ολίγη στην προηγούμενη απάντηση , αλλά από την συγκίνηση μου τον έστειλα στο διάστημα.
    Sorry!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...