ΚΛΙΚΑΡΟΥΜΕ!ΔΕΝ ΛΟΥΦΑΡΟΥΜΕ!

Tuesday, March 8, 2011

Γυναίκα = ατέλεια γεμάτη τελειότητες!



animated gifsΗμέρα της γυναίκας σήμερα.
Δεν ξέρω τι προσπαθούμε να γιορτάσουμε εμείς οι γυναίκες.Την απελευθέρωση μας(από ποιόν και από τι),την εξίσωση μας με τους άντρες που την μπερδεύουμε με την ελευθερία,δεν ξέρω, αλλά αφού προέκυψε ως γιορτή ας το γιορτάσουμε ....μόνες μας!(γιατί δεν βλέπω και τόση προθυμία από την άλλη πλευρά) 
Και πώς θα το γιορτάσουμε;
Μήπως ξέρω και εγώ πώς;
Επειδή μια παιχνιδιάρικη διάθεση την έχω σήμερα,ας παίξουμε με αποφθέγματα γνωστών ανθρώπων που κάτι είχαν να πουν για την γυναίκα αλλά εγώ θα τους αντιπροτείνω μια άλλη,πιο.....παιχνιδιάρικη προσέγγιση στα λεγόμενα τους για την γυναίκα.
Πάμε λοιπόν!
GEORGE BERNARD SHAW:
-Η γυναίκα μοιάζει με τη θάλασσα. Σε παρασέρνει με τα θέλγητρά της, για να σε βάλει σε φουρτούνες.
-Η θάλασσα μοιάζει με γυναίκα. Σε παρασέρνει με τα θέλγητρα της,για να σε βάλει σε φουρτούνες.
ΑΝΩΝΥΜΟΣ:
-Πίσω από κάθε γυναίκα που ξεχώρισε βρίσκεται ένας άντρας που την παράτησε.
-Πίσω από κάθε άντρα που δεν ξεχώρισε,βρίσκεται μία γυναίκα που τον.......κεράτωσε!
ΛΑΙΚΗ ΠΑΡΟΙΜΙΑ:
-Η καλή νοικοκυρά, είναι δούλα και κυρά.
-Η καλή νοικοκυρά είναι.......ερωμένη και κυρά!
ARTHUR SCHOPENHAUER:
-Η λεπτότητα στη γυναίκα είναι ... δύναμη!
-Η δύναμη στην γυναίκα είναι η............. λεπτότητα!
GEORGE ELIOT:
-Οι ευτυχισμένες γυναίκες είναι όπως τα ευτυχισμένα έθνη. Δεν έχουν ιστορία.
-Οι δυστυχισμένες γυναίκες είναι όπως τα δυστυχισμένα έθνη. Έχουν.....ιστορία!
VICTOR HUGO:
-Αγναντεύετε το αστέρι γιατί λάμπει και είναι ασύλληπτο, αλλά δίπλα σας βρίσκετε λάμψη πιο εκθαμβωτική και μυστικό πιο βαθύ, η γυναίκα.
-Αγναντεύετε το αστέρι γιατί λάμπει και είναι ασύλληπτο, αλλά δίπλα σας βρίσκετε λάμψη πιο εκθαμβωτική και μυστικό πιο βαθύ, η......... κουμπάρα!
OSCAR WILDE:
-Δεν υπάρχει τίποτα στον κόσμο όπως η αφοσίωση μιας παντρεμένης γυναίκας . Κρίμα που κανένας σύζυγος δεν την έχει γνωρίσει .
-Δεν υπάρχει μεγαλύτερο ψέμα στον κόσμο από την αφοσίωση μιας παντρεμένης γυναίκας.
Ευτυχώς όλοι οι σύζυγοι το......γνωρίζουν!
MAE WEST:
-Λες ότι δέκα άνδρες περιμένουν δίπλα στην εξώπορτά μου; Τον έναν στείλε τον στο σπίτι του, σήμερα είμαι κουρασμένη
-Λές ότι 100 άντρες περιμένουν δίπλα στην εξώπορτά μου;Μην στείλεις κανέναν στο σπίτι του .Σήμερα είμαι ξεκούραστη!
ZYGMUNT FREUD:
-Τα μεγάλο ερώτημα, στο οποίο δεν έχω καταφέρει ν' απαντήσω, παρά τα τριάντα χρόνια έρευνας στη γυναικεία ψυχή, είναι "Τι θέλει μια γυναίκα;"
-Τα μεγάλο ερώτημα, στο οποίο δεν έχω καταφέρει ν' απαντήσω, παρά τα τριάντα χρόνια έρευνας στη γυναικεία ψυχή, είναι "Τι.......δεν θέλει μια γυναίκα;"
DURAKOF(καθηγητής)
-Άλλοτε νόμιζα πως η γυναίκες είναι ανόητα όντα, όμως όταν καλοκοίταξα με προσοχή τους άνδρες άλλαξα γνώμη
-Άλλοτε νόμιζα πως η γυναίκες είναι τα πιο έξυπνα όντα, όμως όταν καλοκοίταξα με προσοχή τους άνδρες .....δεν άλλαξα γνώμη!
ΜΠΛΟΝΚΑΓΙΑ ΒΑΝΤΑ
-Στην αγκαλιά του γνήσιου άνδρα υπάρχει θέση μόνο για μια γυναίκα
-Στην αγκαλιά του γνήσιου άντρα υπάρχει θέση .......για όλες τις γυναίκες και για την...........κουμπάρα!(μία μανία με τις κουμπάρες την έχω).












Bookmark and Share

17 comments:

  1. δηλαδή εγώ τώρα που ήρθα αποφασισμένη να σκίσω το σουτιέν μου και μου κοψες τη φόρα,τί κατάλαβες...???
    ( το screen saver όλα τα λεφτά...ξεπατωθήκαμε στο γέλιο με τις κολοτούμπες...μη σου πω οτι τον λυπήθηκα κι όλας...
    μπα...δεν στο λέω...ψέμματα θα πω...)-:))

    ReplyDelete
  2. Οι αντιπροτάσεις σου φίλη xristin εξίσου σοφές όπως τα αποφθέγματα! Καλή συνέχεια!!!

    ReplyDelete
  3. Το καλό είναι ν'αναγνωρίζουμε εμείς την αξία μας γιατί αν περιμένουμε απ'τα αρσενικά, καήκαμε!!
    Γιαυτούς δεν θα είμαστε τίποτα άλλο από το αντικείμενο πόθου και πραγματοποίηση των επιθυμιών τους που δεν είναι ικανοί οι ίδιοι.

    Να'μαστε καλά λοιπόν και του χρόνου και τουλάχιστον
    να έχουμε το κουράγιο να τους αντέχουμε:)

    Τα θαλασσινά παγωμένα φιλιά μου:))

    ReplyDelete
  4. Πρός spirtokoyto:
    Σιγά μην το λυπηθούμε αυτό το σαϊνι της πολιτικής ζωής της Αμερικής που με την εξυπνάδα και την σπιρτάδα του έφερνε πρός τον δικό μας μπουχέσα.
    Εγώ προσωπικά τον ζάλισα τον έρμο.
    Αφησα το screan saver να παίζει 3 ώρες.
    Καταλαβαίνεις σε τι κατάσταση τον βρήκα.
    Και μην φαντάζεσαι οτι γιά μένα το έκανα.
    Για την ψυχή της........γιαγιάς μου το έκανα!

    Υ.γ
    Πόσο ακόμα να σε κρατήσω στο blog μου;
    Επειδή σε έχω τραπέζι πίστα, θα πληρώσεις κάτι παραπάνω!

    ReplyDelete
  5. Τις ευχές μου!
    υ.γ.Διαψεύδω τα του Σωκράτη,σβησθείσης της λυχνίας,ουδεμία ομοιότης με την προηγούμενη νύχτα,ακόμη και με την ίδια γυναίκα...

    ReplyDelete
  6. αμ εγώ που τον έσερνα κι όλας ανάμεσα στις μπάλες όταν εύρισκε στήριγμα το έρμο του χαμένο κορμί..??
    σουρτά λέμε...μέσα από του βοδιού το κέρατο...λολ
    κράτα μου το τραπέζι πίστα μέχρι αύριο
    στις 6.30 μμ που λήγει η ψηφοφορία...
    για να σε βρίσκουν να σε ψηφίζουν...
    μετά άστο ελεύθερο και στείλε μου το λογαριασμό...
    εγώ πλερώνω τα μάτια π' αγαπώ...
    πάω τώρα να σε BAN-ιάρω...να βάλω το banerάκι σου δηλ στο βλογ μου...
    καθ' ότι πολύ μ' αρέσει η γάτα ανακούρκουδα που αγναντεύει το πέλαος...
    φιλιά πολλά πολλά...-:))

    ReplyDelete
  7. Σήμερα με αυτά που λες μου έρχεται στο νου ο Σοφοκλής : "Τη γυναίκα πρέπει να τη βλεπουμε , όχι να την ακούμε"

    ReplyDelete
  8. Πρός Triton:
    Triton,εύρηκα!
    Ο Σωκράτης είχε γκόμενα!
    Όταν έλεγε "σβησθείσης της λυχνίος πάσα γυνή ομοία",σίγουρα αναφερόταν στην Ξανθίππη,αυτήν την σύζυγο-σκύλα που του έκανε τη ζωή κόλαση,και την ........(ο Ζεύς ας με συγχωρήσει την αμαρτωλή) στα σκοτεινά,για να μην βλέπει την φάτσα της. Και σίγουρα δεν εννοούσε όλες.
    Αυτήν την ζηλιάρα Ξανθίππη εννοούσε,γιατί πάλι όταν έλεγε "Τη γυναίκα πρέπει να τη βλέπουμε , όχι να την ακούμε",δεν μου το βγάζεις από το μυαλό ότι αναφερόταν στην γκόμενα(sorry ερωμένη),γιατί η κάθε γκόμενα μέχρι να γίνει σύζυγος μια χαρά γυνή είναι.
    Μετά γίνεται Ξανθίππη!
    Θεέ μου,τι λέω βραδιάτικα!

    ReplyDelete
  9. Πρός zoyzoy:
    Καλέ zoyzoy,εσύ μόνο στο εκτελεστικό απόσπασμα δεν τους έστειλες τους άντρες!
    Μια χαρά παιδιά είναι.
    Καλά παιδιά,χαρά γεμάτα!
    Απο εμάς εξαρτάται πόσο "χαρούμενα" είναι!

    ReplyDelete
  10. Πρός luthierschool:
    Thanks για τα καλά σου λόγια.
    Νομίζω οτι σε βρήκα στο youtube να σκαρώνεις μπουζούκι,και το καταχάρηκα!

    ReplyDelete
  11. Πρός spirtokoyto:
    Κοίτα να δείς τι έπαθα η μπλογκογυναίκα.
    Προσπάθησα να βάλω το μπανεράκι σου στο blog μου και παρατήρησα οτι όταν το έβαλα και πάτησα πάνω του δεν με έβγαζε στο blog σου,αλλά στο site που δημιούργησες το banner σου http://www.mybannermaker.com.
    Αναγκάστηκα να επέμβω στον κώδικα που έχεις απο κάτω(βάζοντας το URL του blog σου)για να με πηγαίνει στο blog σου.
    Αντίστοιχο πρόβλημα υπάρχει και με το δικό μου banner(νομίζω)και μάλλον θέλει αλλαγή(νομίζω)
    Δεν ξέρω,μπορεί να λέω βλακείες η άσχετη,αλλά δες το και εσύ.
    Υ.γ
    Οπως κατάλαβες την ιδέα του banner μου την έκλεψα απο εσένα,καθότι είχες αφήσει απο κάτω το site που το δημιούργησες(όπως και εγώ,γιατί η επεξεργασία για το κόψιμο στο photo-shop δεν είναι και το καλύτερο μου),και είπα,που να πάς να βολοδέρνεις τώρα στον κυβερνοχώρο,αφού το spirtokoyto σου έχει έτοιμη λύση. χα,χα
    Thanks για την τιμή που μου έκανες και με κότσαρες στον χώρο σου.

    ReplyDelete
  12. Πρός Νέρων:
    Αγαπητέ Νέρωνα,τις "Ξανθίππες" δεν πρέπει ούτε να της βλέπετε,ούτε να τις ακούτε!

    ReplyDelete
  13. κάτι σου έστειλα στο μειλ σου...
    ( μην εκτεθούμε και δημοσίως )
    ρίξε μιά ματιά πλιζ...

    ReplyDelete
  14. Τι Σωκράτης και Ξανθίπη , το σωστό είναι :
    "Εσβεσμένου του λύχνου πάσα γυνη Λαϊς εστι"
    Διογένης ο Σινωπεύς . Κυνικός φιλόσοφος 412-323 π.Χ.

    Η Λαϊς η Κορίνθια ,εταίρα πολυτελείας , ήταν το αντικείμενο του πόθου των Κορινθίων. Ο Διογένης μετέβει στο "σπίτι" της, κατέβαλε τα υπέρογκα τάλαντα της ηδονής και εισήλθε στο σκοτεινό δωμάτιο της Λαϊδος για μια απόλαυση ονειρική με αυτήν. Όμως αντι της Λαϊδος στο δωμάτιο εισήλθε χωρίς να το αντιληφθεί, λογο του σκότους ,η γραία παραδουλέυτρα της και.....απόλαυσε αυτήν. Όταν οι Κορίνθιοι, που το είχαν σχεδιάσει, τον περιγέλασαν για το πάθημά του, είπε τον παραπάνω αφορισμό. (Ο Διογένης σε ένα ταξίδι του στην Αίγηνα, συνελήφθη από Κρητικούς πειρατές και πουλήθηκε ώς δούλος στον Ξενιάδη στην Κόρινθο ,όπου εκεί έζησε και το υπόλοιπο της ζωής του. Δάσκαλος του ήταν ο Αντισθένης και σύμφωνα με ένα θρύλο ,γεννήθηκε την ημέρα που πέθανε ο Σωκράτης).

    ReplyDelete
  15. Προς xristin
    Εχει ειπωθεί για άνδρες, οχι για γυναίκες,

    Την άνοιξη του 1827 καθώς ήταν αποκλισμένοι, πεινασμένοι , διψασμένοι, σωστα ράκοι ,από τον Ιμπραήμ στα ορεινά της Τρίπολης ,του είπαν οι άνδρες του να αναψουν φωτιές και να φωνάζουν δυνατα για να νομίσει ο Αιγύπτιος πασάς οτι ήταν πολυάριθμοι και δυνατοί για μάχη . Ο Κολοκοτρώνης όμως τους είπε :"Ωρε άντρες ετσι όπως γενίκαμε δεν είναι ούτε να ακουγόμαστε ούτε να βλεπόμαστε"
    Θ.ΚΟΛΟΤΡΩΝΗΣ 1770-1843

    ReplyDelete
  16. Πρός Νέρων:
    Εκανα τέτοια απρέποια;Εβαλα λόγια του Διογένη να τα λέει ο Σωκράτης;
    Δεν με βλέπω να την βγάζω καθαρή.
    Οσο για το "Τη γυναίκα πρέπει να τη βλεπουμε , όχι να την ακούμε",εσύ καλέ δεν έγραψες τρία σκαλάκια παραπάνω οτι είναι λόγια του Σοφοκλή;
    Πάρε μιά απόφαση τίνος είναι οι σοφές κουβέντες,γιατί μπερδεύτηκα.Του Σοφοκλή η του «Λιονταριού του Μοριά»;

    ReplyDelete
  17. Προς xristin
    Ο Σοφοκλής είπε : ΝΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ την γυναίκα αλλά να μήν την ΑΚΟΥΜΕ.(Να απολαυμάνουμε το φαινεσθαι της γυναίκας αλλά αποφεύγουμε το είναι της). Που κι εγώ συμφωνώ.
    Εσύ μου γραφεις : Τις Ξανθίπες δεν πρέπει ούτε να τις βλέπουμε, ούτε να τις ακούμε. Ε όχι σου λέω , το μπανιστίρι το θέλω. Δεν θέλω την μουρμούρα τις κλαψούρες και τις υστερίες τους. Που είμαι ανακόλουθος και ποιά απόφαση να πάρω;

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...