ΚΛΙΚΑΡΟΥΜΕ!ΔΕΝ ΛΟΥΦΑΡΟΥΜΕ!

Sunday, April 17, 2011

Όταν η έμπνευση......... μύρισε αρνάκι σούβλας!


Σου λένε οι γνώστες ότι αν δεν βάλεις μια ανάρτηση την εβδομάδα,μην το είδατε τον πελάτη(sorry τον αναγνώστη).Σου την έκανε,και άιντε μετά να τον γυρίσεις από τα μισά του δρόμου.
Δεν σε ρωτάει, αν την έχεις την καταραμένη την έμπνευση η έχει πάει για βρούβες.
Κάτι σαν την δική μου (την έμπνευση ντε) που μύρισε αρνάκι σούβλας και δεν λέει να στρώσει κώλο!
Εγώ είμαι Αθήνα ακόμη και αυτή η ξεμυαλισμένη ήδη κάνει κονέ με το αμνοερίφιο!
Λοιπόν καλοί μου φίλοι ο Triton(τον ξέρετε πια) αυτό το άξιο παλικάρι πρέπει να παίζει στα δαχτυλάκια του τα οικονομικά,και κάθε φορά που βουτάω στο blog του,κοιτάζω την οθόνη σαν βαριά καθυστερημένο άτομο(από σύνδρομο Down και πάνω) και δεν καταλαβαίνω τι θέλει να μου πει.
Εγώ με τους αριθμούς έχω μια περίεργη σχέση.
Όταν κάνω πρόσθεση σε δύο μήλα,μονίμως μου βγαίνουν......τρία μήλα!
Ντρέπομαι απίστευτα,αλλά η ντροπή δεν με βοηθάει να κατανοήσω ούτε καν τις βασικές αρχές της οικονομίας,και ο Triton μου βάζει δύσκολα.
Να σας δώσω ένα παράδειγμα για να καταλάβετε τον πόνο μου.
Ξεπέρασε για 1η φορά το 13% η απόδοση του 10ετούς,νέο ρεκόρ στα CDS-γράφει ο Triton,και εγώ χτυπάω το κεφάλι μου στο τοίχο και τρέχω να δω Κώνστα στο ALTER να μου τα κάνει λιανά.
Μήπως ήθελε να γράψει ότι για πρώτη φορά ξεπέρασαν το 13% η πωλήσεις των πειρατικών cd's από τους μαύρους;
Λογικό δεν ακούγεται;
Ρε,λες να έκανε λάθος ο Triton;
Τέλος πάντων,αλλού ήθελα να καταλήξω.
Επειδή το γουστάρω το άτομο και ας μεταδίδουμε σε άλλο μήκος κύματος του γράφω σχόλια από "πειραγμένα" ποιηματάκια μέχρι "λατινομαγειρεμένα" κειμενάκια,για να σκάσει το χειλάκι του εκεί στας Βρυξέλλας που κατοικοεδρεύει.
Τελευταία με έχει πιάσει μια μανία με την Ιθάκη του Καβάφη και προσαρμόζω τα σχόλια μου που αφορούν διάφορα θέματα των blogs, παραποιώντας ανερυθρίαστα αυτό το υπέροχο ποίημα.
Ο θεός ας με συγχωρέσει!
Με την φόρα που είχα πάρει έγραψα και σχόλιο στην ανάρτηση του Triton,που μου είχε πετάξει .......τα μάτια έξω με τα CDS του, για να τον ......εκδικηθώ!
Εξάλλου ο καλός μου φίλος ο Νέρων μου είπε "μια χαρά ανάρτηση θα γίνει. Θα κάνεις και οικονομία στο.....κουνημένο σου μυαλό,που είναι αλλού".
Ε,αφού το λέει και ο φίλος,ας κάνω το σχόλιο στον Triton με τον παραποιημένο Καβάφη ανάρτηση.
Τι έχω να χάσω;
Ο Καβάφης θα χάσει τον .......αιώνιο ύπνο!
Πάρτε λοιπόν τον Καβάφη που μας αξίζει!

Σαν βγείς στον πηγαιμό για το ......ΔΝΤ
να εύχεσαι νά μην συναντήσεις τον Ντομινίκ
Τον Μπαρόζο και τους τροϊκανούς
Την θυμωμένη Μέρκελ μη φοβάσαι,
τέτοιους στον δρόμο σου θα βρείς.....πολλούς
Να εύχεσαι να'ναι .....κοντό.....το κούρεμα
Πάντα στο νού σου να είναι η πτώχευση
Το φθάσιμο .......στη πτώχευση είν ο προορισμός σου
Αλλά μη βιάζεις την.....πτώχευση διόλου
Καλλίτερα χρόνια πολλά να διαρκέσει
και γέρος πια ν'αράξεις στον καναπέ σου
φτωχός με όσα έχασες στο δρόμο
μη προσδοκώντας πλούτη να σε δώσει το ........ΔΝΤ!
Το ΔΝΤ σου έδωσε το ωραίο μνημόνιο
Χωρίς αυτό δεν θα βγαινες στον δρόμο
Άλλα δεν έχει να σε δώσει πια.
Και αν πτωχική την βρείς την ΔουΝουΤου-βοήθεια
το ΔΝΤ ο Στρος Καν και η Μέρκελ δεν σε γέλασαν
Έτσι σοφός που έγινες ,με τόση μνημονιο-πείρα
ήδη θα το κατάλαβες οι ΔουΝουΤου-Ιθάκες τι σημαίνουν!


Υ.γ
Θα μου πείτε τώρα,ποια είναι η κυρίως ανάρτηση,καλέ;
Μας μπέρδεψες με την πολυλογία σου.
Μήπως ξέρω και εγώ;




Bookmark and Share

20 comments:

  1. ααχουυυυυυυυυ...καλέ κι εγώ από CDS και SPREADS την έπαθα...
    τη στέρεψη...
    κόλα κόλα κόλα κόλα το φωτερό στους δείχτες,ήρθε και αναποδογύρισε το έρμο στις 1.040 μ.β.
    Μετά,δοξασμένος ο Πανάγαθος,μπήκα εδώ και ανένηψα...
    Ανένηψε το πνεύμα από την ποίηση και την έμπνευση και συνειδητοποίησα η αφελής την αξία του ταξιδιού προς την Ιθάκη...
    Τί κι αν χάσω σώβρακα και στριγκ μαζί,το πολύ πολύ να μείνουμε ξεβράκωτοι οικογενειακώς...Σημασία έχει το ταξίδι...

    υ.γ.
    περιμένω την κυρίως ανάρτηση για να πληκτρολογήσω την κυρίως απάντηση...

    ReplyDelete
  2. ΚΑΛΟ..ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ .
    Μόνο που φοβάμαι ,οτι μετά από αυτή την ανάρτηση σου, τα SPREAD των 10ετών ομολόγων θα οδηγηθούν σε νεο αρνητικό ρεκορ και θα ξεπεράσουν ίσως γιά πρώτη φορα τις 1.300 μονάδες βάασεις.
    Ηδη ο υφυπουργός Εξωτερικών της Γερμανίας Werner Hoyer δήλωσε : "Η τελευταία ανάρτηση της xristin θα επιφέρει αναστάτωση στις διεθνείς αγορές και πιθανόν νέα υποβάθμιση της Ελλάδος από την MOODY΄S.
    Κύριε Παπακωνσταντίνου σταματήστε την xristin πριν οι οίκοι αξιολόγησης πετάξουν υην Ελληνική οικονομία στα σκουπίδια "
    ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ

    ReplyDelete
  3. Στην κηδεία της Τζακι Κένεντυ τον Μάϊο του 1994 . κατόπιν τελευταίας επιθυμίας της ,αντί του Ευαγγελίου της διάβασαν την Ιθάκη ,ελπίζω η ανάρτησή σου να μην είναι η ανάλογη τελευταία επιθυμία της οικονομίας μας.

    Σ.Σ.Εάν σε πειράζει ενίοτε ο σαρκασμός μου μην ξεχνάς ότι και η ειρωνεία του Καβάφη είναι στοιχείο πολύ γνώριμο στο έργο του.
    ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΠΑΣΧΑ ΚΑΙ.... ΚΑΛΟΦΑΓΩΤΟ ΡΕ...

    ReplyDelete
  4. Εφ'οσον δεν καταλαβαίνεις εσύ τον Triton θες να κάψει και τον δικό μας τον εγκέφαλο?

    Καλέ δεξιά έχεις βάλει τιμές χρηματιστηρίου μη χέσω:))

    πάντως το ποίημα του Καβάφη τ'απέδωσες χάρμα σαν να το κατάλαβα περισσότερο σ'αυτή τη μορφή:))

    Φιλιά θαλασσινά και καλή Μεγαλοβδομάδα!

    ReplyDelete
  5. Πρός spirtokoyto:
    Περιμένεις την κυρίως ανάρτηση;
    Εσύ περιμένεις πολλά,περιμένεις.......ομόλογα ΕΤΒΑ!
    Κάνε το ταξίδι στην Ιθάκη σου,να φάς τον οβελία,και που ξέρεις,μπορεί μετά την επιστροφή σου να βρείς τα SPREAD......ξεβράκωτα!

    ReplyDelete
  6. Πρός zoyzoy:

    Καλέ είναι ανάγκη να κοιτάζεις δεξιά.....μην χέσω!
    Οι τιμές χρηματιστηρίου είναι για τον Triton για να του δείξω πόσο στενή επαφή.....τρίτου τύπου έχω με τα οικονομικά!

    ReplyDelete
  7. Πασχαλινές δέξου ευχές, απο τη καρδια βγαλμένες, ολες οι μέρες της ζωής σου να΄ναι αναστημένες!
    ΚΑΛH ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ.

    ReplyDelete
  8. Τι, δεν ήταν για μένα αποκλειστικά η εκτέλεση του Καβάφη? Τον εκτελείς δεξιά αριστερά?

    Αλλάζεις τις εκτελέσεις σαν τα πουκάμισα και τις πετάς σαν στημένες λεμονόκουπες?

    ΦΤΟΥ ΣΟΥ ΚΥΡΙΑ ΜΟΥ.

    ReplyDelete
  9. Πρός Νέρων:

    Επειδή ότι λέγεται στα λατινικά φαίνεται βαθυστόχαστο,θα στα γράψω στα.........λατινικά(στην γλώσσα σου δηλαδή).....για να φανούν βαθυστόχαστα!

    Άκου Νέρων, επειδή "nemo saltat sobrius",τον κόβω τον υφυπουργό Εξωτερικών της Γερμανίας να έχει κατεβάσει τα Zwetschgenschnaps και έτσι ανερυθρίαστα ρίχνει τις ευθύνες της νέας υποβάθμισης της Ελλάς στην έρμη την xristin.
    Επειδή "sol omnibus lucet" και όχι μόνο για την αρία φυλή,πες του μεθυσμένου υφυπουργού ότι "vox populi,vox dei",και αν τα πάρει κρανίο ο λαός (το populi,ντε) θα καταλάβει ότι "nihil est incertius volgo",και ότι "malum consilium quod mutari non potet" και μας το φορέσανε σαν στενό κορσέ.
    "Si vis pacem para bellum' κύριε Werner Hoyer,γιατί "necessitas non habet legem" και η "summa iniuria" θα μας κάνει να την κάνουμε την πτώχευση και τότε θα πάρουν τα π.....α μας και όχι τα χρωστούμενα.
    Μην ακούτε μόνο τις τράπεζες, "audiatur et altera pars",μην σας πάρει και σας σηκώσει!

    ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ:
    Άκου Νέρων,επειδή κανένας δεν χοροπηδάει(χορεύει) όντας νηφάλιος ,τον κόβω τον υφυπουργό Εξωτερικών της Γερμανίας να έχει κατεβάσει τα Zwetschgenschnaps και έτσι ανερυθρίαστα ρίχνει τις ευθύνες της νέας υποβάθμισης της Ελλάς στην έρμη την xristin.
    Επειδή ο ήλιος λάμπει για όλους και όχι μόνο για την αρία φυλή,πες του μεθυσμένου υφυπουργού ότι φωνή λαού,φωνή Θεού,και αν τα πάρει κρανίο ο λαός (το populi,ντε),θα καταλάβει ότι τίποτε δεν είναι πιο αβέβαιο από τον όχλο και ότι είναι κακό σχέδιο αυτό που δεν μπορεί να αλλάξει, και που μας το φορέσανε σαν στενό κορσέ.
    Αν θες ειρήνη κύριε Werner Hoyer να ετοιμάζεσαι για πόλεμο γιατί η ανάγκη δεν ξέρει νόμο και η υπέρτατη αδικία θα μας κάνει να την κάνουμε την πτώχευση και τότε θα πάρετε τα π.....α μας και όχι τα χρωστούμενα.
    Μην ακούτε μόνο τις τράπεζες,ακούστε και την άλλη πλευρά,μην σας πάρει και σας σηκώσει!

    Υ.γ
    Όσον αφορά την Τζάκυ Κένεντυ πρέπει να μπέρδεψε την Ιθάκη με τον...... Σκορπιό!

    ReplyDelete
  10. Πρός Αμερικλάνος:

    Σιγά καλέ,πως φτύνεις έτσι!
    Αφού το διευκρίνισα ότι διανύω περίοδο.....Καβαφο-πληξίας!
    Νάτην,πάλι μούρθε και.....
    -σαν βγείς για πηγαιμό στις......xristin
    να εύχεσαι να .......είναι στις καλές τις!
    Χα,Χα,Χα!

    ReplyDelete
  11. Πρός ΣΚΡΟΥΤΖΑΚΟ:
    Δεν τις βλέπω όλες τις μέρες μου αναστημένες,αλλά μετράει η καλή δική σου πρόθεση!

    ReplyDelete
  12. xristin άσε τις αηδίες και κατσικώσου στα πασχαλινά αβγά σου γιατί ξημερώνει ο Θεός Δευτέρα και μας βλέπω να κρατάμε πάλι τον πωπό μας με τα δυό μας χέρια...
    Ο ΓΑΠ ομίλησε - λέμε και καμιά π@π@ριά να περνάει η ώρα - ομιχλωδώς και ο ΠΑΠ στο πέρα δώθε είναι με τον Στρος...
    Στρώσου κι εσύ να κάνεις κανένα τσουρέκι και μη διακινδυνεύεις την αναδιάρθρωση του χρέους μας...
    αυτή άστη στους ΓΑΠ-ΠΑΠ-ΓΑΒ
    ( έλεγα κι εγώ τί συμβαίνει και ανεβαίνουν τα τιμημένα...ευτυχώς μου άνοιξε τα μάτια ο Νέρων...εσύ ήσουν η πέτρα του σκανδάλου...είπα και γω...αφού όλα τα άλλα έβαιναν αισίως...

    ReplyDelete
  13. ΠΡΟΣ xristin
    Σε ενημερώνω ότι σήμερα στις 23.15΄ έφτασε στο Μέγαρο Μαξίμου το εξής τηλεγράφημα.

    "Dear George η τελευταία ανάρτηση της xristin με το αλληγορικό ποίημα του Καβάφη,οι απειλές της εναντίον του υφυπουργού της Γερμανίας Hoyer και η λοιδορία της στην Τζάκι ,αναστάτωσε τις διεθνείς αγορές και έχει αγανακτήσει εμένα και την Μισελ (stop)...Σταμάτα την αμέσως και αν δεν μπορείς εσύ ,λογω των Συριζαίων , πες μου να σου στείλω κανα δύο F16 που έχω εδώ πρόχειρα στον Λευκό οίκο για να παίζουν τα παιδιά (stop)...Προς θεού μην την κάνεις υπουργό γιατί τότε θα στείλω στο Ελλάδα αεροπλανοφόρο και θα σας κανω Λιβύη και θα λέτε Dum spiro spero (stop)...Φιλάκια από Μισέλ (stop)....

    President Hussein Obama

    ReplyDelete
  14. καλως σε βρηκα!με μια γρηγορη αναγνωση γουσταρω τρελα τον τροπο που γραφεις!!!!!ετσι απλα!χαιρετω και ευχομαι καλο Πασχα!

    ReplyDelete
  15. Miracolo...Miracolo....

    Σήμερα το πρωί ο George παίρνοντας το πρωινό του αφηγήθηκε αναστατωμένος και με τρεμάμενη φωνή στην Άντα το όραμα ,που ως άλλος Ιακώβ στο όρος Γαλαάδ ,είδε καθ΄όναρ.
    Εμφανίστηκε ενώπιον του, εντυπωσιακός και απόκοσμος με μεγάλη γενειάδα ,γέρων που με βροντερη και υπόκωφη φωνή του είπε :
    "My son George είμαι ο Θεός της Ελλάδος κάνω τα πάντα ,όπως βλέπεις , για να αποφύγη η Ελλάς την πτώχευση , σου εξασφάλισα 110 δις € από τους παραδόπιστους Ευρωπαίους, έβγαλα πρόεδρο στο USA τον φιλαράκο σου ,αυτόν τον μαυρούλη ,για να έχεις και από το Αμερικα μια υποστήριξη, τσάκισα στις εκλογές την Μέρκελ, πτώχευσα την Πορτογαλία και την Ιρλανδία για να μην είναι η Ελλάδα μας μόνη της .Κατέστρεψα την Ιαπωνία για να γίνει αυτή το κέντρο υης παγκόσμιας προσοχής.
    Όμως βρε παιδί μου τι μπορώ να κάνω με την ανάρτηση της xristin που τόσo κακό κάνει στα Ελληνικά spread και που τελικά θα σας οδηγήσει στην πτάχευση; . Μπορώ να της κάψω το αρνί και το κοκορέτσι, να ρίξω καρεκλοπόδαρα στο χωριό της το Αγγιο Πάσχα , να την πιάσει λάστιχο , όμως δεν ξέρω τίποτα τέκνο μου από αυτά τα εργαλεία του Σατανά ,τα ηλεκτρονικά.Ζήτησα από τα πιό υψηλάβαθμα στελέχη που έχω στην υπηρεσία μου τα Χερουβιμ και τα Σεραφείμ να παρέμβουν , αλλά και αυτά μου είπαν ότι δεν ξέρουν τίποτα από Internet. Εάν τελικά εσύ δεν μπορείς εσύ να την μαζέψεις δεν μπορώ και Εγώ. Επομένως το μόνο που μένει είναι να ζητήσεις να παρέμβει ο Δημοσθένης Λιακόπουλος με τους ΕΛ και τους Νεφελίμ ,ώστε να εξαφανισθεί επί τέλους αυτή η ολέθρια για την Ελλάδα μας ανάρτηση της xristin .Έχεις τους χαιρετισμούς του πατέρα σου που σε καμαρώνει από εδώ ψηλά. Αμήν my son George

    ReplyDelete
  16. Ο Θεός θα σε συγχωρέσει,..... ο Καβάφης δεν ξέρω!!
    κι άμα του αρέσει, θα μου πεις! σωστά. Εκανε ο Καβάφης παρέα με τον ΣΟυρή? οχι, οπότε ούτε μαζί σου θα κάνει. Μην παρεξηγηθείς ε?


    αποχαιρέτατον τον μπλόγγερ,
    αν κάθε μέρα ανάρτηση δεν κάνεις?

    ένα τέτοιο πράγμα σου είπαν?
    καλά

    Αποχαιρέτησα τον μπλόγγερ
    μες την νύχτα,
    κι ύστερα παίζω μ' ότι θέλω!!!!
    θα τους λές σταθερά!!!!

    χαίρεται!

    ReplyDelete
  17. Πρός Maxwell:
    Καλέ εγώ να παρεξηγηθώ;
    Παρεξηγούνται ορέ οι.....μες την καλή χαρά;
    Χτύπα με,φτύσε με......αντέχω και μου......αρέσει!

    Τι μου λές καλέ!
    Να κλείσω νύχτα το μαγαζί και να την κοπανήσω;
    Και το νοίκι που χρωστάω,ποιος θα το πλερώσει,κοκόνα μου;

    ReplyDelete
  18. Είμαι επίτιμος καλεσμένος στο blog και δεν το πήρα χαμπάρι?Τι να παίζεις στα δάχτυλα τα οικονομικά όταν χάνεις το γέλιο της ζωής?Γονυπετής ζητώ την κατανόησή σου-τι να καταλάβεις η κοπέλλα,απ'την ψυχή ενός γερολαδά-και εύχομαι απο καρδιάς,σε σένα και στην όμορφη παρέα σου,Κ Α Λ Ο Π Α Σ Χ Α!!!:)))

    ReplyDelete
  19. Προς Νέρων:

    Μεγαλοδύναμε Θεέ της Ελλάδος!
    Κάνε ότι θες με τα λάστιχα του του-του μου (για πέταγμα είναι),βάλε και τον Λιακόπουλο με τους Νεφελίμ και αυτά τα ξενέρωτα Χερουβίμ και Σεραφίμ να μου εξαφανίσουν την ανάρτηση,
    αλλά αν τολμήσεις να ακουμπήσεις το αμνοερίφιο μου,θα σε σουβλίσω σαν τον Διάκο,και θα σε κάνω να λες:
    για δες καιρό που διάλεξε η xristin να με πάρει,
    τώρα π'ανθίζουνε τα spreads και βγάζει η γης χορτάρι!

    ReplyDelete
  20. Προς xristin

    Με πρωτοφανές πείσμα λοιδόρησες τον Γερμανό υφυπουργό Hoyer,τον President Obama, την χήρα του Αμερικανικού Έθνους Τζακι,τον Μεγάλο Θεό της Ελλάδος .Όμως εσύ τώρα ξεπέρασες κάθε όριο ειρωνεύσαι,οποία βλασθημία , τον Λιακόπουλο .
    Α..Τον λόγο έχει πιά ο Γέροντας ΠαΪσιος ο Αγιορείτης (κατα κόσμο Αρσένιος Εζνεπίδης)του οποίου η κατάρα θα είναι η συνήθης για όσους προσβάλουν τις ημέρες του Αγίου Πάσχα τον προστατευόμενο του,τον Λιακόπουλο .
    "Την ώρα που θα σκύβεις στο αμνοερίφιο ίνα καταβροχθήσεις αυτό, τόνοι από κόνιδα και πιτυρίδα που θα έχω εμφωλεύσει επί της άμοιρης κεφαλής σου, να καταπλακώσουν και να εξαφανίσουν αυτό από προσώπου γης".

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...