ΚΛΙΚΑΡΟΥΜΕ!ΔΕΝ ΛΟΥΦΑΡΟΥΜΕ!

Wednesday, December 18, 2013

Εγώ την έχω μικρότερη……την θερμοκρασία στο σαλόνι! Πρίτς!!Εγώ την έχω μικρότερη….. την θερμοκρασία στο σαλόνι!


…….και που λες  φιλενάδα,μας έπεσε στο…..14,5!
-Από πόσο….. έπεσε στο ……14,5;
-Από…. 18 που την είχαμε την εποχή την ευδαιμονίας και πολλές φορές ο Μήτσος την σήκωνε στο…. 20 με αποτέλεσμα να του λέω……αμάν ρε Μήτσο,δεν αντέχω άλλο,αλλά αυτός εκεί! Την ήθελε χορταστική! Μόνο όταν την είχαμε 18 έως 20 τον έβλεπα να είναι μες την καλή χαρά! Τώρα με το…..14,5 είναι ζαρωμένος και πολύ πιο κοντός από την εποχή που την είχαμε στο…..18!Βλέπεις είναι και άνεργος και δεν τολμάμε να την σηκώσουμε πάνω από…….18!
-Φιλενάδα,αν σου πω ότι εμείς την έχουμε στο…..8.5 τι θα πεις;
Και σου μιλάω για μέτρηση πριν την…..χάλαση!Στην…… χάλαση φτάνει δεν φτάνει τα….. 6,5!
-Όπως μου τα λες,πράγματι μοιάζει να έχει χαλάσει το σύστημα σας γιατί το δικό μας στο φούλ του πιάνει μέχρι και….. 22,αλλά ο Μήτσος δεν θέλει να το κουράζει πολύ για να μην τα φτύσει.
-Πιάνει στο φούλ….22;
-Ναι καλέ!Σιγά το πράμα!Και το δικό σας αν δούλευε σωστά……22 θα έπιανε!Μήπως δεν την μετράτε σωστά;
-Τρελή είσαι;Την μετράμε όταν το σύστημα δουλεύει στο φούλ και την βρίσκουμε……8,5!
-Πω,πω! Τι πάθατε!Εσάς σας έπεσε πολύ πουλάκι μου!Πες του Μπάμπη να κάνει κάτι για να την φτάσει τουλάχιστον στο…..14,5!
-Στο…..14.5; Και στο 12.5 να την φτάσουμε μια χαρά θα είμαστε αλλά δεν ξέρουμε πώς να την σηκώσουμε! Εγώ κάνω ότι μπορώ!
-Κοίτα να δείς,και εμείς με το 14,5 αγκαλιαζόμαστε με τον Μήτσο μέχρι……ασφυξίας όταν πάμε να ξεραθούμε!
-Δηλαδή εσείς με αυτό τον τρόπο την έχετε μονίμως στο……14.5;
-Δεν την έχουμε μονίμως στο…..14.5 γιατί την νύχτα ο Μήτσος κλείνει το σύστημα και πέφτει στο……8.5!
-Κλείνει το σύστημα την νύχτα ο Μήτσος; Μα ο Μπάμπης μου τότε ακριβώς το…..ανοίγει αλλά και πάλι……8,5 πιάνει!
-Και γιατί ο Μπάμπης ανοίγει το….. σύστημα την νύχτα;
-Και πότε να το ανοίξει;
-Να το ανοίξει την ημέρα!
-Γιατί να το ανοίξει την ημέρα;
-Για να μην το ανοίξει την νύχτα που το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να βάλεις νυχτερινό πλυντήριο. Για σιδέρωμα ούτε λόγος.

 -Τρελή είσαι καλέ;Ο Μπάμπης θα περιμένει με ανοιχτό το σύστημα και εγώ θα σιδερώνω;Σιγά μην κάνω και μαγειρική!
-Και μαγειρική και σφουγγάρισμα και με το σύστημα ρυθμισμένο στις 3 ώρες προλαβαίνεις να κάνεις και μανικιούρ.
-3 ώρες έχει ανοιχτό το σύστημα ο Μήτσος σου;
-Ξέρω ότι είναι λίγες,αλλά με την κρίση δεν μας παίρνει για περισσότερες!
Ο δικός σου  Μπάμπης πόσες ώρες το έχει ανοιχτό;
-Ξεκινάει με υποσχέσεις για 2-3 ώρες και καταλήγει στα…..3 λεπτά!
-Θα έχει κάνει λάθος στην ρύθμιση του θερμοστάτη
-Και τι σχέση έχει ο θερμοστάτης με το σύστημα του Μπάμπη μου;
-Πως δεν έχει αφού με αυτόν ρυθμίζει την θερμοκρασία του συστήματος σας!
-Και τι το πέρασες το σύστημα του Μπάμπη καλέ;Καλοριφέρ,που το ρυθμίζεις με θερμοστάτη;
Bookmark and Share

84 comments:

  1. Πολλά τα...νούμερα και εμπερδεύθην ο δόλιος :) Για θερμοκρασίες μιλάμε ή για πόντους;:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Μιλάμε για μίνι.....πόντους και μίνι θερμοκρασίες!
      Τα μεγάλα μεγέθη και τις μεγάλες θερμοκρασίες περιμένουμε να τις ξαναδούμε μετά την κρίση!
      Αναμένουμε λοιπόν στο ακουστικό μας!
      Τα φιλιά μου

      Delete
  2. Replies
    1. χα,χα,χα,χα,χα Καλό βράδυ!

      Delete
  3. Καλημέρα , Χριστινάκι !!!!!!! Χα χα χα !!!!!! Μου έφτιαξες τη διάθεση -λατρεύω το blog σου !!!!!! Μα τέτοια ακριβής μέτρηση-
    6,5 / 8,5 / 12.5 / 14.5 ?????? Οι διάλογοι απίστευτοι !!!!! χα χα χα !!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Εμείς εδώ όταν μετράμε,μετράμε με ακρίβεια!
      Δεν κάνουμε μισές δουλειές.
      Τύφλα νάχει η ΕΛΣΤΑΤ με την καταμέτρηση της ανεργίας!
      Τις φιλούρες μου Νίκη και καλές γιορτές



      Delete
  4. ‘Δια της τριβής παράγεται θερμότης’ (και ενίοτε κουτσούβελα) μας μάθαιναν. Παλιά και αλάνθαστη συνταγή.
    Να έρθει στο σπίτι και καμιά …‘καλή’ φίλη της συζύγου, να βοηθήσεις όσο μπορείς. Μη ξεπαγιάσει το κορίτσι και σε πουν αφιλόξενο.
    Πες όμως βρε παιδί μου πως έρχονται επίσκεψη τα πεθερικά σου. Εκεί τι κάνεις, μου λες;

    ReplyDelete
    Replies
    1. Η τριβή εκτός από την παραγωγή θερμότητας έχει και την κακή συνήθεια να φθείρει τα σώματα που τρίβονται γιαυτό η xristin προτείνει να μπεί οπωσδήποτε η πεθερά στην διαδικασία της τριβής.
      Θα τριφτεί,θα τριφτεί......που θα πάει......κάποτε θα φθαρεί!
      χα,χα,χα,χα
      Τις φιλούρες μου Πέτρο και καλές γιορτές

      Delete
  5. Αχαχαχαχαχαχα!!!!!!!!!!!!!!!
    Να είσαι καλά μάνα μου!!!!!!! Μου ζέστανες την καρδιά πρωί πρωί και γέλασα σαν τον παλιό καλό καιρό, τότε που...την είχαμε 22 φουλ και είχαμε και τα.....τυχερά μας!!! Φιλιά πολλά και καλημέρες!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Τυχερά με 22 φουλ είχε και η γιαγιά μου στα....... 95!
      Σιγά το κατόρθωμα καλέ!
      Τις γλυκές φιλούρες μου ξανθομαλλούσα

      Delete
  6. Replies
    1. Να είσαι καλά και καλές γιορτές.
      Καλό σου βράδυ

      Delete
  7. φτιάξε μας το κέφι πρωί πρωί φιλενάδα!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Το κέφι με μεγάλη μου χαρά να σας το φτιάξω!
      Την θερμοκρασία του σαλονιού σας μην μου πείτε να......ανεβάσω!
      Τα φιλιά μου


      Delete
  8. Eμείς γεμίσαμε μπεκάτσες στο σαλόνι.
    Η κατάσταση είναι τραγική.
    Η κορώνα μου την βγάζει στο κρεβάτι.
    Όταν πάω να χωθώ κι εγώ η δόλια δίπλα του
    μου λέει....
    "Κάνε πέρα με πάγωσες"
    αυτά τα πόδια τα παγωμένα δεν τα άντεχε τους καλούς καιρούς
    φαντάσου τώρα που το 12 είναι η καλύτερη θερμοκρασία
    μέσα στο σπίτι.
    Φοράω λοιπόν κι εγώ 2πλές τις μπλούζες, 2πλά τα φανελάκια,
    κάλτσες σοσόνια χοντρές και λέω να πάω να ψάξω για
    χουλα χουπ που φόραγε η γιαγιά μου να τις φοράω κάτω απ' τις χοντρές τις κάλτσες
    και κάτω απ' τα δύο παντελόνια.
    Φιλάκια παγωμένα απ' τα βόρεια της Κυψέλης.

    ReplyDelete
    Replies
    1. χα,χα,χα,χα,χα!
      Τα 12άρια κάνουν θραύση φέτος!
      Γιαυτό και εγώ θα ξενιτευτώ στης μανούλας να ζεστάνω το κοκαλάκι μου.
      Θα σε ενημερώσω πως είναι να μένεις σε σπίτι με 23°C.
      Υποψιάζομαι ότι θα είναι μια αξέχαστη εμπειρία.
      Τα φιλιά μου


      Delete
  9. Α να χαθείς! χαχαχαχα

    ReplyDelete
  10. Καλά δεν ντρέπεστε νέα παιδιά να θέλετε εξωγενή θέρμανση;

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ντίνο,μπήκες σε λάθος blog!
      Η ιδιοκτήτρια αυτού του blog θυμάται το .......χτίσιμο της Ακρόπολης από τον Ικτίνο και τον Καλλικράτη!
      χα,χα,χα,χα

      Delete
    2. Παραφράζω, ίσως ανευλαβώς, τον μεγάλο ποιητή: "Η μεγαλοσύνη δεν μετριέται με χρόνια περασμένα, με της καρδιάς το πύρωμα μετριέται, ίσως και με αίμα". Χα, χα, χα...Πολλά φιλιά Χριστινάκι.

      Delete
    3. Ο Κωστής Παλαμάς όταν το έγραφε είναι καρατσεκαρισμένο ότι εμένα είχε στο μυαλό του Ντίνο αλλά αυτό το....... αίμα τι το ήθελε ο χριστιανός;χα,χα,χα,χα
      Χάθηκε να μετρήσει την μεγαλοσύνη μου.....με βότκα πορτοκάλι;
      Τα φιλιά μου Ντίνο

      Delete
  11. Απορία: Αυτά τα νούμερα τα προσθέτουμε όλα μαζί και κάνουμε σούμα ή μετά πρέπει να βγάλουμε και μέσο όρο???!!!
    Μας... έκαψες Xristin!!!
    Φιλιά,... καυτό κορίτσι!!!
    ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Και σούμα να τα κάνεις ο μέσος όρος πάλι μικρός θα είναι!
      Γιαυτό.....άστα να πάνε syros2js!
      Τα φιλιά μου

      Delete
  12. Εγώ μονίμως μπερδεμένη για τη θερμοκρασία μιλάς πουλάκι μου , αλλά για ότι και αν λες και η θερμοκρασία μικρή και ότι μετριέται σε εκ . λόγω κρύου .....
    Φιλάκια

    ReplyDelete
    Replies
    1. Που θα πάει nikol,κάποτε θα τελειώσει η κρίση και θα τα δούμε όλα στις......πραγματικές τους διαστάσεις!
      χα,χα,χα
      Τα φιλιά μου και καλές γιορτές

      Delete
  13. Χαχαχαχαχαχαχαχααχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα!!
    Καλέ καινούριο άντερο έκανα που έλεγε και η γιαγιά μου!
    Μου έφτιαξες την ημέρα μην σου πω τον μήνα!
    Τελικά σε τι νούμερα κυμαίνεται;;;
    Χαχα φιλιά τρελά!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Εσύ έκανες καινούριο άντερο εγώ ψάχνω για καινούριο θερμαντικό γιατί το παλιό από την........αχρηστία τα έφτυσε!
      Τα φιλιά μου τρέλα

      Delete
  14. Eνεκα η κρίση τα σπίτια μας έχουνε μεταμορφωθεί σε ιγκλού, τα πεθερικά μου, που κοιμούνται χώρια από 20ετίας αρχίσανε να κοιμούνται πάλι μαζί !!!! Η αδελφή μου που άπλωνε την κορμάρα της στο διπλό κρεβάτι κοιμάται πλέον με τον γαμπρό μου στον καναπέ του σαλονιού μπροστά στο τζάκι, η κουμπάρα μου η Αργυρώ κοιμάται μετά του συζύγου, 2 γατιών και 1 σκύλου στο ντιβάνι της κουζίνας και όταν πέσει κάτω από 10 ανάβουνε το φούρνο.......εμείς ακόμη την έχουμε στο 16 οπότε δεν παραπονιόμαστε , τρώμε κανένα τραχανά, πίνουμε μπόλικο τσάι κοπανάμε και κανένα κονιάκ και τυλιγόμαστε σαν μούμιες με φλίς κουβέρτες.......αν τώρα πέσει κάτω από το 10 σκεφτόμαστε να πέσουμε σε χειμερία νάρκη....!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Το μόνο παρήγορο στην περιγραφή σου είναι ότι η κουμπάρα κοιμάται ......ακόμη με τον κουμπάρο!
      χα,χα,χα,χα
      Τις φιλούρες μου γλυκιά Κλαυδία

      Delete
  15. Αχαχαχαχα xristin με μπέρδεψες με τα νούμερα....
    Αλλά και πάλι γέλασα πολύ!!

    Φιλάκια πολλά:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ζήτω!Η xristin μπέρδεψε την serenata!
      Ο σκοπός της ανάρτησης επετεύχθη!
      Τα φιλιά μου

      Delete
  16. Χι..χι..χι..χι.. χι.. πόσο πια να γελάσω η γυναίκα;; Χριστινάκι μου... είσαι σούπερ.. περναω πολλες φορες απο εδώ αλλα καθε φορα απο τα γέλια ..την πατάω.... γραφω σχόλιο... και μετα φευγω χωρίς να πατήσω δημοσίευση.. εκεί να δείς γέλια.. αχ!! ατιμο αλτζχάιμερ.....φιλάκια πολλά βρε..μικρό...!!!αααα και στον Μήτσο.. που σηκώνει το σύστημα μέχρι στους 22.........

    ReplyDelete
    Replies
    1. Δεν πειράζει καλέ!
      Και σχόλιο να μην κάνεις εγώ ξέρω ότι πέρασες από το κονάκι μου από την .......αύρα που αφήνεις στο πέρασμα σου!!χα,χα,χα,χα
      Τις φιλούρες μου

      Delete
  17. Αχαχα!! Τι φοβερός διάλογος!
    Και οι φωτό σκίζουν... να ΄σαι καλά που μας έκανες και γελάσαμε (και ζεσταθήκαμε λιγάκι!!)
    Φιλιά πολλά!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Γλυκιά Έλλη,θέλω να σου ευχηθώ γελαστές και......ζεστές γιορτές!
      Τα φιλιά μου

      Delete
  18. Το γέλιο σίγουρα ανεβάζει τον θερμοστάτη-διάθεση των πανταχού Μπάμπηδων... αλλά και λίγη ζεστούλα παιδί μου, τη θέλει το κορμάκι μας, άσε που έτσι και ακουμπήσεις (κατά λάθος) τα ποδαράκια σου σε "διπλανό" κορμί... φάουλ! πας γι άλλο γύρω! απαπαπα!
    Αυτό το κρύο καιρός για δυο, πότε το λες;

    ΑΦιλάκια με hot καρδιά, έτσι για να λέμε!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Γιατί μόνο για δύο Αιναφετς;
      Χάθηκε το....κρύο,κρύο,καιρός για...... τέσσερις η αλλιώς......η .....ζέστη εν τη ενώσει!
      Τις ζεστές φιλούρες μου

      Delete
  19. Τι ξεκαρδιστικοί διάλογοι !!!!!!!!!!!!!!!
    Φιλιά !!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ράνια η xristin εύχεται σε σένα και τον......κόσμο σου να περάσετε όμορφες γιορτές!
      Τα φιλιά και στις γλυκές κορούλες σου

      Delete
  20. Και που λες φιλενάδα... κάτι τέτοια γράφεις και παίρνουν φωτιά τα καλοριφέρ!
    Να'σαι καλά ρε Χριστινάκι!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Και που λες φιλενάδα,κάτι τέτοια γράφω για να.......ζεσταθώ καθότι δεν την βγάζω καθαρή φέτος!
      Τα φιλιά μου Μαρία και ελπίζω η μανούλα μου στα Τρίκαλα να έχει γεμάτο το καζάνι με το πετρέλαιο.
      χα,χα,χα,χα

      Delete
  21. αχαχααχαχα! Απολαυστική xristin μου!
    Ζαλίστηκα με τα νούμερα, συμπόνεσα τη φιλενάδα.....και χαίρομαι που δεν έχω Μπάμπηδες και Μήτσους!
    αχαχα! Να'σαι καλά!
    Φιλιά!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ο Μπάμπης και ο Μήτσος έρχονται και παρέρχονται!
      Το κρύο όμως μένει!
      Τα φιλίά μου airis

      Delete
  22. Χαχαχαχα!!!
    Δν εβαζες κι εσυ το μητσο με το μπαμπη να τα πουνε κατευθειαν μπας κ συνεννοηθουν κιολας!! Μπορει να συμφωνουσαν κ οι δυο οτι οι αντρες δν κρυωνουν...κ στις μετρησεις!
    Φιλια

    ReplyDelete
    Replies
    1. Να είσαι καλά balanced girl και σου εύχομαι να περάσεις .......ζεστά Χριστούγεννα.
      Φιλάκια

      Delete
  23. Βρε κρύο καιρός για δύο! Και τρεις και τέσσερις, όλοι οι καλοί χωράνε και συμβάλλουν και στη θέρμανση του χώρου! ;-)
    Τα έμπλεξαν πάντως οι φιλενάδες. Δε μαζεύονται όλοι μαζί σε ένα σπίτι, να τα πουν από κοντά, να τσεκάρουν αμφότεροι και τα ... συστήματα ο ένας του άλλου;
    :-) :-) :-)
    Καλημέρες!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Θα τους το μεταφέρω αλλά φοβάμαι πως θα ξεσκεπαστεί το ελαττωματικό ........ σύστημα το Μπάμπη!
      Τα φιλάκια και καλές γιορτές

      Delete
  24. Καταρχήν να σε ευχαριστήσω μέσα από την καρδιά μου που μου θύμισες να βάλω πλυντήριο...το είχα ετοιμάσει για να το βάλω με νυχτερινό και το ξέχασα....πατάω το κουμπί και ξανάρχομαι για να σου πω πως η θερμοκρασία εδώ είναι πολική...τι κερδίζω?...εκτός από σφιχτό δέρμα φυσικά...ελπίζω ούτε τον Μπάμπη ούτε τον Μήτσο πάντως!
    Να είσαι καλά...φιλιά πολλά!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Εδώ είναι η xristin να σου θυμίζει από φασίνα μέχρι ....... ξαράχνιασμα!
      Μαρία σου εύχομαι καλές γιορτές

      Delete
  25. χαχαχαχα Ε ρ τι πάθαμε με τις θερμοκρασίες, χαμηλες και υψηλες! Να σαι καλα με εκανες κι γελασα!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Περήφανη μανιάτισσα σου εύχομαι υψηλές αντοχές στις χαμηλές θερμοκρασίες και καλές γιορτές!
      Την αγάπη μου

      Delete
  26. Koίτα να δεις τι κάνει το κρύο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! χαχαχαχα μαθαίνεις καλά αριθμητική, ένα το κρατούμενο....ξαναγυρίζεις στις αγκαλιές.............και γελάς με τα συστήματα που πέφτουν και .............τις προσπάθειες για να σηκωθούν!!!!!!!!!!!!
    Αφήνω και ευχές για καλές και ζεστές γιορτές. Ό,τι επιιθυμείς ευχή μου!
    Καλά Χριστούγεννα Κριστίν

    ReplyDelete
    Replies
    1. ΑΝΝΑ για ένα σταθερό θερμαντικό σύστημα ζούμε γιαυτό όταν το χάνουμε......χανόμαστε!
      Καλά Χριστούγεννα να έχεις

      Delete
  27. ΄Οοοολες μου τις ζεστές ευχές !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Και τις δικές μου ευχές με πολύ.....ζεστασιά!

      Delete
  28. χαχαχαχα
    ήξερα πως άμα περάσω από εδώ θα γελάσω σίγουρα!!
    ωραίος διάλογος xristin μου!!
    σε φιλώ!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Να είσαι καλά,να γελάς με την καρδιά σου και Καλή Πρωτοχρονιά!

      Delete
  29. χαχαχα

    χρόνια πολλά με ωραίο κάφι που πάντα έχεις

    ReplyDelete
    Replies
    1. Καλή Πρωτοχρονιά akrat και θέλω να μοιραστώ λίγο από το κέφι μου μαζί σου!
      Θα περάσουμε καλά!χα,χα,χα

      Delete
  30. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΓΙΑ ΤΗ ΓΙΟΡΤΗ ΣΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑΡΑ ΜΟΥ ΓΛΥΚΙΑ!
    ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΚΙ Ο,ΤΙ ΕΠΙΘΥΜΕΙΣ, ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ! ΣΕ ΦΙΛΩ ΓΛΥΚΑ!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joan σε ευχαριστώ κούκλα μου για τις ευχές και σου τις......επιστρέφω(χα,χα,χα,χα) γιατί τις βρίσκω απλές,ζεστές και από καρδιάς!
      Τις φιλούρες μου με αγάπη και εκτίμηση

      Delete
  31. χρόνια σου πολλά!! Χριστιν!
    για ευχες πέρασα μόνο αλλα φευγω παλι χανογελωντας! να εισαι καλά!!!!πολλα φιλακια, γιορτινα!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σε ευχαριστώ που με θυμήθηκες και Καλή Πρωτοχρονιά!

      Delete
  32. Καλή μου Χριστίνα ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ με υγεία πάνω απ' όλα και πολύ αγάπη σ' ότι κι αν κάνεις ή χαίρεσαι!
    Πολύ όμορφος κι εποικοδομητικός διάλογος!χαχααα!
    Να 'σαι πάντα έτσι χαρούμενη κι ευτυχισμένη!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σε ευχαριστώ για τις ευχές και αν ρωτάς για την υγεία,είμαι καλά,το αυτό επιθυμώ και για σας.
      Η γουρουνάδα μου έπεσε κομματάκι βαριά αλλά ας μην το κάνουμε θέμα!χα,χα,χα
      Την αγάπη μου και Καλή Πρωτοχρονιά

      Delete
  33. Χριστινάκι ,ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΈΝΑ για τη γιορτή σου !!!!!!
    ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ !!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευχαριστώ Νίκη μου και σου εύχομαι και εσένα Καλή Πρωτοχρονιά
      Τα φιλιά μου!

      Delete
  34. Χρόνια πολλά Χριστίνα, για τη σημερινή σου γιορτή!
    Εύχομαι να είναι ζεστά, τρυφερά, δημιουργικά ή όπως εσύ τα επιθυμείς... και πάνω απ΄ όλα εύχομαι αγάπη!
    ΑΦιλάκια χαμογελαστά! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευχαριστώ 'Αιναφετς από τα βάθη της τρελής καρδιάς μου!
      Και ζεστά θα είναι και τρυφερά θα είναι και με πολύ αγάπη θα είναι γιατί έτσι έχω επιλέξει να είναι η ζωή μου.
      Γλυκιά,ζεστή και χωρίς ......γκρίνια!
      Για δημιουργική δεν θα πάρω και όρκο γιατί μας βλέπει και ο..... Μεγαλοδύναμος!
      Τα φιλιά μου και Καλή Πρωτοχρονιά σε όλη την οικογένεια σου

      Delete
  35. Χρόνια Πολλά, Xristin μου! Με υγεία, ευτυχία, γαλήνη και αγάπη!

    Χρόνια Πολλά και για τη χθεσινή σου ονομαστική εορτή! Ό,τι επιθυμείς! (Δεν συνδέθηκα καθόλου χθες κι έτσι σου λέω τις ευχές μου λίγο αργοπορημένα...)
    Το 2014 εύχομαι να πραγματοποιήσει όλα τα όνειρά σου!
    Πολλά φιλιά!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Άργησες 'Ελλη! Άργησες μία ολόκληρη μέρα!
      Με τον κηδεμόνα σου λοιπόν μετά την Πρωτοχρονιά!
      Μέχρι τότε να περάσεις καλά, αν και κρίνοντας από την χριστουγεννιάτικη διακόσμηση του σπιτιού σου είμαι σίγουρη ότι έχεις διάθεση για όμορφα πράγματα φέτος.
      Τα φιλιά μου λοιπόν και την αγάπη μου Έλλη

      Delete
  36. Χρόνια Πολλά, η γέννηση του Χριστού να φέρει αγάπη στις καρδιές όλων
    με μια μέρα καθυστέρηση σου εύχομια και για την ονομαστική σου γιορτή
    ότι επιθυμείς με υγεία..υγεία και αγάπη

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευχαριστώ ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ απο καρδιάς για τις ζεστές ευχές σου.
      Να περάσεις και εσύ όπως το θέλει η περδικούλα σου!
      Τα φιλιά μου

      Delete
  37. Αγαπημένη καλή χρονιά με υγεία και κέφι!Πολλά χρόνια πολλά και για τη γιορτούλα σου!Να διατηρείς πάντα το υπέροχο χιούμορ σου και αν μας το προσφέρεις απλόχερα!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Όλγα εύχομαι και σε σένα υγεία και κέφι,αν και με τα τελευταία ευχάριστα οικογενειακά σου μαντάτα είμαι σίγουρη ότι περισσεύει το κέφι και η τρελή χαρά στο σπιτικό σου!
      Τις φιλούρες μου

      Delete
  38. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Την βρίσκω πολύ καλή ιδέα για σηκώματα........της χειμερινής θερμοκρασίας Epicuros!
      Δυο-δυο, στην σάουνα δυο-δυο. Δυο-δυο, στην σάουνα δυο-δυο!
      Καλή Χρονιά να έχεις Epicuros!

      Delete
  39. εγώ να φανταστείς τώρα την έχω 25, τη θερμοκρασία εεεεε
    γιατί ένεκα η μαμα που άμα πέσει κάτω από το 22 που το καταλαβαίνει η άσωτο μανα και μου κάνει κριτική
    αφήνω και εγώ εδψ σαυτο το υπέροχο υπέρ-θετικό μπλογκ ευχές για μια όμορφη χρονια καλύτερη
    να περάσεις άψογα!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Η μάνα σου και η μάνα μου την βρίσκουν ακριβώς με την ίδια θερμοκρασία καθότι και εμείς την έχουμε 25...την θερμοκρασία στο πατρικό που ήρθαμε για τις γιορτές και κυκλοφορούμε όλοι με το φανελάκι του παππού σε αντίθεση με την Αθήνα που πέφτουμε για ύπνο με το μακρύ σώβρακο του παππού κάτω από την πιτζάμα!
      Τις φιλούρες μου και τις ευχές μου για μια καλή χρονιά

      Delete
  40. "Στην…… χάλαση φτάνει δεν φτάνει τα….. 6,5!" Ε, τόν φουκαρά, στό χειρουργεῖο μωρέ τόν ἔβαλε; Χα χα χα! Θά κοιμηθῶ μέ γέλια σήμερα, σέ καλό μας χα,χα! :) :) :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Πολύ χαίρομαι που πέρασες από το κονάκι μου πριν το Νέο Έτος για να σου ευχηθώ Καλή Χρονιά με πολύ αγάπη και εκτίμηση.
      Θα μου πεις γιατί δεν πετάχτηκα από το σπιτικό σου να σου τα πω από κοντά.
      Πολύ απλά γιατί έχω μια μπλογκοτεμπελίτιδα τούτη την εποχή και δύσκολα κάνω διαδικτυακές τσάρκες.
      Ελπίζω το New Year να με γιάνει.
      Καλό σου βράδυ με πολύ γέλιο και ας είναι και για τα.....6.5 του Μπάμπη του φουκαρά!
      Τις φιλούρες μου

      Delete
  41. χαχαχα!
    Φοβερή η στιχομυθία σου!!!
    Καλώς σε βρίσκω!
    Καλή Χρονιά με Υγεία Εύχομαι!

    ReplyDelete
  42. Γειά σου ρε Χριστινάκι, μου έφτιαξες το κέφι με το χιούμορ σου!!! Καλά να περνάς και σου εύχομαι μια νέα χρονιά γεμάτη αγάπη,υγεία, αλλά και υπέροχα χαμόγελα!!! Πολλά φιλιά!!!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...