ΚΛΙΚΑΡΟΥΜΕ!ΔΕΝ ΛΟΥΦΑΡΟΥΜΕ!

Tuesday, September 9, 2014

Μέχρι εδώ ήταν!




Λοιπόν μέχρι εδώ ήταν.
Τέρμα η…..εξορία της Άνδρου για την xristin.
Επεράσαμε όμορφα,όμορφα,όμορφα αλλά έπρεπε κάποτε να επιστρέψουμε και έτσι η xristin αποχαιρέτησε την κατσίκα του γείτονα και έβαλε στον ντορβά του Μήτσου τα δύο γατάκια που έκαναν παρέα σε φίλους και γνωστούς όλο το καλοκαίρι.

Ο Μήτσος φίλοι μου είναι μια σπάνια περίπτωση ανθρώπου που το IQ του είναι μικρότερο και από αυτό της xristin, αλλά είναι σίγουρα πιο φιλόζωος από εκείνη και τα γατιά θα την κάνουνε ταράτσα με τα ποντίκια και τις κατσαρίδες που το σπίτι του τα έχει σε αφθονία.
Νάμαστε λοιπόν στην Αθήνα!
Ας ρίξουμε μια ματιά γύρω μας να δούμε αν έχει αλλάξει κάτι στην γειτονιά μας.
Πάμε λοιπόν:
-η γειτόνισσα απέναντι συνεχίζει απτόητη να κρεμάει στο μπαλκόνι μαζί με τα σώβρακα του συζύγου και τις τεράστιες κιλότες της και μάλιστα η xristin υποψιάζεται ότι έχει σηκώσει το σκοινί πιο ψιλά για να είναι σίγουρη ότι δεν θα μείνει κανείς παραπονεμένος.Σταθερή αξία τα βρακιά της γειτόνισσας.
-ο σκύλος του γείτονα συνεχίζει να ανακουφίζεται στην πιλοτή της πολυκατοικίας.
-τα γεράνια στο μπαλκόνι όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος βρίσκονται στα τελευταία τους κοινώς πνέουν τα λοίσθια και μοιάζουν έτοιμα να πέσουν σε κώμα. Αν δεν τους χορηγηθεί ορός δεν την βγάζουν.
-οι νάιλον σακούλες και τα CD του γείτονα με τα οποία στόλισε τα κάγκελα για να τρομοκρατήσει τις  δεκαοχτούρες με …..διάρροια συνεχίζουν να ανεμίζουν χαζοχαρούμενα,ενώ τα πουλιά αδειάζουν απτόητα το έντερο τους εκτός από το μπαλκόνι της xristin και στο μπαλκόνι του γείτονα με τα CD του Καζαντζίδη!
Αχ τι ωραία-αναφώνησε η xristin!
Όλα είναι στην θέση τους!
Η ζωή στην γειτονιά της συνεχίζεται με τους παλιούς καλούς ρυθμούς.
Τίποτα δεν έχει αλλάξει και αυτό της αρέσει πολύ γιατί απεχθάνεται τις αλλαγές. Πάντα ήταν οπαδός του ….όλα τριγύρω να αλλάξουν και όλα τα ίδια να μείνουν.
Η χαρά της όμως δεν κράτησε πολύ γιατί χτύπησε το τηλέφωνο και στην άλλη άκρη ακούστηκε η βαριά φωνή του…..ΝΕΡΩΝΑ!
-xristin,ψάξε,ψάξε,δεν θα το βρείς!
-τι να βρώ καλέ;
-το σημείο G!
-μετακόμισε και δεν με ενημέρωσε ΝΕΡΩΝΑ;
-κάνε πλάκα εσύ αλλά αν διαβάσεις την τελευταία ανακοίνωση των ιταλών σεξολόγων και ενδοκρινολόγων θα δεις ότι αλλού θα πρέπει να το ψάξεις από εκεί που το άφησες πριν το καλοκαίρι.
-που πήγε ΝΕΡΩΝΑ και γιατί άλλαξε διεύθυνση;
-εμένα ρωτάς;Το δικό μου σημείο G το βρήκα εκεί που το άφησα πριν το καλοκαίρι.Το δικό σου δεν ξέρω για που την  κοπάνησε!
-και ήταν ανάγκη να γίνει ολόκληρη έρευνα για να προσδιορίσουν τα νέα σημεία G;
Η xristin και χωρίς έρευνα αλλά με την λυπητερή του ΕΝΦΙΑ στο χέρι έχει να τους υποδείξει δέκα νέα σημεία G,άσε τους πολλαπλούς  ΕΝΦΙΑ-κούς οργασμούς που την κατέκλυσαν,που να μην σώσει αυτός ο ΕΝΦΙΑ να βρεί το σημείο G του ποτέ και οι μέρες του νάναι λίγες και αυτές όλες ανοργασμικές!
-Έχεις κάτι άλλο να μου πεις;
-η Καινούριου ανέβασε στο Twitter φωτογραφία χωρίς ίχνος μακιγιάζ!
-Ο Θεέ μου!Ολα μπορώ να τα αντέξω,μέχρι και τα νέα σημεία G,αλλά αυτό δεν θα το αντέξω!Πες μου τι έγινε μετά!
-τίποτα σημαντικό εκτός από την εκεχειρία που έκαναν άρων-άρων Πούτιν και Ποροσένκο,χάσαμε με 18 πόντους από τους Σέρβους και αποκλειστήκαμε από την φάση των "8" (γιατί με τι ψυχολογία να συνεχίσεις των αγώνα μετά από αυτό το συνταρακτικό γεγονός) και έχουμε και τονΤσίπρα που στο άκουσμα της είδησης δήλωσε συγκλονισμένος και την κοπάνησε για το Κόμο γιατί…… καλύτερα μιας ώρας παρουσία στο οικονομικό φόρουμ της ευρωπαϊκής ελίτ,παρά 40 χρόνια με αμακιγιάριστη Καινούριου!
Κατά τα άλλα όλα μια χαρά και καλώς ήρθες στην Αθήνα xristin.
-καλώς σε βρήκα ΝΕΡΩΝΑ και καλώς σας βρήκα όλους καλοί μου φίλοι.



Bookmark and Share

45 comments:

  1. Τώρα τι λένε? Καλό χειμώνα? Και του χρόνου? ...Μπα, εγώ θα σου πώ "σύντομα διακοπές και πάλι"!
    Άσε που είδα εκείνο το "μέχρι εδώ ήταν" και λέω και 'γω, "πάει την χάνουμε και αυτή... Βγήκε νωρίς νωρίς στη blogοσύνταξη??"

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ave Caesar, η μπλογκερού xristin σε χαιρετάει και σου λέει.....σιγά μην blogoσυνταξιοδοτηθεί από τώρα.
      Από το blogοσπιτο θα την βγάλουν.....τέσσερις και ο παπάς πέντε!
      Εσύ πάντως.....έφυγες νωρίς από την blogoσφαιρα και έκανες κονέ με το Facebook.
      Όπως τη βρίσκει ο καθείς και η καθεμιά Caeser μου αλλά πραγματικά μας έλειψε το χιούμορ και η σπιρτάδα σου.
      Τις φιλούρες μου

      Delete
  2. Καλώς ήρθες Χριστίν! Σε απόλαυσα ξανά, και είμαι πανευτυχής :))) Καλό Φθινόπωρο!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Να είσαι καλά Ειρήνη μου και καλό φθινόπωρο.
      Μαζί θα την βγάλουμε και φέτος!χα,χα,χα,χα

      Delete
  3. Άντε να μαζευόμαστε σιγά-σιγά.
    Η μπλογκογειτονιά μας, πολύ σε πεθύμησε. Χάσαμε το σημείο "Τζι" δίχως την παρουσία σου...
    Η Καινούριου τι είναι;
    Βγαίνει και σε Παλιού;

    Καλώς μας ήρθες Χριστινάκι μου!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Μαζευτήκαμε καλέ,μαζευτήκαμε!
      Όπου νάναι θα σκάσει μύτη και η υπεύθυνη για τα παραπανίσια κιλά μας,γιαυτό ξύσε τα μολύβια(sorry,ξεσκόνισε τα πλήκτρα) γιατί το παιχνίδι ξεκινάει.
      Τις φιλούρες μου

      Delete
  4. Κι εμείς μέχρι εδώ ήταν, δεν αντέχαμε άλλο χωρίς Χριστίν !!!
    Καλώς μαζεύτηκες επιτέλους και μας έφερες και δροσιά να είσαι καλά γιατί λιώσαμε !!!
    Καλό Φθινόπωρο !!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hallo Ράνια!
      Δεν μπορούσα να μείνω άλλο γιατί η Άνδρος μου είπε......go home επιτέλους xristin.
      Σε βαρεθήκαμε,κατάλαβε το!
      Το κατάλαβα και την κοπάνησα πριν με διώξουν!
      Καλό φθινόπωρο

      Delete
  5. Καλως όρισες!!! Καλό Φθινόπωρο!!!
    Δεν θα το βάλουμε κάτω ούτε με τον ΕΝΦΙΑ!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Και βέβαια δεν θα το βάλουμε κάτω κουφάλα.....ΕΝΦΙΑ!!!
      Τις φιλούρες μου και καλό φθινόπωρο

      Delete
  6. Καλώς ήλθες!!!!!!!!!!!!!! Χαίρομαι που τίποτε δεν άλλαξε εκτός από τα σημεία G . Και όπως βλέπω ενημερώθηκες για τα καλά.
    Καλό φθινόπωρο πια και καλό ΕΝΦΙΑ να έχουμε..............
    Καλή σου μέρα

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ενημερώθηκα για όλα αλλά τα μόνα που είχαν ενδιαφέρον ήταν τα νέα σημεία G!χα,χα,χα,χα
      Καλό φθινόπωρο και σε σένα Αννα

      Delete
  7. Καλό Φθινόπωρο!Καλώς ήλθες!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Καλό φθινόπωρο και σε σένα Gina-Teta με πολύ χιούμορ και καλή διάθεση!
      Τα φιλιά μου

      Delete
  8. Όμορφη ανάρτηση
    Φιλάκια ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks Μαρία Έλενα!
      Εδώ είμαστε πλέον να τα λέμε!
      Τις φιλούρες μου

      Delete
  9. Επιτέλους μπακ και καλό το μπακάπ σου!
    Το παρατράβηξες... είσαι η τελευταία της μπλοκογειτονιάς που έμεινε πίσω ν' απολαμβάνει τις βροχές απ΄ το νησί ή εκεί δεν έκανε κατακλυσμούς;
    Ευτυχώς που ενημερώνεις για τα νεώτερα του G και αυτούς που σπάνια ανοίγουν τη ΤV!
    ΑΦιλάκιαααααααααααααα δροσερά αλλά όχι ακόμα φθινοπωρινά! (έτσι θέλω!) :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Πράγματι άργησα να επιστρέψω και αν δεν ήταν οι συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας των κατοίκων που βγήκαν στους δρόμους και ζητούσαν να τους αδειάσω επιτέλους την γωνιά και όπου ακούστηκαν συνθήματα όπως.... "Εμπρός λαγοί στην πρώτη την γραμμή να φύγει η xristin και οι κυνηγοί", και ......"Στάλιν πατέρα κάνε την xristin πέρα" και....."Τέρμα πια στις μαλακίες,τέρμα στα μπάνια της xristin και τις ηλιοθεραπείες"….. ακόμη εκεί θα ήμουνα.
      Τις φιλούρες μου

      Delete
  10. Καλώς όρισες Χριστινάκι!
    Το πόσο μας έλειψες δεν λέγεται!
    Γέλασα απίστευτα με την κυρία με τα βρακιά!
    Χαχαχαχαχαχα!!!
    Η ενημέρωση που μας έκανες μέσα σε λίγες γραμμές τι να πω, τύφλα να έχει ο Ευαγγελάτος και ο Χατζηνικολάου.
    Βρε μήπως να μας λες εσύ τις ειδήσεις;;
    Πολλά φιλιά και υπομονή!
    Και η καθημερινότητα έχει την γλύκα της.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Έλενα, πράγματι η καθημερινότητα έχει την γλύκα της!
      Το κατάλαβα όταν αντίκρισα τα βρακιά του γείτονα!χα,χα,χα,χα
      Λοιπόν καλή συνέχεια σε όλους μας και καλό φθινόπωρο

      Delete
  11. Που να φανταστώ ότι ήσουν ακόμα σε διακοπές.Γι' αυτό κατέβασες το διακόπτη!Και μόλις τον ξανάναψες μας τρόμαξες λιγάκι με τον τίτλο!Είπα αμέσως "πάει το 'κλεισε το μαγαζί!":-)
    Πάντως μας έλειψαν οι πλακίτσες σου και γι' αυτό χαίρομαι πολύ πρώτα απ' όλα που είσαι καλά, που πέρασες τόσο όμορφα, ανανεώθηκες κι είμαστε πάλι μαζί παρέα με το αστείρευτο χιούμορ σου!Η επιστροφή σου στην καθημερινή ζωή σε έβαλε κατευθείαν στην πραγματικότητα..!Κι όσο για τον ΕΝΦΙΑ μη στεναχωριέσαι διόλου... τόσα και τόσους συνηθίσαμε, θα τον συνηθίσουμε κι αυτόν!
    Να 'σαι πάντα καλά καλή μου φίλη και δε θα σου πω ακόμα καλό φθινόπωρο για να μη σε ξενερώσω τελείως!:-)
    Αφήνω την καλημέρα με την αγάπη μου!!!:-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Το μαγαζί δεν κλείνει Νίκο.
      Δεν μου το επιτρέπει η πολιτική ηγεσία της χώρας.
      Μιλάμε για μεγάλες μαζόχες.
      Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και σου εύχομαι καλό φθινόπωρο
      Σου στέλνω την καληνύχτα και την αγάπη μου

      Delete
  12. Xristin σε καλωσορίζω κι εγώ και σε ενημερώνω ότι ένα σημείο G περιδιάβαινε όλο το καλοκαίρι μέσα στη λάβρα κάτω από την Ακρόπολη αλλά δεν νομίζω να το αναζητούσε κανείς, έχεις τίποτα υπόψη σου;;;Εγώ ψάχνω αθέατο σημείο να απλώνω τα βρακιά μου και δεν βρίσκω.....βολεύομαι προς το παρόν με την απλώστρα μέσα στο σαλόνι....Καλή συνέχεια εύχομαι και όταν μαζευτείτε για τα καλά με την άλλη Ανδριώτισα, κανονίζω συνάντηση στρογγυλής τραπέζης...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Είδες σημείο G να κάνει τσάρκες κάτω από την Ακρόπολη;
      Δικό μου είναι Κλαυδία γιαυτό μάζεψε το και όταν γίνει η συνάντηση στρογγυλής τραπέζης μου το επιστρέφεις.
      Και τόλεγα εγώ ότι δεν μου βγαίνουν οι αριθμοί!χα,χα,χα,χα
      Η άλλη Ανδριώτισα μαζεύτηκε μεν αλλά είναι έτοιμη να ξαναφύγει για.....Δαλματικές ακτές!
      Θα την ακολουθήσω και εγώ και όταν επιστρέψουμε θα την κάνουμε την συνάντηση δεν μας γλυτώνει.
      Τις φιλούρες μου

      Delete
  13. Καλωσόρισες το λοιπόν Χριστινάρα μας και καλό Σεπτέμβρη! Όπως πολύ καλά γνωρίζεις, εγώ απέχω (που λέει ο λόγος) από το blogging, επειδή την έχω δει ακόμα καλοκαίρι. Τι; Ήρθε το φθινόπωρο; Με γελάσανε;;; Ε, από Σαμαροβενιζέλια δεν περίμενα και τίποτα καλύτερο να σου πω την αλήθεια μου, μαμώ τον ενφια τους μέσαααααααα !! Φιλούμπες και τουλούμπες :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Καλό Σεπτέμβρη Joan αν και εσύ την βλέπεις ακόμα καλοκαίρι και καλά κάνεις μάνα μου γιατί μόνο με γεμάτες μπαταρίες θα την βγάλουμε και φέτος!
      Για του χρόνου βλέπουμε
      Τις φιλούρες μου

      Delete
  14. Καλωσόρισες Σεπτέμβρη!!! Καλέ Χριστίνα ήθελα να πω. Νέα, θέλω πολλά νέα για την κατσίκα του γείτονα και τα τοιαύτα. Πήγες να φυλάς τα γεράνια της Άνδρου και άφησες τα της Αθήνας να ψυχοραγούν. Προσωπικά δεν αντέχω διακοπές διαρκείας σε ένα μέρος. Μου φαίνονται εξορία. Έτσι φέτος, μεσοβδόμαδα δραπετεύαμε δυο τρεις μέρες για Χαλκιδική και την τρίτη, κατά τας Γραφάς, πίσω στην γενέθλια. Και του χρόνου Χριστίνα, πολλά φιλιά για καλό φθινόπωρο.!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ντίνο δεν φαντάζεσαι πόσο χαίρομαι που βρίσκομαι πάλι στις επάλξεις τις......μπλογκόσφαιρας και επικοινωνώ με τα φιλαράκια.
      Έχεις δίκιο με τις διακοπές διαρκείας.Κάπως έτσι το βίωσα και εγώ γιατί ήταν πρώτη φορά φέτος που δεν το κούνησα ρούπι από το νησί.Δυστυχώς αυτό συμβαίνει όταν υπάρχει εξοχικό σπίτι.Σε "αναγκάζει" να το φας στην μάπα όλο το καλοκαίρι.Για να στανιάρουμε θα την κοπανήσουμε για λίγες μέρες προς Δαλματικές ακτές να αλλάξουμε εικόνες και παραστάσεις.Ελπίζω να καταφέρω να σας έχω ρεπορτάζ
      Να είσαι καλά Ντίνο
      Τα φιλιά μου

      Delete
  15. Γουελκαμ μπακ xristin! Παραλίγο να ξεχειμωνιάσεις στο Νησί!
    Πες μου αν συμπαρέσυρες και τη Φλώρα :))))
    Καλό χειμώνα λοιπόν!
    Φιλιά!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Να ξεχειμωνιάσει η xristin στο νησί;
      Never,γιατί δεν γίνεται μάνα μου να ξεχειμωνιάσει μια βλάχα σε νησί!
      Η Φλώρα επέστρεψε και αυτή και όπου νάναι θα δώσει στίγμα.
      Τις φιλούρες μου

      Delete
  16. Γύρισες !!!! Τι καλά , πέρασες ωραία μη μου πεις !!!!! Αφού είναι όλα στη θέση τους πάλι καλά!!!!
    Καλό φθινόπωρο!!!! Με τις φιλούρες μου!!1

    ReplyDelete
    Replies
    1. Γύρισα και εγώ και η Φλώρα αλλά θα .....ξαναφύγουμε για ένα ταξιδάκι και μετά τα λέμε.
      Καλό φθινόπωρο και σε σένα nikol
      Πάρε και τις φιλούρες μου

      Delete
  17. Καλώς μας έφυγες γλυκιά μου!
    Με τον ΈΝΦΙΑ δυστυχώς θα'χουμε να ασχολούμαστε παραπάνω απ'οτι με την
    εύρεση του σημείου G :)
    Καλό και αυτό!
    Πως τα κατάφερε ο Σαμαράς μόνο αυτός ξέρει!!

    Καλό Φθινόπωρο γλυκιά μου!

    Φιλούθια πολλά!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Εγώ zoyzoy λέω να ασχοληθώ με την.....μαγειρική και να αφήσω τον ΕΝΦΙΑ να κουρεύεται!
      Γιατί γελάς;Δεν με πιστεύεις;
      Ξέρεις τι θαύματα μπορώ να σου κάνω εγώ;
      Μην βλέπεις που είμαι σεμνή και ταπεινή και δεν τα διαλαλώ!
      Να σου κάνω εγώ μηλόπιτα να γλύφεις τα δάχτυλα σου.
      Μην μου ζητήσεις όμως άλλο γλυκό.
      Μόνο ένα ξέρω!χα,χα,χα,χα,χα
      Τα φιλιά μου και καλό βράδυ

      Delete
  18. Σεπτέμβριος 20014
    Nα πω ευτυχώς ; Να το πω . Όλα αυτά λοιπόν που παράτησες πίσω σου , πριν από έναν μήνα , έτσι και τα ξαναβρήκες τώρα , τις τεράστιες κυλόττες της γειτόνισσας ,τα σώβρακα του συζύγου της ,τον σκύλο του γείτονα να τα κάνει στην πιλοτή και ούτω καθεξής . Διαπιστώνω όμως από την ανάρτησή σου ότι άφησες ασχολίαστο ένα τρομερό γεγονός που συνέβη όταν έλλειπες στην Άνδρο .Την παραίτηση του Κουκοδήμου . Εγώ όταν άκουσα ότι παραιτήθηκε ο Κουκοδήμος από υφυπουργός Παιδείας στην αρχή ξαφνιάστηκα και όταν ο νους μου πήγε στο κόστος που θα πληρώσουμε εμείς οι Έλληνες για αυτή την απώλεια ενός τόσο φωτισμένου πολιτικού ανδρός , τρομοκρατηθηκα .
    Η παραίτηση αυτή xristin δεν σου έκανε καμία εντύπωση ; Δεν σε συγκλόνισε ;

    ReplyDelete
    Replies
    1. Χάσαμε τον Κουκοδήμο ΝΕΡΩΝΑ και η γη τολμάει ακόμη να γυρίζει;
      Πάει χάλασε ο κόσμος!
      Τις φιλούρες μου

      Delete
  19. Kαλά κουράγια -πλέον- στην ασθμαίνουσα Αθήνα.
    Καλό χινόπωρο.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Από κουράγια να φαν και οι κότες!
      Από φράγκα έχουμε ξεμείνει!χα,χα,χα,χα
      Περιμένουμε πως και πως τις...... εξαγγελίες του Αλέξη!
      Καλό φθινόπωρο

      Delete
  20. καλώς βρεθήκαμε...εύχομαι να πέρασες καλά στην πατρίδα σου...ωραίες όλες οι φώτος ..αυτές με την κίνηση, πώς το κάνεις;

    ReplyDelete
    Replies
    1. H Άνδρος δεν είναι η πατρίδα μου καθότι είμαι μια βλάχα του κερατά.
      Οι φωτό με την κίνηση είναι δημιούργημα του http://www160.lunapic.com/editor/
      Τρέξε να ενημερωθείς και περιμένω ωραίες εικόνες στο κονάκι σου.
      Αν αντιμετωπίσεις κάποιο πρόβλημα μπορώ να σε βοηθήσω με e-mail στο οποίο θα σου εξηγώ βήμα,βήμα τον τρόπο που θα το χρησιμοποιήσεις
      Τα φιλιά μου

      Delete
  21. Καλωσήρθες και που θα πάει, ψάξε ψάξε, θα το βρούμε το σημείο G, χαχαχα!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Να είσαι καλά Γιώργο και καλό ψάξιμο!
      Τα φιλιά μου

      Delete
  22. Καλως μας ήρθες Χριστινακι μου ..χι.χι. το πηρα είδηση μετα τρείς μέρες..χι.χιχ. είδες τι γρήγορο πιστολι που είμαι;; χι.χι. αφού χασαμε το σημειο τζί.......βαριεμαι να το γραφω αγγλικα..χι.χι. να ψαξουμε για αλλο σημειο.. δεν καταλαβα....!!!.. ενα και μοναδικό είναι;; ουουου σημεία να θες..!! .. Καινούργιου και υπολυποι .. καλέ αυτά ειναι ξεπερασμενα ακομα εκεί είσαι..!! απο ότι βλέπ πέρασες καλά στην Ανδρο και του χρόνου Χριστινκι... και εδώ ακομα καλοκαιρι εχουμε αν εκξερεσεις στην αρχη του μηνα μαθι δυο μερες που συνέφιασε μονο λίγο...αντε να έχεις ένα όμορφο Φθινόπωρο.... πως θα το καταφέρεις .. ο Θεο΄ς ξερεις.. φιλακιααααααααα χαρήκαμε που μαζευτηκες..χι.χχ.

    ReplyDelete
  23. Καλώς μας ήρθες , Χριστινάκι !!!!! Μας έλειψες !!!!!!!!!
    Απίθανη η ανάρτησή σου - γέλασα με την ψυχή μου !!!! Να είσαι καλά !!!!

    ReplyDelete
  24. Εγώ πάντως βρήκα που βρίσκεται το σημείο G.
    Διάβασε εδώ (το 5) αλλά μη το πεις σε κανέναν.

    Καλώς ήρθες.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...