ΚΛΙΚΑΡΟΥΜΕ!ΔΕΝ ΛΟΥΦΑΡΟΥΜΕ!

Friday, April 1, 2011

Επιλέγοντας τον.......doctor!



Ντρίν!
184 εκεί;
Όχι,184 εδώ!
Γιατί λέτε όχι αφού είσαστε το 184;
Γιατί δεν είμαστε εκεί,είμαστε εδώ!
Για εσάς εδώ κυρία μου, για εμένα εκεί κυρία μου!
Δεν ξέρω τι μου λέτε,εγώ πάντως ξέρω ότι το 184 για μένα είναι εδώ!Για σας δεν ξέρω που είναι!
-Ότι πείτε κυρία μου. Θα ήθελα να κλείσω ένα ραντεβού με τον ορθοπεδικό Σπαζοχεράκη.
-Δυστυχώς το πρώτο ραντεβού με τον Σπαζοχεράκη είναι μετά από 1.5 μήνα.
-Δηλαδή, ζήσε Μάη μου να φας τριφύλλι!
-Δυστυχώς ο Σπαζοχεράκης είναι "κλειστός" μέχρι τότε.
Αλλά επειδή το καλό το παλικάρι ξέρει και άλλο μονοπάτι,ρωτάμε μελιστάλακτα για να μην πάρει ανάποδες το ..184(είναι ευαίσθητο το καημένο)
-Αφού δεν μπορώ να κλείσω με γιατρό του ΙΚΑ θα ήθελα ένα ραντεβού με γιατρό συμβεβλημένο με το ευαγές αυτό ίδρυμα (του ΟΠΑΔ,ΟΑΕΕ)και θα ήθελα ο γιατρός να είναι της περιοχής διαμονής μου(το θράσος μου ξεπερνάει το μπόι μου).
-Ναι κυρία μου. Που μένετε;
-Στην περιοχή Σπασμένα νεύρα,στην οδό Σπασμένα φτερά.
-Μπορείτε να επιλέξετε ανάμεσα στους παρακάτω γιατρούς της περιοχής σας:
1) Σπαζοποδαράκης στην οδό..........τηλ...
2) Σπαζοκεφαλάκης στην οδό..........τηλ...
3) Σπαζογοφάκης στην οδό ..........τηλ...
4) Σπαζοαρχιδάκης στην οδό.........τηλ...
Τι λέτε καλέ!
-Δηλαδή εγώ τώρα μπορώ να διαλέξω έναν ορθοπεδικό ανάμεσα από τόσους Σπαζο-ορθοπεδικούς;
-Ναι κυρία μου,να διαλέξετε,να τον πάρετε τηλέφωνο και να κλείσετε ραντεβού.
Όπα,εδώ είμαστε!
Δεν χάνουμε χρόνο και τηλεφωνούμε στον Σπαζοποδαράκη(σιγά μην πάρω τον Σπαζοαρχιδάκη).
-Κύριε Σπαζοποδαράκη,μπορώ να κλείσω ραντεβού;
-Για πότε θέλετε να κλείσετε ραντεβού;
-Για......αύριο(ξαμολάω ανερυθρίαστα την ρουκέτα)
-Για αύριο δεν μπορώ αλλά για μεθαύριο στις 11:00 μπορούμε να κλείσουμε.
-ΟΚ. Μεθαύριο θα είμαι στο ιατρείο σας.
Κλείνω το τηλέφωνο και μένω με το στόμα ανοιχτό,το ακουστικό στο χέρι και μετά τσιμπιέμαι μην πιστεύοντας αυτά που συνέβησαν.
Έκλεισα ραντεβού για μεθαύριο!
Μα που βρίσκομαι;Στην Ελλάδα, στην Αγγλία η ..........στις Βρυξέλλες(γεια σου Triton)
Δεν ξέρω εσείς τι λέτε αλλά εγώ την λαμπάδα(αυτήν την μεγάλη......όσο το .......μικρό του μπόι)
θα την ανάψω για τον Ανδρέα Λοβέρδο,για να τον έχει καλά η Παναγία Τουρλομάτα μετά της Βλέπουσας,Δακρυρροούσας,Ψυχοσώστρας και οπωσδήποτε της Τριχερούσας.
Και να σας πω και κάτι ακόμη.
Η λυσσασμένη αντίδραση που βλέπω από τους γιατρούς σε κάτι καινούριο που πάει να προκύψει, που με το φτωχό μου μυαλό ακούγεται ελκυστικότατο(ε δεν είναι και λίγο να μπορώ να διαλέξω όποτε θέλω τον.....Σπαζοαρχιδάκη) με κάνει να σκέφτομαι ότι θίγονται πολλοί μα πάρα πολλοί βολεμένοι και περιχαρακωμένοι στο βόλεμα τους και τις επικρατούσες διαστρεβλώσεις του συστήματος που δεν θέλουν με τίποτα να αλλάξουν.
Σας αφήνω τώρα για να πάω να αγοράσω την λαμπάδα!
Και όπως είπαμε ,την μεγάλη για να πιάσει τόπο η ευχή μου,γιατί όταν γίνεται κάτι καλό ας έχουμε την μεγαλοψυχία να το αναγνωρίζουμε.




Bookmark and Share

23 comments:

  1. Ώστε έτσι πουλάκι μου ,πήρες το 184 και έκλεισες ραντεβού με doctor γιά την επόμενη μέρα.
    Δεν σου έχουν πεί ότι για να είναι επιτυχιμένο ενα πρωταπριλιάτικο ψέμα πρέπει να έχει έστω και μια μικρή αληθοφάνεια.
    Του χρόνου την πρωταπριλιά να γράψεις ότι μας ξαναδίνουν τον..... 13ο και 14ο μισθό με προσαύξηση 10%, ε.. αυτό το ψέμα μπορεί να γίνει πιστευτό,αλλά οτι έκλεισες ρατεβού στο 184 για την επομένη μέρα, αυτό είναι τερατώδες ψέμα, ποιός θα σε πιστέψει;.

    ReplyDelete
  2. Καλό μήνα Απρίλη.
    Να έχουμε έναν υπέροχο ανοιξιάτικο μήνα
    γεμάτο υγεία χρώματα κι αρώματα λουλουδιών!
    Ενα μήνα με διάθεση χαρούμενη και σκέψεις αισιόδοξες!!!

    Εισαι φοβερη!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  3. Να είσαι καλά βρε xristin μου έφτιαξες την μέρα :)

    ReplyDelete
  4. Καλό μήνα!Η ευχή είναι ειλικρινής,ο μήνας όμως είναι ο Απρίλης,για αυτό δεν εγγυώμαι για του λόγου το αληθές...χα,χα,χα!

    ReplyDelete
  5. Πρός Νέρων:
    Κοίτα μέρα που βρήκα να ανάψω λαμπάδα στον Λοβέρδο!
    Θα καώ στην κόλαση η ψέυτρα γυνή!

    ReplyDelete
  6. Θα δείξει το σύστημα λίγο αργότερα!!

    καλο μηνα!!!

    ReplyDelete
  7. Όλα καλά , αλλά γιατί θέλεις γιατρό του ΟΠΑΔ και όχι του ΙΚΑ;

    ReplyDelete
  8. Σύνταγμα της Ελλάδος
    Άρθρο 14
    Παράγραφος 1
    Έκαστος δύναται να εκφράζει και να διαδίδει προφωρικώς ,εγκράφως και δία του τύπου τους στοχασμούς του, τηρών τους νόμους του κράτους.
    Παράγραφος 2
    Ο τύπος είναι ελεύθερος . Η λογοκρισία και παν άλλο προληπτικόν μέτρο απαγορεύονται.

    ReplyDelete
  9. Ελα ρε στο 184 το συντομότερο ραντεβού είναι 1μήνα!
    Καλά 40άντα δηλαδή!
    Στο Πάγκαλο δηλαδή τι θ'ανάψεις κολόνα του Παρθενώνα:))

    Καλό μήνα με φιλιά θαλασσινά!

    ReplyDelete
  10. Γίνε ταρίφας παιδί μου να βρεις την υγειά σου! Τι ΙΚΑ και ΣΥΚΑ? :-)
    ΟΑΕΕ... Πας, κατσικώνεσαι απ΄έξω απ'το ιατρείο (τηρώντας μόνο την προτεραιότητα των ανθρώπων που βρίσκονται εκεί) και αν θέλει ας μη σε εξετάσει!
    Αλλά έτσι είναι... όποιος (-α) λέει ψέμματα θα καεί (όχι στη κόλαση, αλλά) στην ουρά του 184...
    Καλό Μήνα να έχεις! :-)

    ReplyDelete
  11. Πρός Triton:
    Καλό είναι να κρατάς τις επιφυλάξεις σου,ειδικά όταν αφορα γεγονότα που διαδραματίζονται τον μήνα του ψεύδους,τον .......Απρίλιο!Χα,Χα!

    ReplyDelete
  12. Πρός Coula:
    Να ευχόμαστε να δείξει ότι μπορεί να λειτουργείσει για το καλό όλων μας.
    Να κερδίσουμε έχουμε,όχι να χάσουμε!

    ReplyDelete
  13. Πρός Νέρων:
    Εγώ θέλω γιατρό του ΟΠΑΔ;
    Η μαιμου τον θέλει!
    Εγώ γιατρός νάναι και ότι νάναι!
    Οσων αφορά το Σύνταγμα της Ελλάδας για την ελευθερία της έκφρασης,και εγώ και ο Βολταίρος μαζί σου.

    ReplyDelete
  14. Πρός zoyzoy:
    zoyzoy ορκίζομαι ενώπιον θεού και ανθρώπων ότι το ραντεβού κλείστηκε όπως ακριβώς το περιγράφω!
    Και αν λέω ψέματα ας καώ στην κόλαση μέχρι ....... να σταματήσει τα σαρδάμ ο ΓΑΠ!
    Τι άλλη θυσία να κάνω για να σε πείσω;

    ReplyDelete
  15. Πρός caeser:

    Όταν λες ΟΑΕΕ εννοείς αυτόν τον Οργανισμό Ακηδεμόνευτης Επιλογής Ευθανασίας;
    Γιατί αν αυτόν εννοείς,τότε εγώ σου λέω ότι προτιμώ το δικό μου Ίδρυμα Κρατικής Αναισθησίας (το ΙΚΑ ,ντε)
    Η δύναμη της συνήθειας βλέπεις!

    ReplyDelete
  16. Πρός SKPOYTZAKOS:
    Απο το στόμα σου και στου Θεού το ους!
    Ευχομαι όλα τα καλά του....Απριλίου!

    ReplyDelete
  17. ΠΟΙΑ ΜΑΪΜΟΥ;

    ReplyDelete
  18. Για τον Βολταίρο συμφωνώ!.

    ReplyDelete
  19. Τελικά xristin δεν μας είπες τι έγινε με το ραντεβού. Πήγες στον γιατρό ή δεν σε δέχτηκε το σύστημα; Γιατί δεν ξέρω αν γνωρίζεις λόγω του ότι μπήκαν όλη οι γιατροί στην ηλεκτρονική συνταγογράφηση και όλες οι επισκέψεις πλέον περνιούνται ηλεκτρονικά από τους γιατρούς, είτε κάποιοι από αυτούς δεν έχουν ιδέα από υπολογιστές, είτε το σύστημα συνέχεια "κρεμάει" και σου λέει ο γιατρός "δεν μπορώ να σας εξετάσω γιατί δεν σας δέχεται το σύστημα". Οπότε σε στέλνει στο ταμείο που ανήκεις για να λύσουν το πρόβλημα από εκεί. Άκου εκεί δεν με δέχεται το σύστημα! Και τι είναι το σύστημα που δεν με δέχεται; Χα χα χα έχει πολύ πλάκα. Αλλά για φαντάσου κάποιον ηλικιωμένο που υποφέρει και πρέπει να εξεταστεί; Την φέρνει την μαγκούρα στο κεφάλι του γιατρού ή όχι;

    ReplyDelete
  20. Πρός Σάββας:

    Σάββα,το σύστημα με δέχτηκε με ανοιχτές τις αγκάλες .
    Ο Σπαζοποδαράκης άψογος. Μόνο καφέ δεν μου σέρβιρε ο γλυκούλης μου.
    Το σύστημα δεν με κρέμασε γιατί ο γιατρός δεν είχε μανταλάκια(sorry κομπιούτερ).
    Με μανιβέλα πορεύεται ο Σπαζοποδαράκης.
    Κατά τα άλλα,όλα καλά!

    ReplyDelete
  21. Πρός Νέρων:

    Ατιμο,άτιμο!
    Κάτι θέλεις να πείς εσύ,αλλά οι καλοί τρόποι δεν σου το επιτρέπουν!
    Αφού είπαμε.Εχουμε πάρει άδεια απο τον Βολταίρο!

    ReplyDelete
  22. Βρε παιδιά μπας και άλλαξε κάτι και δεν το μάθαμε;
    Με τέτοια ταχύτητα εξυπηρετούνται στις μέρες μας οι πολίτες;
    Εεεεεεε λοιπόν είμαι πολύ πίσω.....

    ReplyDelete
  23. Πρός Ιωάννα:
    Ναι καλέ!
    Εχουν βάλει όλοι 5-η και τρέχουν......να σε εξυπηρετήσουν!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...