ΚΛΙΚΑΡΟΥΜΕ!ΔΕΝ ΛΟΥΦΑΡΟΥΜΕ!

Sunday, April 10, 2011

Η κατουρο-οδήσσεια ενός δημοτικού άρχοντα!


Συμμερίζομαι απόλυτα την αγανάκτηση του δημάρχου Θεσσαλονίκης,Μπουτάρη που έτρεχε από δημόσιο ουρητήριο,σε κοινόχρηστο αποχωρητήριο θέλοντας να αδειάσει την παραφουσκωμένη ουροδόχο κύστη του,και τα βρήκε όλα κλειστά.

Δεν ξέρω που άδειασε τελικά την κύστη του ο δήμαρχος (ελπίζω όχι σαν τον σκύλο κάτω από το δέντρο με ανασηκωμένο το πόδι) αλλά συμπάσχω πλήρως μαζί του.
Το έκανε θέμα μάλιστα ο άνθρωπος στο Δημοτικό Συμβούλιο στιγματίζοντας την υφιστάμενη κατάσταση.
Επειδή ο δήμαρχος μια ακράτεια φαίνεται να την έχει ο γλυκούλης μου, υπάρχει ελπίς για τα ουρητήρια της Θεσσαλονίκης.
Για την Αθήνα δεν εγγυάται κανείς καθότι ο δήμαρχος Καμίνης και μικρότερος είναι και τον κόβω ικανό να ελέγξει καλύτερα την επαναστατημένη κύστη του.
Για φανταστείτε έναν τουρίστα να θέλει να αδειάσει την κύστη και να μην βρίσκει ουρητήριο.
Πάει περίπατο ο μεγαλεπήβολος σχεδιασμός της τουριστικής ανάπτυξης.
Κενός περιεχομένου.
Από το.........τσίσα του Γερμανού κρεμόμαστε,ας το καταλάβουμε επιτέλους.
Γιατί με άλλη διάθεση θα περιηγηθεί ένας ....ξαλαφρωμένος τουρίστας από έναν ....... παραφουσκωμένο τουρίστα.
Γιαυτό προτείνω να γεμίσει η πόλη με βελάκια που θα τον κατευθύνουν όχι στην Ακρόπολη,που κάνει μπάμ πάνω στον βράχο της,αλλά ......στα δημόσια ουρητήρια.
Το μόνο που με παρηγορεί είναι ότι όλοι,είτε πολιτικοί είτε δήμαρχοι,είτε απλοί πολίτες,κάποια στιγμή μοιραζόμαστε την ίδια αγωνία όταν η ουροδόχος κύστη μας αποφασίσει να ζητήσει επιτακτικά το άδειασμα της.
Η ισότητα σε όλο της το μεγαλείο.
Ότι και να σας πω εγώ,καλύτερα να διαβάσετε την ανάρτηση του καλού φίλου(πλέον) και καλύτερου ακόμη μπλογκεράκια Taxi-δάκια ο οποίος περιγράφει με σπαρταριστές λεπτομέρειες την κατουρο-οδήσσεια ενός οδηγού ταξί.
Απολαύστε τον! http://taxi-dakia.blogspot.com/2011/02/to-pee-or-not-to-pee.html

Bookmark and Share



23 comments:

  1. Στις Βρυξέλλες την έχουν στήσει την φάμπρικα.Δεν υπάρχει χώρος για ουρητήρια,τον ρόλο τον έχουν αναλάβει τα ρεστωράν και καφέ,όπου όμως αν δεν ακουμπήσεις απο 35-50 σεντς την κατούρησες...!Αυτό ισχύει και στους κινηματογράφους!Ακριβή η κύστη στο Βέλγιο,θα μου πείς φούσκα είναι κι αυτή,θα γλίτωνε απο την μόδα?

    ReplyDelete
  2. Πλακα πλακα, τα δημοσια ουρητηρια ειναι απαραιτητα! Σκεψου ποσες φορες εγκατελειψες τα ψωνια και την αγορα γιατι κατουριοσουν!!!
    Εγω παντως πολλες φορες!!!!!!

    ReplyDelete
  3. Παιδιά όταν είσθε στο εξωτερικό μην κρατιέστε.
    Προσωπικά άνετα δρασκελώ τα cafe χωρίς ποτέ κανείς να μου ζητήσει να πληρώσω κάτι. Πρόσφατα έκανα ένα άνετο κατούρημα στο cafe de la Paix, απέναντι από την Opera, στο Παρίσι. Πολυτέλεια και μουσική μέσα στο WC. Αλλά και τις προάλλες σε ένα σχετικά καθαρό wc εδώ στην πόλη μας στη Νέα Κρήνη. Καλό απόγευμα και καλά και εύκολα ξελαφρώματα.

    ReplyDelete
  4. Εγώ στο τελευταίο μου ταξίδι στη Αθήνα βρήκα την υγειά μου στο Mail τι χλιδή αδελφάκι μου χαίρεσαι να αδειάζεις και να ξαναδειάζεις μιλάμε!

    Φιλιά θαλασσινά!

    ReplyDelete
  5. Τι είναι αυτά τα αναχρονιστικά που μας λέει ο Μπουτάρης ;
    Εδώ το Βρετανικό Ιδρυμα National Trust ( Εθνικής κληρονομιάς )συστήνει απο το 2004 στους Βρετανούς το υπαίθριο κατούρημα για την ανάπτυξη του πράσινου. Μάλιστα τονίζει οτι τα ανδρικά ούρα είναι πιό ωφέλιμα για την χλωρίδα απο τα γυναικεία λογω μειωμένης οξύτητας και ζητά απο τους δήμους την κατάργηση των δημόσιων ουρητηρίων.
    Δεν ακούτε ούτε αυτό που λέει ο ΓΑΠ για πράσινη ανάπτυξη στΟ Ελλάδα;. Δηλαδή να καταργήσουμε τα ουρητήρια και να καθιερώσουμε και εδώ το υπαίθριο κατούρημα ;.

    ReplyDelete
  6. Πρός Triton:
    Τι είναι καλέ 30-50 σέντς;
    Οταν κατουριέσαι,δίνεις και......ομόλογα για να ξαλαφρώσεις!

    ReplyDelete
  7. Πρός Coula:
    Εμένα μου τα λές αυτά Coula,που έχω αφήσει στην μέση ψώνια και ψώνια,το ψώνιο!
    Τύφλα νάχει η κατουρο-οδήσσεια του Μπουτάρη!

    ReplyDelete
  8. Πρός Dinos-art:
    Δηλαδή για να καταλάβω εσύ μπήκες περήφανος στο cafe de la Parix και πήγες ντουγρού για κατούρημα;
    Ούτε έναν καφέ για να δικαιολογήσεις το ξαλάφρωμα;
    Τι ρωτάω βραδιάτικα,ε;

    ReplyDelete
  9. Πρός zoyzoy:
    Εσύ ήρθες στην Αθήνα και......ξαλάφρωσες!
    Αν είναι να το χαίρεσαι τόσο πολύ,να σε βλέπουμε πιο συχνά στην Αθήνα!

    ReplyDelete
  10. Πρός Νέρων:
    Ε, αν είναι να φουντώσει η χλωρίδα της πατρίδας μου με το κατούρημα μου,θα το κάνω το καθήκον μου,γιατί έναν πατριωτισμό και μια εθνική υπερηφάνεια την έχω η γυνή!

    ReplyDelete
  11. Σιγουρα ειναι απαραιτητα.Θα παω απο εκι στο φιλο σου για να διαβασω.
    Μιά νεα εβδομάδα ξεκινάει με ελπίδες και αισιοδοξία πως όλα θα πάνε καλά!!!!!!!
    Καλη εβδομαδα να εχουμε.

    ReplyDelete
  12. ΠΡΟΣ Xristin
    Μπράβο σου να ουράς στο χώμα για να φουντωνει η αχλαδια ,αλλά πρόσεχε να μην ουράς στην θάλασσα γιατί όπως είπε και ένας μεγάλος πολιτικός εκ Θεσσαλίας "άμα κατράς στην θάλασσα θα του βρείς στ΄αλάτ"

    ReplyDelete
  13. Ένα μικρό "τσουνάμι" από e-ατυχίες χτύπησε τον υπολογιστή μου τις τελευταίες μέρες και απείχα για λίγο από την blogο-γειτονιά... Όταν μπήκα όλο αγωνία να δω τι γίνεται, διαπίστωσα μια αυξημένη επισκεψιμότητα στην ανάρτηση "to pee or not to pee" και απόρησα... Μέχρι και σχόλιο βρήκα!
    "Μπα...μπα... πως και τους έπιασε ...κατουροενδιαφέρον?" αναρωτήθηκα. Μετά από ..."επισταμένη" έρευνα ανακάλυψα την ...πέτρα του σκανδάλου!
    Αχ, βρε Xristin (σκανδαλόπετρα!) με το κατουρο-promotion που μου κάνεις... Νά'σαι καλά! :-)

    Παραδέχομαι όμως, ότι αγγίζεις το θέμα με μια διαφορετική οπτική, που πέρα από το χιούμορ, οδηγεί και σε συμπεράσματα για την ανάγκη δημοσίων ουρητηρίων, όπου φυσικά συμφωνώ απόλυτα μαζί σου! Πάντως, αυτή τη διάσταση που δίνεις, περί ισότητας, πολύ μου αρέσει! Όντως, η ανάγκη και η αγωνία για ανακούφιση, είναι ένδειξη ισότητας σε όλο της το μεγαλείο! Ότι και νά'σαι, από Δήμαρχος, μέχρι ...κλητήρας, η κύστη σου κάποια στιγμή, θα σε οδηγήσει σε αναζήτηση μέρους που θα θέλεις για να ανακουφιστείς... και αν δεν βρεις, θα τρέχεις σαν τον Μπουτάρη ή τον ταξιτζή! :-)

    ReplyDelete
  14. Πρός Caeser:

    Οι μπλογκόφιλοι στην κατουρο-οδήσσεια φαίνονται!
    Άντε και έλεγα,τι απέγινε αυτή η ψυχή;
    Ποιος παράξενος πελάτης να του έτυχε άραγε και τον μαράζωσε;
    Αλλά αν πρόκειται για μπλογκο-τσουνάμι,μικρό το κακό!

    ReplyDelete
  15. Πρός Νέρων:
    Νέρων,εσύ ψάχνεις να βρείς το αλάτι στην κατουρημένη θάλασσα,ενώ το δικό μου πρόβλημα είναι άλλο.
    Αυτός ο Θεός δεν έχει τον....Θεό του!
    Είναι δυνατόν να φρόντισε τα αντρικά ούρα να είναι πιο ωφέλιμα απο τα γυναικεία για την χλωρίδα,ένεκα οξύτητας(εσύ μου άνοιξες τα έρμητικά κλειστά μάτια για το θέμα).
    Η έλλειψη ισότητας των φίλων και στην οξύτητα των ούρων!
    Αμάν πιά,βρε Μεγαλοδύναμε Θεέ

    ReplyDelete
  16. Πρός ΣΚΡΟΥΤΖΑΚΟΣ:
    Γεια σου αεικίνητε ΣΚΡΟΥΤΖΑΚΟ!
    Σου εύχομαι καλή μελέτη στο Τaxi-δάκι!

    ReplyDelete
  17. Προς Xristin
    Ποιά ισοτητα ;. Ποιός θεός ;
    Αυτός ο θεός δεν είπε στην Εύα μετα το καταβρόχθισμα του μήλου : "Θα πολλαπλασιάσω εις πλήθος πολύ τας λύπας σου ,τας θλίψεις και τους στεναγμούς σου. Με πόνους θα γεννάς τα τέκνα σου ,θα εξαρτάσαι δε πάντοτε από τον άνδρα σου και αυτός θα είναι ο κύριος σου".
    Γένεση 3,16
    ( Η ανισότητα σε όλο το θεϊκο της μεγαλείο , και εσύ μου ζητάς από τον θεό ισοτητα στα ούρα ).

    ReplyDelete
  18. Xristin μετά τη δημοσιεύση του άρθρου σου, το θέμα συζητήθηκε στη βουλή. Δες σε αυτό το βίντεο απο κάτω πως σχεδιάζει ο κρατικός μηχανισμός να λύσει το πρόβλημα και να δώσει επιτέλους στους Έλληνες πολίτες τις καλύτερες δημόσιες τουαλέτες :-)

    http://www.youtube.com/watch?v=oNt2Qk4lcR8

    (όλοι έχουμε δικαίωμα στο όνειρο... φυσικά!) :-)

    ReplyDelete
  19. Πρός Caeser:
    Καλά είσαι φοβερός!
    Ποιό δημόσιο κατούρημα δεν έχω ξαναδεί!
    Και αν είναι να μας στρώσουν και κόκκινο χαλάκι θα τους ψηφίσω με τα.......τέσσερα και θα πω
    και ενα ποίημα!
    -Σαν βγείς στον πηγαιμό για την....χέστρα
    να εύχεσαι η εξουσία να σου στρώσει.....κόκκινο χαλί!
    Χα,Χα,Χα!

    ReplyDelete
  20. κι ο πανίκας τι έκανε;

    ReplyDelete
  21. Kαλώς με, ήρθα να υποβάλω τα σέβη μου, στην καλύτερη "Καβαφική" προσέγγιση που έχω δεί.
    Στέκομαι σούζα και υποβάλλω.
    ΄μέχρι να φθάσω στο ουρείν, πέρασα απο την προηγούμενη ζωή μου, και κόλλησα.

    Το δημόσιο, είναι το θέμα? ή το καθαρό!!!!

    ReplyDelete
  22. Πρός Elsa Maxwell:

    Καλώς την.....φαρμακόγλωσσα Elsa και ας άργησε!
    Ε,αν είναι να σταθεί και σούζα,συχωρεμένη αν και αργοπορημένη!
    Το μυστικό της προηγούμενης ζωής μαζί σου θα το πάρεις καλέ;

    ReplyDelete
  23. εεε, το διάβασα και το πέταξα. δεν θυμάμαι τίποτα.
    αργησα ε? είναι το τρένο, αργό, αυτό τον καιρό. και το καράβι, αργοκίνητο!


    είδα που έχετε λινκ σ' εμένα, προχθές το είδα και είπα αααααααααααααααααα! μόνη μου τελείως. Τι παίρνω?
    κάτι παίρνω , αλλά ξεχνάω τι!!!
    πάω παραπάνω... !

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...