ΚΛΙΚΑΡΟΥΜΕ!ΔΕΝ ΛΟΥΦΑΡΟΥΜΕ!

Sunday, March 7, 2010

ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΑΣ ΓΕΡΜΑΡΑΔΕΣ.

ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ ΘΑ ΤΗΝ ………..ΧΡΕΟΚΟΠΗΣΟΥΜΕ ΜΟΝΟΙ ΜΑΣ.

Διάβασα πρόσφατα για τον ηρωικό  συνταξιούχο των 800€ που αποφάσισε να παραχωρήσει την σύνταξη του στο κράτος για να βοηθήσει την οικονομία της χώρας και με έπιασε, μία ζήλια να το πω(που το σκέφτηκε πρώτος),ένα αίσθημα ιστορικής ευθύνης απέναντι στην λαβωμένη πατρίδα μου να το πω. Δεν ξέρω.
Πάντως με έβαλε στην διαδικασία να το σκεφτώ το θέμα.
Κάθισα λοιπόν και έβαλα επι τάπητος τα οικονομικά μου,μπάς και μπορέσω να εξοικονομήσω το κάτι τις για την πατρίδα μου.
Τα χρήματα μου λοιπόν είναι δεδομένα. Θα πρέπει να ξεκινήσω τις περικοπές και να δω τι θα εξοικονομήσω.
Ξεκινάμε.
1)ΚΟΜΜΩΤΗΡΙΟ-σιγά μην το έχω ανάγκη. Το κούρεμα θα το αναθέσω στην κολώνα του σπιτιού, γιατί βλέποντας με τη μαεστρία χειρίζεται το μικρό θαυματουργό ψαλιδάκι, κάνοντας γενικές εκκαθαρίσεις στον πλούσιο μύστακα του,τις τρίχες των αυτιών του και τις τρίχες τις μύτης του,η κουρούπα μου μπορεί να αφεθεί στα χεράκια του χωρίς αναστολές.Το λύσαμε και αυτό.
Μένει το χτένισμα το οποίο θα περιλάβει η "σιδερώστρα" μαλλιών που σκουριάζει ξεχασμένη στο συρτάρι τόσον καιρό,και που η οικονομική κρίση θα την κάνει χρήσιμο εργαλείο στην αντιμετώπιση των ατίθασων μπουκλών και να τις μετατρέψει σε πράσα.
2)ΕΣΩΡΟΥΧΑ-αυτό το γυναικείο φετίχ.
Τι τα θέλω τόσα βρακιά; Ακράτεια έχω;
7 και πολλά μου είναι.Βρακί και μπουγάδα.
Και γιατί από μπουτίκ;Καλά είναι και τα κινέζικα βρακιά.
Εχω δει εγώ κάτι κινέζικα χοντρά βρακιά, που και το καθημερινό πλύσιμο αντέχουν και τα κάνεις και ζιβάγκο αν το θέλεις, καθότι πολύ ευρύχωρα.
Και τι άνεση. Τέρμα οι πορδοκόφτες που και τον κ..ο μου πιέζουν και περπατάω σαν συγκαμένη.
3)ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΑ-η βασική πηγή οικονομικής αιμορραγίας των γυναικών.
Ήρθε η ώρα να λανσάρω new style.Φυσική ομορφιά και σε όποιον αρέσουμε, για τους άλλους δεν θα μπορέσουμε.
Με λίγη ψυχανάλυση και αποφεύγοντας τον καθρέπτη θα τα καταφέρω.
Αν δεν αντέξω αυτήν την απότομη αποτοξίνωση μπορώ να πετάω στην μούρη μου την υπόλοιπη ντοματοσαλάτα,που και ντομάτα έχει και το πολύ χρήσιμο αγγουράκι, γνωστό για τις καλλωπιστικές του ιδιότητες όταν το απλώσεις σαν μάσκα.


Πολυαγαπημένη μου πατρίδα!!Όσο και να έστυψα το κεφάλι μου δεν κατάφερα να βρώ άλλες πηγές εξοικονόμησης χρημάτων.
Θα πιεστώ πολύ και δεν το αντέχω.
Συγχώρεσε με γλυκιά πατρίδα!


Bookmark and Share

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...