ΚΛΙΚΑΡΟΥΜΕ!ΔΕΝ ΛΟΥΦΑΡΟΥΜΕ!

Friday, March 5, 2010

ΑΠΟΔΕΙΞΕ ΤΟ ΜΕ ………ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ!



Α όλα και όλα.
Η νέα κυβέρνηση είναι σαν την καλή νοικοκυρά.
Σου λέει (η κυβέρνηση πάντα),αφού δεν μπορώ να νοικοκυρέψω το μπ…..ο μου,ας νοικοκυρέψω τους υπηκόους μου. Εμάς δηλαδή.
Και έτσι μας φόρεσε το καπέλο των αποδείξεων.
Το τι απίθανοι διάλογοι ακούγονται δεν περιγράφεται.
Βρίσκεστε καλή ώρα στην λαϊκή και ζητάτε από τον αδύνατο και ισχνότατο Πακιστανό(το αφεντικό τρώει σουβλάκια δίπλα) απόδειξη για τα ραπανάκια.


-Τι να το κάνετε το απόδειξος κυρία μου;
-Τι σε νοιάζει εσένα τι θα κάνω την απόδειξη; Θα την βάλω στο στιφάδο να παριστάνει το φύλλο δάφνης.
-Εμείς ντεν ντίνουμε απόντιξος.
-Γιατί δεν δίνετε απόδειξη;
-Γιατι αφεντικός είπε ότι αν βάλουμε ταμειακός μηχανός μπορεί να μην αντέξει το κρύος και να πουντιάσει,και με το πολύ ζέστη να πάθει ηλίασος και να,να……ταβλιαστεί στο πάγκος (ετσι ντεν το λέτε εντώ στο Ελλάντα;)
Το μεγάλο πανηγύρι γίνεται στα νοικοκυριά τις βραδινές κυρίως ώρες, όταν η οικογένεια μαζεύεται γύρω από την ροτόντα με το κεντητό τραπεζομάντιλο της γιαγιάς και βγάζει από την τρίφυλλη ντουλάπα το κουτί από τα παπούτσια Nr50 του γιού(έριξε απότομα μπόι το σκασμένο) και αδειάζει το περιεχόμενο στο τραπέζι.
Έπειτα κάθε μέλος της οικογένειας δίνει αναφορά για τα πεπραγμένα της ημέρας.
-Εγώ, αναφέρει ο σύζυγος, μάζεψα από το καφενείο 5 αποδείξεις, γιατί οι φίλοι μου που είναι υπεράνω,τις παράτησαν, και εγώ με το πρόσχημα της ακράτειας επέστρεψα και τις άρπαξα κυριολεκτικά από τα χέρια του πελάτη του διπλανού τραπεζιού ο οποίος καιροφυλακτούσε να κάνει την μπάζα του. Τον πρόλαβα την τελευταία στιγμή.
-Εσύ γυναίκα τι έκανες σήμερα;
-Εκτός από κούρεμα και χτένισμα μάζεψα και 8 αποδείξεις από πελάτισσες του κομμωτηρίου, αφού της συγκλόνισα αφηγούμενη την πονεμένη ιστορία μιας χαμηλοσυνταξιούχου του ΙΚΑ,η οποία δεν πρόκειται να συμπληρώσει τις απαιτούμενες αποδείξεις ούτε τον αιώνα τον άπαντα,και κινδυνεύει να πληρώσει και φόρο από πάνω.
Το τι ομαδικό κλάμα ρίξαμε στο κομμωτήριο, δεν περιγράφεται.
Στο τέλος όλες οι πελάτισσες μου έδωσαν τις αποδείξεις τους για την φτωχή συνταξιούχο των 340.99€.Οκτώ πελάτισσες, οκτώ αποδείξεις από κουρέματα, χτενίσματα και πεντικιούρ.
Τώρα είναι η σειρά του γιού της οικογένειας.
-Εγώ δεν τα πήγα και τόσο καλά σήμερα.
Γ..ώ την γκαντεμιά μου,γ..ώ το ριζικό μου, ξεσπάει το παλικάρι.
Πώς να κάνω σεφτέ εγώ μετά την ψήφιση του νόμου για την μονιμοποίηση των μεταναστών; Με την δυνατότητα απόκτησης ελληνικής ιθαγένειας και ΑΦΜ όλοι οι μετανάστες ,ξεχύθηκαν στους δρόμους και μαζεύουν σαν τρελοί αποδείξεις.
Δεν έχουν αφήσει χαρτάκι για χαρτάκι στους δρόμους της Αθήνας.
Αυτά τα λίγα για την νέα εποχή των αποδείξεων.
Εδώ που τα λέμε καιρός ήταν να ξεκινήσει αυτή η εποχή.


                           Να και μιά πολύ χρήσιμη απόδειξη.




Bookmark and Share

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...