ΚΛΙΚΑΡΟΥΜΕ!ΔΕΝ ΛΟΥΦΑΡΟΥΜΕ!

Thursday, January 27, 2011

Ανοιχτό γράμμα πρός τον σύντροφο Τσίπρα!


 

Αγαπητέ σύντροφε Τσίπρα!
Παίρνω το θάρρος να σας γράψω αυτό το γράμμα για να σας συμπαρασταθώ στόν αγώνα που κάνετε υπέρ αυτών των 150 ταλαίπωρων λαθρομεταναστών(sorry μεταναστών).


Έχετε μεγάλη καρδιά σύντροφε Τσίπρα.
Και εγώ έτσι είμαι σύντροφε Τσίπρα.
Ξεχειλίζω απο ευσπλαχνία και αγάπη για τον συνάνθρωπο μου.
Είχατε σίγουρα τις καλύτερες των προθέσεων και θέλατε να τους φιλοξενήσετε στο σπίτι σας,αλλά η έλευση του νέου μέλους της οικογένειας σας(αχ,να σας ζήσει καλέ) που έκανε κατάληψη στην κρεβατοκάμαρα σας και η κάθοδος απο το χωριό των πεθερικών που κατέλαβαν την δεύτερη κρεβατοκάμαρα,έκανε σίγουρα αδύνατη την φιλοξενία.
Ε,έτσι είναι.
Αγάπα τα πεθερικά σου με τα ελαττώματα τους.
Αγαπητέ σύντροφε Τσίπρα,μήπως θα έπρεπε να απευθυνθείτε στους συντρόφους μας;
Τι είπατε;
Δεν βρήκατε 150 συντρόφους;
Και πόσους βρήκατε;
11 - με τα πεθερικά στο σπίτι;
8 -   με κατάκοιτες γιαγιάδες;
88 - τρίτεκνους;
Όλοι μαζί! 11888!
Τυχαίο;
Δεν νομίζω,σύντροφε Τσίπρα!
Καλό σας βράδυ!






Bookmark and Share

10 comments:

  1. Και γω ήθελα να φιλοξενήσω ... έλα όμως που ήρθαν όλες οι προγιαγιάδες προπαππούδες με τα τέκνα τους και δεν έμεινε σταλιά χώρος ούτε για τις κατσαρίδες!!!
    Πάντως θα κατέβω να διαδηλώσω υπέρ τους!
    Γιατί στην ελλάδα όλοι χωράμε! Δεν είμαστε ρατσιστές εμείς....μόνο που φοβάμαι πως πολύ σύντομα θα γίνουμε!!!

    Τα φιλιά μας!!

    ReplyDelete
  2. άντε και προαγωγός στην οξφόρδη στα εκεί πανεπιστημιακά άσυλα να τα γεμίσει ευχόμεθα μετάνάστες -φίλους !
    τι κάνει ο άμοιρος για τη μόρφωση τών λαθραίων του πλανήτη !

    ReplyDelete
  3. Καπετάνισσα:
    Εχω και εγώ ενα πρόβλημα με τον χώρο γιατί το περισσευούμενο δωμάτι το κατέλαβε η σιδερώστρα.
    Πάντως θα διαδηλώσω και εγώ μαζί σου υπέρ των μεταναστών!

    ReplyDelete
  4. Alex:
    Ασυλο στην Οξφόρδη;
    Να δω εγώ πλανόδιο Πακιστανό να πουλάει την πραμμάτια του στην Οξφόρδη,και ας πεθάνω μόνη,κατατρεγμένη και δακτυλοδεικτούμενη.

    ReplyDelete
  5. Μπράβο Χριστινάκι, ειρωνεία στον σύντροφο Τσίπρα; Δεν με διάβασες όμως; Δεν έκανες κανένα σχόλιο αυτή την φορά. Τώρα ασχολείσαι με τους πολιτικούς. Άντε να βλέπω προόδo.

    ReplyDelete
  6. Γιώργος:
    Είπες σχόλιο;
    Τι νομίζεις οτι κάνω τόσες μέρες;
    Ασκήσεις θάρρους για να αντιμετωπίσω το τόσο καλά εμπεριστατομένο άρθρο σου.
    Μου βάζεις δύσκολα και κολλάει το μυαλό μου.


    Διάβασα καλά;Είπες πρόοδο την ενασχόληση με την πολιτική;
    Ξέρεις τι πρόοδος είναι να ανεβαίνουν οι γόβες έναν πόντο την εβδομάδα;
    Ανεβαίνουν οι δείκτες της οικονομίας 1% την εβδομάδα;

    ReplyDelete
  7. Καλό!
    Το ...χεράκι βλέπω σταμάτησε να ...κουνιέται!!!
    Χαχαχα.

    ReplyDelete
  8. Ekabitis:
    Ekabiti όταν μπαίνεις στο σπιτικό μου,εγώ μετά τρείς μέρες ανάβω κερί στην Παναγία.
    Στην καρδιά μου σε έχω σωτήρα μου.
    Το blog συνεχίζει να είναι σεισμόπληκτο,εξ ού και η εκπαραθύρωση σου.
    Μην το βλέπεις έτσι τώρα.
    Λοίπουν πολλά τούβλα ακόμη.
    Και ένα απο τα τούβλα που θα προσθέσω(χα,χα,χα είπα τούβλο τον Ekabiti;) είναι το baneraki σου.
    Τραπέζι πίστα θα είσαι πάλι.

    Λες για το χεράκι του Βασιλάκι προφανώς.
    Λοιπόν αν σου πώ που τον βρήκα κρυμμένο τον μπαρμπούλι δεν θα το πιστέψεις.
    Σε ένα widget που καμία δουλειά δεν είχε εκεί Βασιλάκης .Δεν ήταν δικό του σπίτι.
    Οπως κατάλαβες όταν τον βρήκα είχε γίνει το κακό και εγώ "έκλαιγα" πάνω απο τα ερείπια του blog.

    ReplyDelete
  9. xristin μου,
    υπολόγισε κι εμένα στη διαδήλωσή σας με τη Καπετάνισσα...
    βέβαια σαν ψιχαλισμένο πεζοδρόμιο θα είμαστε,αλλά ουκ εν τω πολλώ το ευ...
    ( μόνο εν τω "πωλώ cd καλέ κυρία...εδώ τα καλά cd παίζουν κι όλας"...-:))

    ReplyDelete
  10. SpIrToKoYto:
    Να πάμε να διαδηλώσουμε.
    Εγώ δεν έχω αντίρρηση.
    Μόνο που να.......κάνει ενα ψωφόκρυο έξω και εγώ με το κρύο παθαίνω κάτι που με κάνει να αντιστρέφω το σύνθημα "Οταν η αδικία γίνεται καθεστώς,η αντίσταση γίνεται καθήκον",σε "Οταν η αδικία γίνεται καθεστώς,η αντίσταση γίνεται.......ξάπλα".
    Φταίω εγώ που γεννήθηκα έτσι;
    Ασε που είναι και........ βαρύ το πάπλωμα μου.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...